AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #1 Skrevet 31. august 2014 Utleier av leiligheten jeg bor i har tidligere i sommer gravd ett stort hull i det som fungerer som veien til min inngangsdør, hullet er lagd for å sette inn et vindu i utleiers egen kjeller. hullet gjør at jeg må klatre gjennom det for å komme meg inn/ut. begynner å bli lei av dette hullet, kan jeg kreve at utleieren fikser veien til inngangen min ? Anonymous poster hash: f6541...1bf Anonymous poster hash: f6541...1bf
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #2 Skrevet 31. august 2014 Kontakt en leieboerforening. Utleier har rett til å fikse og vedlikeholde, spørsmålet her blir vel hvor lang tid som er rimelig tid for å få jobben gjort. Anonymous poster hash: 399d8...4ed 2
LadyGirl Skrevet 31. august 2014 #3 Skrevet 31. august 2014 Enkleste er vel å snakke med utleieren om det, og hvis ikke det hjelper er det bare å kontakte det som blir nevnt over her. 2
Snøugla Skrevet 31. august 2014 #4 Skrevet 31. august 2014 Hvor stort er hullet egentlig? Hva er det du må klatre igjennom? Hullet eller det nye vinduet i kjelleren? 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #5 Skrevet 31. august 2014 Må si jeg ikke forstå så mye av dette selv.. Har han gravd et hull i bakken for å sette inn vindu? hva er poenget med det, han får jo bare utsikt over hullet da? Anonymous poster hash: 5dc4c...d1f 2
Puny Skrevet 31. august 2014 #6 Skrevet 31. august 2014 Må si jeg ikke forstå så mye av dette selv.. Har han gravd et hull i bakken for å sette inn vindu? hva er poenget med det, han får jo bare utsikt over hullet da? Anonymous poster hash: 5dc4c...d1f Ja ingen utsikt, dette gjøres for å få rommet godkjent som soverom med rømningsvei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå