AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #1 Skrevet 31. august 2014 Jeg liker definitivt høsten bedre enn sommeren. September, oktober og november er mine favorittmåneder. Synes alltid det er kjipt når de første varme soldagene kommer i mai-juni. Når sommeren virkelig er her for fullt, kan det være fint med noen dager med bading, jordbær og vin på terrassen. Men allerede i slutten av juli har jeg fått nok, og irriterer meg igjen over varmen, det skarpe lyset og alle folkene overalt.. Jeg lengter etter høsten, med sitt mer behagelige lys, overskyede himmel, kjølige vind. Liker store skjerf og fine kåper, at det er stillere ute, og at man kan kose seg med te og stearinlys mens det er mørkt utenfor. Føles ut som om det kler min personlighet bedre, jeg er mer meg selv! Flere som liker når sommeren går over i høst? Anonymous poster hash: 32389...599 7
Gjest Gjest_KnightOwl Skrevet 31. august 2014 #2 Skrevet 31. august 2014 Ja. Høstjakta er på vei. Fineste tida på året.
Polly Ester Skrevet 31. august 2014 #3 Skrevet 31. august 2014 Jeg liker ikke når sommeren går over i høst, for da er det ikke lenge til vinteren som er kald og mørk. Jeg liker absolutt ikke vinteren. Da liker jeg heller veldig godt når vinteren har gått over i vår, og akkurat da vår går over i sommer. Det er da det er fint både i forhold til naturen og temperaturen, syns jeg.
Gjest Belle âme Skrevet 31. august 2014 #4 Skrevet 31. august 2014 Liker begge like godt Sommeren er masse is, masse utetid, sommerferie, bading osv. Høst et inne hos venner og se på skal vi Danse og andre koselige program. Eller sitte inne høre på all vinden og regnet mens man er på netflix og spiser is, ostepop eller sjokkis <3
AmandaVI Skrevet 31. august 2014 #5 Skrevet 31. august 2014 Ja, jeg er også glad i høsten. Luften og lukten fyller meg med en slags glede, som er veldig velkommen nå etter to og en halv måned med hetebølge, trykkende luft, bråkete nabobarn, bjeffende hunder og tordenvær. Tenner lys, går turer nå jeg også og baker kaker igjen. Om sommeren er det ofte for varmt til å stå med noe særlig tillaget mat, synes jeg. Grillmat og jordbær synes jeg er ekstremt oppskrytt og kan spare meg. Det eneste gode med sommeren er bading. 1
Gjest Daenerys Skrevet 31. august 2014 #6 Skrevet 31. august 2014 Jeg er mest glad i høsten og våren, mye på grunn av den fantastiske luften og at det blir mørkt på kvelden sommeren har sin sjarm den også, er glad i varmen, men lite slår høsten
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #7 Skrevet 31. august 2014 Er glad i alle årstider, og er glad når det skifter, nå var jeg lei av sommer, og ser frem til høst nå med sine nydelige farger, flott lys og kjekk temperatur der man kan få bruke stilige klær igjen. Elsker også når høststormene hyler rundt husveggen På med regntøy og ut på tur Men ingenting er nydeligere og bringer mest frem barnet i meg enn snøen, det er bare fantastisk. Når våren kommer er det ingenting som er bedre enn å få ta på lette sko igjen, Se blomstene som titter fre, lysere kvelder, åhhh Floraen i full blomst om sommeren, få D-vitamin på kroppen, lett god mat, og bading. Ja, elsker alt i sammen Anonymous poster hash: e5eee...aa6 2
Rosewood Skrevet 31. august 2014 #8 Skrevet 31. august 2014 (endret) NEI. Liker ikke det været følger med høst; regn (bor jo i bergen..), vind, mørke, og så kommer vinteren rett etter som jeg ikke kan fordra med snø, slaps (HATER slaps), klinkis som gjør at jeg sklir og detter på trynet, enda kaldere... Nei fysj. Hater å fryse. Jeg liker å kunne gå ut med kjole, skjørt, shorts og topper uten å fryse, liker solen som varmer, den fine blå himmelen med sola som skinner, lyse morgener og lyse kvelder.. Is, soling, bading, grilling. Ah Endret 31. august 2014 av Rosewood
Gjest Oonagh Skrevet 31. august 2014 #10 Skrevet 31. august 2014 Jeg liker høst for da har jeg bursdag. En hel dag til å feire MIN eksistens, liksom. Det liker man. Og så er det jo litt kult at trærne blir skalla, da. Litt som om de går på cellegift.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 31. august 2014 #11 Skrevet 31. august 2014 (endret) Jeg liker sommeren når det ikke er for varmt om natta, men jeg har blitt ekstra glad i morgendagens høst dette året på grunn av den tropevarmen vi hadde så lenge i sommer. Regn er helt ok for min del. Endret 31. august 2014 av Spirrevirrevipp
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #12 Skrevet 31. august 2014 Sykt enig, TS! September er min absolutte favorittmåned, som jeg lengter etter hele året. Nydelig, lavt, rundt sollys. Behagelig termperatur. Og ikke minst markens grøde i rikt monn: Norske plommer, epler og pærer, alle slags deilige nye grønnsaker, sopp, krabbe, lam og vilt. Anonymous poster hash: 15ce3...9e5 2
Gjest New_Girl Skrevet 31. august 2014 #13 Skrevet 31. august 2014 Jeg elsker høsten! Det er godt med sommer også, men når august kommer kjenner jeg at jeg lengter etter høst og kaldere luft. Leste en "gladsak" i dag om at sommeren enda ikke var over. Da sank hjertet mitt litt Men setter pris på den friske kjølige lufta på morgenen.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #14 Skrevet 31. august 2014 Jeg også elsker høsten! Ren, klar luft, mørke kjølige kvelder, behagelige dagstemperaturer, nydelige farger overalt, lukter godt av slått korn og epler og plommer og pærer! Love it! Skulle ønske det var høst hele året! Anonymous poster hash: a391a...31d 1
Kontormus Skrevet 31. august 2014 #15 Skrevet 31. august 2014 Hater høsten, bursdag aldi så mye! November er absolutt den tristeste måneden, da finns det ikke farger ute lenger. Bare sort og grått. Ikke glad i vinter heller, med slaps, kulde, snø og trafikk-kaos. Hater luer og skjerf! Vår og sommer er mine favoritter, da blir jeg alltid lysere til sinns.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #16 Skrevet 31. august 2014 Er født på sommeren, men liker ikke sommeren. Sommeren er bare stress, det krampekoses overalt, er drittlei jordbær og grillmat halvveis i juni. Elsker høsten Anonymous poster hash: 51aa2...a4f 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #17 Skrevet 31. august 2014 Jeg er i grunn glad i alle årstidene, men september og ut desember er nok favroittmåneder. Anonymous poster hash: 7e9ce...06b
FantasDick Skrevet 31. august 2014 #18 Skrevet 31. august 2014 Jeg liker egentlig alle årstidene, men blir fort lei av vår/sommer. Høsten er nydelig; kald klar luft, fremdeles litt varmende sol på dagtid, nydelige farger i naturen, snart vinter, masse varme tekopper, tepper i sofaen, masse stearinlys og perfekt tid for å se mange gode filmer i sofakroken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå