Gå til innhold

Hva kjennetegner en player...?

Gjest GreenSky

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky

... ja, altså en rundbrenner? Er det noen spesielle "kjennetegn" som går igjen? Hvordan kan en avsløre at en fyr eller jente er en player?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det eneste kjennetegnet jeg kan komme på er at de er veldig selvsikre og sjarmerende. De kan spillet, derav navnet player.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det går jo faktisk an å være selvsikker og sjarmerende uten å være en player også, så det er dårlig gjort å stemple noen for player/useriøs bare pga selvsikkerhet og sjarme! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Nå prøver jeg å kartlegge her, seff skal vi ikke kjøre alle over samme kam, men denne tråden gjaldt altså kartlegging av playeren, hvis en slik ting er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Spørre hvem?

Jeg antok du lurte på om en bestemt person var player eller ei.

I så tilfelle er det jo bare å spørre, tror de fleste playere er ganske åpne om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan skal du bruke denne kartleggingen da?

dersom dere kommer frem til at en player er selvsikker og sjarmerende, flørtende og vågal etc, hva så?

siden det også finnes mennesker som kanskje da ser ut som en player etter kartleggingen, men som overhode ikke er det?

skal dere da spørre, dersom han har egenskapene som passer under player?

og dersom det er den du liker, men som du lurer på om er player pga denne kartleggingen, du spør og han lurer på hva som har fått deg til å tro det?

Jeg vet at JEG hadde ikke sett på det som ett bra sjekketriks å bli spurt om jeg var rundbrenner fordi jeg virket slik og sånn! Den mannen som hadde trodd jeg var det pga oppførsel hadde jo bare fått ett dårlig blikk og hade bra på en måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jeg antok du lurte på om en bestemt person var player eller ei.

I så tilfelle er det jo bare å spørre, tror de fleste playere er ganske åpne om det.

Er folk virkelig så åpne om det? Altså, hvis en spør rett ut "Er du en player", vil en få ærlig svar da? Ja, hvis han/hun er det, altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Det lurer jeg på også.....er en player egentlig bevisst på at han/hun er en player? Og er det bare å spørre rett ut og få et ærlig og likefremt svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Fiona*

Tenkt samtale:

"Er du en player?"

"Ja, jeg er kun interessert i en ting og driter i dine følelser, vil uansett ikke gjøre noen forskjell for meg."

?? Er dette sannsynlig..? Jeg tror ikke det!

For øvrig merker man det fort - de har ofte stort ego, legg merke til hvem de er mest interessert i å prate om, og hva som står i fokus generelt.

Jeg kan lukte en player på mils avstand - og NEI, jeg tar ikke alle selvsikre mennesker for å være det, tvert i mot - de fleste mennesker som er selsikre har ikke bruk for å flashe seg selv slik mange playere gjør.

Det er stor forskjell på selvsikkerhet som i personlig INTEGRITET, og selvsikkerhet som i JEG ER DEILIGST.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
men det går jo faktisk an å være selvsikker og sjarmerende uten å være en player også' date=' så det er dårlig gjort å stemple noen for player/useriøs bare pga selvsikkerhet og sjarme! :wink:[/quote']

Du kjenner igjen en god player først etter at du har blitt playet av ham og ser at han går videre. Han er veldig flink til å sjarmere deg og trykke på de rette knappene, og i følelsene han vekker i deg er det ikke så lett å avsløre ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok Fiona er inne på noe her.

En Player tror jeg er en som har et enormt behov for å bekrefte seg selv og hvor deilig han er.

En Player tror jeg har manglende sjelelige evner, eller ikke har empati og sympati i sitt vokalbular. En player tror jeg er redd for ekte følelser og harver over flest mulig i misforstått oppfattelse av at han får økt status i sitt miljø. Hvordan du skal kjenne dem igjen? Legg merke til "se på meg" holdningen, det evig jaktende blikket som sveiper over alt som kan krype og gå av mulige offer, legg merke til hvor viktig det er for playeren å få frem k l a r t og t y d e l ig hvor fantastisk flott han er, hvor god og viktig jobb han har. Han gir også inntrykk av at du bør føle deg beæret, og veldig heldig over at han gidder å gi akkurat DEG oppmerksomhet..

Ikke halshugg meg for dette innlegget...vet det er en del damer her inne som elsker å vri og vende på alt som blir sagt. Jeg understreker at dette er hva JEG TROR kjennetegner en player.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Svært så godt du kjente til dette da Tommern??? :tunge1::ler:

Det inntrykket du har fått av meg at du skremmer meg, er bare en ny playertaktikk jeg prøver ut. Playeren har som regel full kontroll over spillet, og legger føringen. En skikkelig dyktig player får deg til å tro at det er du som legger føringen og er den pågående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dazed
men det går jo faktisk an å være selvsikker og sjarmerende uten å være en player også' date=' så det er dårlig gjort å stemple noen for player/useriøs bare pga selvsikkerhet og sjarme! :wink:[/quote']

enig. typen min er selvsikker og sjarmerende, men ingen player. (tror jeg ?) :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...