Gå til innhold

Venninner som aldri tar kontakt eller alltid vil ha kjæresten med

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fleste vennene mine er single, eller så å si alle er single av de som bor nærmt meg. Dessverre så er det slik at samtlige, bortsett fra en, har sluttet å ta kontakt med meg. Det er alltid jeg som må spørre om de er med ut på byen, gå på kino, filmkveld, gå turer osv. Og nå er jeg så lei! Og flere ganger spør de om de ikke kan ta med kjærestene sine. Føler meg frekk hvis jeg sier at "nei, jeg tenkte bare vi kunne være sammen". Jeg kan godt bli bedre kjent med kjærestene deres, men det er så kjipt å feks gå på kino 2 par + meg eller lage middag sammen 1 par + meg. Det blir heller ikke den typiske jentepraten vi pleier å ha når det bare er oss jentene.

Men heldigvis har jeg jo en venninne som har kjæreste og som tar kontakt, og som godt kan være med kun meg og ikke ha kjæresten hengene med.

Hva skal jeg gjøre med disse venninnene? Jeg vet jo at de sikkert ikke ser at jeg synes det er kjipt å alltid ha kjærestene deres hengende med, men samtidig så tok de lite kontakt før de fikk kjæreste også. Men det virker som de har kjempelyst å finne på noe når jeg spør. Men hvorfor foreslår de aldri noe da?

Anonymous poster hash: dba7e...1e5
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er de single og samtidig har kjærester? Uansett. Er jo klart at man har lyst til å være sammen med den man er så glad i. Man tenker jo på vedkommende hele tiden uansett. Jeg har gjort single venninner arg på meg siden jeg prioriterer å være sammen med min kjære i stedet for de. Men sånn er det bare. Siden du ikke vil være med kjærestene deres, så skjønner jeg de trekker seg unna.

Anonymous poster hash: 70c24...724
Skrevet

Er de single og samtidig har kjærester? Uansett. Er jo klart at man har lyst til å være sammen med den man er så glad i. Man tenker jo på vedkommende hele tiden uansett. Jeg har gjort single venninner arg på meg siden jeg prioriterer å være sammen med min kjære i stedet for de. Men sånn er det bare. Siden du ikke vil være med kjærestene deres, så skjønner jeg de trekker seg unna.

Anonymous poster hash: 70c24...724

Det sier jo bare litt om at du ikke er glad i og setter pris på dine venninner. Så du dropper venninnene dine helt fordi du har fått noe "bedre" (kjæreste)?

Går utifra at ts har skrevet feil og mener "single" = de som har kjæreste? Virker i alle fall slik på innlegget. Hva med å finne en mellomting? Spør du om de vil finne på noe og de vil ha kjæresten med, så si ja noen ganger. Andre ganger kaller du det for jentekveld el. Jeg skjønner at det ikke er så hyggelig for deg hvis alle er par og du alltid er den eneste single når dere treffes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...