Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2004 #1 Skrevet 5. juli 2004 Hei! Er det noen som har tips om en god sminkeblyantspisser? En som gjør blyanten skikkelig spiss? Jeg har en fra IsaDora, den holder seg kvass lenge, men blyanten blir veldig tjukk og butt av den. Hvis du vet om en som er virkelig god, blir jeg glad :-)
Gjest Gjesta Skrevet 5. juli 2004 #2 Skrevet 5. juli 2004 Jeg har en fra Versace som jeg er veldig fornøyd med... (fikk den med da jeg kjøpte en kajal av samme merke) Clea
Gjest Cuddly Skrevet 5. juli 2004 #4 Skrevet 5. juli 2004 Jeg har en fra Versace som jeg er veldig fornøyd med... (fikk den med da jeg kjøpte en kajal av samme merke) Clea :enig_animasjon: Tror de følger med alle "blyantene" deres.
Gjest gjest1 Skrevet 5. juli 2004 #5 Skrevet 5. juli 2004 :enig_animasjon: Tror de følger med alle "blyantene" deres. Blyantspisseren er bra, men kajalen suger..
Gjest Xavia Skrevet 6. juli 2004 #6 Skrevet 6. juli 2004 Jeg har spisser fra Chanel. Den er knallgod. Fulgte med da jeg kjøpte øyebrynsblyant.
Dina Skrevet 6. juli 2004 #7 Skrevet 6. juli 2004 Jeg har en kjempebra spisser fra Christian Dior, fulgte også med da jeg kjøpte eyeliner! Syns også eyelineren er veldig bra, og bruker den fast. Har derfor mange spissere også...!
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2004 #8 Skrevet 6. juli 2004 Takk for tips alle sammen! Titter litt på strawberrynet nå, og sannelig følger det spissere med kajalene fra merkene dere nevner. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå