AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #1 Skrevet 31. august 2014 Hvordan har året ditt vært på datefronten / kjærlighetsfronten? Jeg har møtt 4 menn. Blitt dumpet 1 gang. Men de 3 andre oppførte seg useriøst. Håper på å finne en å dele livet med snart. Anonymous poster hash: 99024...543
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #2 Skrevet 31. august 2014 Null dater hittil i år, men har fått Tinderprofil, så jeg skal på to i dag og en på onsdag. Har vel egentlig ikke trua på det, men må komme meg ut litt Anonymous poster hash: 16d83...1f5
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #3 Skrevet 31. august 2014 Null dater hittil i år, men har fått Tinderprofil, så jeg skal på to i dag og en på onsdag. Har vel egentlig ikke trua på det, men må komme meg ut litt Anonymous poster hash: 16d83...1f5 Trådstarter: Samme her. Jeg har ikke troen på at jeg skal finne kjærligheten. Men jeg prøver Går på date etter date. Hver gang jeg liker han så føler jeg at han kun er interessert i sex. Anonymous poster hash: 99024...543
frk94 Skrevet 31. august 2014 #4 Skrevet 31. august 2014 Har vært på 2 dater i år. Nr.1 endte med klining og kos i ca. 3 uker (ingen sex heldigvis) dagen etter overnattingen fortalte han meg at han ikke hadde følelser for meg. Nr.2 vi traff hverandre, personlig trur jeg at jeg ikke ble forelsket i han men i selve følelsen av endelig være forelsket igjen. Forholdet varte bare i 3 måneder, mye god sex, mye gratis mat og til og med en tur til syden. For å ikke glemme de hundrevis av kranglene som oppsto den siste måneden. Og alt dette på bare 3 måneder. Uansett han dumpet meg, jeg ble knust. Han fant seg en ny og 3 uker etterpå hadde de bestilt tur til syden. Tiltross for alt har vi fungert greit som venner etter at min sjalusi og forsøk på å redde det vi hadde sammen ble lagt som et dødt prosjekt. Og nå har han sluppet bomben om at de ikke er sammen og at det ikke blir noen sydentur mellom de, morsom historie: sist uke var han kvalmende forelsket. Så nå blir det kanskje gratis sydentur på meg: neida jeg bare tuller. Men etter å ha vært singel i en knapp måned frister det litt med en tur i senga med eksen, bruke han til noe han faktisk er brukende til
Gjest Yeahright Skrevet 31. august 2014 #5 Skrevet 31. august 2014 Året har vært helt rævva, men jeg kunne ikke brydd meg mindre.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #6 Skrevet 31. august 2014 Nr 1: datet i ca 2 mnd. Men jeg dumpet han da jeg var så lei meg pga exen som jeg aldri kommer over. Nr 2: Sukker-date. Kleint som bare det, møttes ikke igjen. Nr 3: Møtte en kar på ferie i USA. Han virket bare såå perfekt, men jeg mistet interessen etter han sendte meg nakenbilder og dirty meldinger. Nr 4: Han jeg dater nå. Virker lovende, men med min flaks blir jeg vel dumpet snart. Anonymous poster hash: 75617...ea5
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #7 Skrevet 31. august 2014 Hatt tidenes største kjærlighetssorg dette året, men det begynner heldigvis å gi seg litt nå Ellers har jeg hatt 3 dater så langt - og skal faktisk på en i dag Så får vi se da.. om den fjerde mannen kommer med Amors piler :D Anonymous poster hash: c0b66...54c
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #8 Skrevet 31. august 2014 Nr 1: datet i ca 2 mnd. Men jeg dumpet han da jeg var så lei meg pga exen som jeg aldri kommer over. Nr 2: Sukker-date. Kleint som bare det, møttes ikke igjen. Nr 3: Møtte en kar på ferie i USA. Han virket bare såå perfekt, men jeg mistet interessen etter han sendte meg nakenbilder og dirty meldinger. Nr 4: Han jeg dater nå. Virker lovende, men med min flaks blir jeg vel dumpet snart. Anonymous poster hash: 75617...ea5 Trådstarter: Har det ikke så lett på datefronten. Men ser at dere andre dater flere også. Det er ikke bare meg som må date flere i søken på den rette... Anonymous poster hash: 99024...543
