Hilde Skrevet 5. juli 2004 #1 Del Skrevet 5. juli 2004 Når på året starter man egentlig studier her? Søknadsfrist er 4 desember hvert år, men når starter 1 semester? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 6. juli 2004 #2 Del Skrevet 6. juli 2004 Studieåret starter i august, i hvert fall på politihøgskolens avdeling her i Bodø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2004 #3 Del Skrevet 6. juli 2004 Grunnen til at søknadsfristen er så tidlig vil jeg tror er at de både skal gjennomføre fysiske og psykiske tester på de som søker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollface Skrevet 6. juli 2004 #4 Del Skrevet 6. juli 2004 August i Oslo også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 7. juli 2004 #5 Del Skrevet 7. juli 2004 Trodde de hadde opptak til politihøgskolen to ganger i året jeg? :klø: Ei jeg kjenner har vært på opptaksprøve flere ganger, noen ganger på våren og noen ganger på høsten. Eller er jeg helt fjern nå? Har du forresten sett denne linken: http://www.phs.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2004 #6 Del Skrevet 8. juli 2004 Trodde de hadde opptak til politihøgskolen to ganger i året jeg? :klø: Ei jeg kjenner har vært på opptaksprøve flere ganger, noen ganger på våren og noen ganger på høsten. Eller er jeg helt fjern nå? Du er nok helt fjern nå ja. Bare èn gang i året! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 8. juli 2004 #7 Del Skrevet 8. juli 2004 OK, går litt i surr noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå