Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min (mann 35 år) har vært "utro" ved at han har sex-chattet med to andre damer tidlig isommer. Disse damene har han en fortid med. (Ikke forhold). Jeg har valgt å tilgi og gi han en sjanse til, sikkert dumt, men vi har for mye bra til at jeg klarer å la være.

Det som gjør det så utrolig vanskelig å glemme dette, er at disse damene vanker i samme miljø som han/oss. Vi har ikke truffet på de siden disse samtalene, men i helgen er det at arrangement som han vil at vi skal være med på. Det er fyll hele helgen, soving i telt osv.. Disse damene skal også der.

Jeg takler det ikke, takler ikke å se de, ikke nå, takler ikke at de evt. kommer bort og skal prate med han/oss. Takler ikke at han skal bli full og ukontrollert og ta lite hensyn.

Dette er ikke et kjempestort arrangement så vi vil garantert treffe på de. Hadde det vært en fest hvor vi skulle dra hjem om kvelden så skulle jeg kanskje taklet det, men i telt, de i telt, fest hele helgen osv....nei.

Dette er noe han veldig gjerne har lyst til å være med på og jeg tenker litt delt. På en side så har jeg jo valgt å tilgi og burde kanskje derfor ikke sette en stopper for slike ting?

Men på en annen side så er det ikke så lenge siden dette skjedde, han har ikke bevist for meg enda at han er til å stole på, det er litt spesielt med tanke på at det er en hel helg, telt osv.

Jeg har lyst å si til han i dag at jeg IKKE ønsker/takler at vi drar, men VET at da kommer han til å bli sur. Det er mange av vennene hans som skal.

Hadde dere taklet det? Hva synes dere at jeg bør gjøre?

Anonymous poster hash: 2d003...7dc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde definitivt ikke taklet det. Og hadde kjæresten min sexchattet med andre på nettet, hadde jeg gått fra ham.

Du skriver at han er 35 år!! En 35-åring verdt å beholde oppfører seg aldeles ikke slik.

Anonymous poster hash: cc202...739

• Liker 5
Skrevet

Du har valgt å gi forholdet en ny sjanse. Jeg skjønner veldig godt at du ikke har så lyst til å reise dit. Men prøv å se slik på det:

Han vil at du skal være med.

Han har muligheten til å vise deg at han er ferdig med de damene, og du betyr alt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde unngått å dra fordi jeg hadde bekymret meg for hva som kan skje av drama på teltturen. Men det kommer litt ann på hva slags personer du og han er, hvis dere er rolige, sindige folk, som ikke lar seg provosere av at damene er med på turen og evt kommer for å slå av en prat, kan det jo gå. Og da kan han jo, slik Crobern nevner, få mulighet til å vise at du er den viktigste.

Skrevet

Problemet er at han ikke er rolig og sindig, hvertfall ikke når han drikker. Han blir alltid ufin mot meg i fylla. Det er en av grunnene til at jeg ikke klarer å stole på han nå. Jeg føler ikke respekt. Jeg takler ikke han dritings, ufin og disse damene nå. Han fester mye så dette burde ikke være et must for han.

Det ble en stor diskusjon på dette i kveld. Jeg sa til slutt at jeg ville gi dette to måneder, der han skal vise meg at han er til å stole på, IKKE bli ekkel mot meg i fylla, og vise at han kan prioritere vekk fester til fordel for meg. Hvis han gjør det, så skal jeg måtte ta et valg om å stole på han igjen, og da legge vekk fortid, og tåle at disse damene dukker opp på ting.

Dette var han med på, ETTER helgen, det virker nesten som at han vil gjøre det slutt hvis han ikke "får" dra på denne turen.

Hva hadde dere gjort?

Skrevet

Jeg hadde brukt festivalen som en evaluering av forholdet.

Klarer han å oppføre seg normalt er forholdet trygt.

Blir han ekkel, eller gir de andre jentene oppmerksomhet, har han bevist for aller siste gang at han ikke er noe å spare på. Rett ut!

• Liker 2
Skrevet

Problemet er at han ikke er rolig og sindig, hvertfall ikke når han drikker. Han blir alltid ufin mot meg i fylla. Det er en av grunnene til at jeg ikke klarer å stole på han nå. Jeg føler ikke respekt. Jeg takler ikke han dritings, ufin og disse damene nå. Han fester mye så dette burde ikke være et must for han.

Det ble en stor diskusjon på dette i kveld. Jeg sa til slutt at jeg ville gi dette to måneder, der han skal vise meg at han er til å stole på, IKKE bli ekkel mot meg i fylla, og vise at han kan prioritere vekk fester til fordel for meg. Hvis han gjør det, så skal jeg måtte ta et valg om å stole på han igjen, og da legge vekk fortid, og tåle at disse damene dukker opp på ting.

Dette var han med på, ETTER helgen, det virker nesten som at han vil gjøre det slutt hvis han ikke "får" dra på denne turen.

Hva hadde dere gjort?

Jeg forstår ikke hvorfor så mange er så positive til å gi han en ny mulighet igrunn. Her hadde han en gyllen mulighet til å vise hva som er viktigst for han av deg eller en fest, og han valgte festen. Igjen. Med disse damene som skal delta i tillegg.

Jeg har vært i et forhold med slik fyr, jeg tilga sexchatting med 3 ulike damer, han lovet at alt skulle bli bedre, han var også en som ble helt idiot i fylla og som nesten fikk nervøse sammenbrudd hvis vi satt hjemme en lørdag kveld istedenfor å dra på fest..

Det ble IKKE bedre. Han fortsatte som før og det virket som at han hadde mistet enda mer respekten for meg fordi jeg hadde tilgitt han å sexchatte med andre - han tenkte vel som så at gjorde han det igjen, kom jeg til å tilgi han igjen også. Han gjorde det igjen......

Jeg tilga han ikke.

Anonymous poster hash: 43f1f...cd3

• Liker 1
Skrevet

Er det høstsprell du skal på? :)

Anonymous poster hash: 82ef3...81b
Skrevet

Er det høstsprell du skal på? :)

Anonymous poster hash: 82ef3...81b

Nei :-)

Skrevet

Jeg hadde brukt festivalen som en evaluering av forholdet.

Klarer han å oppføre seg normalt er forholdet trygt.

Blir han ekkel, eller gir de andre jentene oppmerksomhet, har han bevist for aller siste gang at han ikke er noe å spare på. Rett ut!

Enig

Anonymous poster hash: b8c39...6e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...