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #9 Skrevet 31. august 2014 Hatt tidenes største kjærlighetssorg dette året, men det begynner heldigvis å gi seg litt nå Ellers har jeg hatt 3 dater så langt - og skal faktisk på en i dag Så får vi se da.. om den fjerde mannen kommer med Amors piler :D Anonymous poster hash: c0b66...54c Trådstarter: Jeg har også kjærlighetssorg. Den siste daten har jeg mistet troen på, og jeg kjenner at jeg har sterk kjærlighetssorg pga det. Anonymous poster hash: 99024...543
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #10 Skrevet 31. august 2014 Trådstarter: Jeg har også kjærlighetssorg. Den siste daten har jeg mistet troen på, og jeg kjenner at jeg har sterk kjærlighetssorg pga det. Anonymous poster hash: 99024...543 Anonymous poster hash: c0b66...54c
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #11 Skrevet 31. august 2014 Trådstarter: Jeg har også kjærlighetssorg. Den siste daten har jeg mistet troen på, og jeg kjenner at jeg har sterk kjærlighetssorg pga det. Anonymous poster hash: 99024...543 Leit at du har kjærlighetssorg... aldri følt noe vondere tror jeg, det er heelt forferdelig! Hvor lenge har den vart da? Håper den snart utgår.. min har vart i ca ett år Anonymous poster hash: c0b66...54c
happiest Skrevet 31. august 2014 #12 Skrevet 31. august 2014 Har ikke vært noe særlig. Hadde ons med en, han hadde sååå lyst å date en tid etterpå. Men jeg viste ikke om han var ute etter date eller sex, så jeg droppet hele greien. Ellers har det ikke vært noe. Håper tiden fram til jul blir bedre.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #13 Skrevet 31. august 2014 Date nr 1: Jeg falt, han falt ikke hardt nok. Vi er venner, og noen ganger tror jeg han har følelser, andre ganger ikke. Date nr 2: Var liksom den perfekte drømmemannen, jeg var nok bare betatt, men tenkte jeg kom til å falle mer etterhvert. Hadde sex, og gikk med på å kalle oss kjærester. Da endret han personlighet fullstendig, og ble en mann jeg aldri ville blitt sammen med. Så da ble det slutt veldig raskt. Date nr 3: Vi datet en stund, ingen av oss var flyttbare, men bor såpass nærme, at vi kunne bodd sammen 10 dager, fra hverandre 5 osv. Han var usikker grunnet det, jeg sa han måtte bestemme seg før vi hadde sex. Han bestemte seg, og fikk dame omtrent dagen etter. Kjenner jeg nå er ekstremt kresen med hvem jeg går på date med, så tror det blir få dater på meg framover nå. Anonymous poster hash: 16b27...6c7
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #14 Skrevet 31. august 2014 Har blitt kjent med to menn så langt i år. Begge har jeg funnet via nettdating. Mann nr. 1 var veldig keen i starten.Han virket seriøs og vi datet 3 ganger.Deretter hørte jeg ikke mer fra ham.Vi er fortsatt venner på face men tror ikke jeg hører mer fra ham. Uansett er det greit,fordi vi nok var litt for ulike. Mann nr 2 har jeg hatt skriftlig kontakt med i ca. 3 uker nå og vi skal snart treffes. Mann nr 3 er en gjenganger...jeg møtte ham på Møteplassen for drøye 2 år siden. Han har en egen evne til å snike seg inn igjen i livet mitt og jeg blir visst aldri kvitt ham. Anonymous poster hash: 043c9...6fd
Fysikeren Skrevet 31. august 2014 #15 Skrevet 31. august 2014 Satte meg et nyttårsforsett jeg aldri trodde jeg ville holde, men det har jeg faktisk gjort. Det var å bli flinkere til å be ut jenter på tradisjonelle dater. Hittil i år har jeg faktisk vært på 6 first dates, men null second dates. Har ikke helt følt magien ennå, men det er nyttig erfaring.
flexi Skrevet 31. august 2014 #16 Skrevet 31. august 2014 Møtt noen damer men den store følelsen uteblir. Er vel bare å innrømme at jeg savner den gode kjære gamle dama mi ! Nye damer måles nok litt opp mot henne. Det skal ikke være lett dette Sikkert lurt vente litt med finne seg en ny partner. Eller ihvertfall ikke stresse..
