Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal møte barna til kjæresten min for første gang i dag og jeg er kjempe nervøs!!

Hvordan skal jeg være? Hvor frampå eller hvor mye skal jeg trekke meg tilbake? Skal jeg bare si hei eller skal jeg håndhilse på de, skal jeg la de ta kontakt med meg og snakke med meg eller skal jeg snakke med de?

Barna er 8 og 12 år gamle....

Anonymous poster hash: ec4c8...8e7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at du er litt nervøs men det går helt sikkert kjempebra :).

Det med hilsingen er litt vanskelig å svare på for de er jo i en alder hvor alt er litt kleint så der tror jeg bare du må se det ann litt. Et alternativ er jo at kjæresten din presenterer dere og sier: Hei, dette er ... og her har vi ... osv. Og tar det videre derfra.

Og det fins vel ingen oppskrift på hvordan første møte skal gjøres, men hvis man er åpen, blid og hyggelig så tror jeg det går helt greit. Og ikke bli sur, frekk og vanskelig selv om det ikke går på skinner de første gangene.

Tenker også at det er lurt å ha noe på gang. Kan fort bli litt pinlig hvis man sitter å ser på hverandre i hvert sitt hjørne av sofaen og ikke har noe å prate om.

Gå en tur, kino, McDonalds, fisketur, spark fotball, spill brettspill eller et eller annet.

Lykke til!

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal besøke de på hytta der både far, tante og onkel er, så da er det flere til stede som kan bidra litt...hehe! Jeg har så sommerfugler i magen!!!

Skrevet

Av mine erfaringer så virker man mer tilgjengelig og åpen ved å bøye deg ned på dem sin høyde når du hilser på dem :)

Se på dem,smil og håndhils. Da føler de seg inkluderte og "voksne" ;)

Og siden det er så mange voksne der,så får du sikkert litt drahjelp der ;)

Går nok kjempebra!

Bare slapp av og la dem komme til deg.

Jeg gjorde iallfall det.. Vil ikke at de skal tro at jeg skal "stjele" pappa!

... Vi hadde date nr.3 med barna våre,ble kjærester etter 4 mnd og samboere nå etter 14 mnd. Har for det meste latt barna bestemme farta litt,og det har gått veldig bra! :)

Gjest krokodillen
Skrevet

Av mine erfaringer så virker man mer tilgjengelig og åpen ved å bøye deg ned på dem sin høyde når du hilser på dem :)

Se på dem,smil og håndhils. Da føler de seg inkluderte og "voksne" ;)

Og siden det er så mange voksne der,så får du sikkert litt drahjelp der ;)

Går nok kjempebra!

Bare slapp av og la dem komme til deg.

Jeg gjorde iallfall det.. Vil ikke at de skal tro at jeg skal "stjele" pappa!

... Vi hadde date nr.3 med barna våre,ble kjærester etter 4 mnd og samboere nå etter 14 mnd. Har for det meste latt barna bestemme farta litt,og det har gått veldig bra! :)

Enig i denne. La ungene komme tildeg og ta det i deres tempo

Skrevet

Det gikk sååå mye bedre enn forventet i dag! Barna var så blide og fornøyde, og jeg føler at jeg fikk god kjemi med begge barna. De snakket med meg, ville ha meg med på ting, viste meg rundt, eldstemann ville lære meg å spille sjakk og det gjorde vi over 1 time.... Det møtet jeg tenkte kanskje ville vare i 1 til 2 timer varte i 7 timer, helt på barnas premisser!

Dette var så godt og nå føler jeg virkelig at forholdet til kjæresten min er enda bedre!

TS

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...