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #17 Skrevet 31. august 2014 Jeg møtte en kar i januar, ble hodestups forelsket, han også. Trodde det var den rette, begge følte at vi hadde møtt vår andre halvdel og vi kom så nært hverandre veldig fort. Sterke følelser. Han dumpet meg etter 5 uker pga ting gikk for fort, han hadde personlige issues og han ville heller være fri. (Nettopp blitt skilt) Han ville fortsette å ligge med meg mens han også traff andre. Yeah right... Trodde jeg var over han, men for en uke siden så jeg på face at han hadde ny dame. Ikke over ham ennå nei.. Vært på noen dater i sommer, og hatt noen one nights. Har hatt noe på gang med en fyr i en mnd nå men det er mest for å ha litt selskap og sex. Vet ikke om jeg har troen på å finne noen. Har bare vært i dårlige forhold siden det ble slutt med samboeren for 4 år siden. Jente 32 Anonymous poster hash: 0d6b3...aa9
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #18 Skrevet 31. august 2014 Null dater og kjærlighetssorg siden i fjor. Hurra... Anonymous poster hash: 82b5d...06f 1
Gjest Minesveiper Skrevet 31. august 2014 #19 Skrevet 31. august 2014 Har egentlig ikke vært helt på i år. Har vært ute med en, men følte ikke det helt store med henne. Den siste måneden har jeg begynt å kvikne til igjen og plutselig er det flere damer som spør meg ut Kanskje jeg får noen dater de siste månedene av året
Nuttery Skrevet 31. august 2014 #20 Skrevet 31. august 2014 (endret) Var "sammen" med en som var ti år eldre enn meg i rundt fire måneder. Fant etter hvert ut at han bare trengte et friskt pust i livet sitt og ikke tok meg like seriøst som jeg tok han, ikke var villig til å prioritere meg på samme måte som han ble prioritert i mitt liv osv. Jeg dumpet ham. Pratet med en mann ca tre år eldre enn meg på nettet i ca 2,5 mnd. Trodde det gikk veldig bra. Vi avtalte å møtes flere ganger, men han var litt unnvikende/noe kom alltid i veien, noe som var rart ettersom han virket veldig ivrig på tlf/sms. Brått en dag blokkerte han meg på tlf og alle sosiale media uten noen forklaring. Nå nylig har vi tatt opp kontakten igjen og han forklarte at det hadde skjedd mye med eksdama mens vi snakket sammen osv, og at de ble sammen igjen og at han ikke visste annet å gjøre enn å blokkere meg. Jeg følte vi trengte å møtes for å rett å slett bare se hvordan kjemien var da jeg personlig følte vi hadde noe "uoppgjort". Vi møttes, jeg sov der, vi kysset. Jeg følte virkelig ikke den kjemien jeg trodde det skulle være, og har bestemt meg for at det ikke blir noe mer enn vennskap :-) Å bli behandlet på den måten var ikke særlig kult. Gikk på et par-tre dater med en svenske som var ca 7 år eldre enn meg over et tidsløp på ca 1.5 mnd. Vi hadde det veldig hyggelig, og jeg kunne faktisk se for meg det kunne bli noe videre. Hadde veldig interessante dater, koste oss veldig, pratet åpent osv. Etter siste date hvor vi endte opp litt mer seksuelt i sengen (ikke samleie e.l) prøvde jeg å sende han sms på telefonen hvorav han ikke svarte. Han svarte heller ikke på snapchat (som han har åpnet), facebook (men har lest meldingen), eller sms... Veldig trist. Ellers gjenblusset en flamme fra tidligere, og vi hadde det veldig hyggelig. Brått ble han innkalt til militærtjeneste og han "nekter" å være i et avstandsforhold, men vi snakker hver dag og prøver. Jeg merker mer og mer hva slags person han er når man må jobbe litt for det, og mine følelser går mer over til vennskap. Veldig trist, men slik orker jeg ikke leve. Endret 31. august 2014 av Nuttery
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå