Gå til innhold

endelig drukket ut - litt langt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha blitt lurt på fredag var jeg temmelig mistenksom da jeg lørdag morgen våknet. På badespeilet hang en lapp med et vers på rim. Det sa noe slik som "Du skal tilbake til barndommen, 12.45 kommer en fremmed sjåfør, ta på pysjen og bli med." Under benken lå en bamsepysj og noen rosa hårstrikker. Jeg skulle ta på meg klær under, og ha håret i musefletter. Ordentlig lekkert...

Så satt jeg og ventet, og litt over halv ett kom en liten dame i motorsykkeldrakt. Vi skulle kjøre motorsykkel! Det første vi gjorde var å velte rett utenfor døra mi. Heldigvis ikke i fart! Jeg følte meg temmelig nervøs når vi kjørte nedover! ("Ikke lå meg dø en uke før bryllupet!!!") Men alt gikk bra. Vi kjørte nedover mot sentrum, og inn på Karl Johan, akkurat det jeg hadde håpet at jeg ikke skulle.

Der stod to venninner og ventet på meg, og, visstnok ikke planlagt, mamma! Litt skjelven kom jeg meg av, og ferden gikk til Fridays (uten mamma). Der satt flere av venninnene mine og ventet med drinker og gaver. Jeg fikk en presang av hver, og måtte drikke hvis jeg ikke klarte å gjette hva det var. Vi bestilte mat, og så kom servitøren med en liten trehjulssykkel full av ballonger.

Med det startet den virkelige flaue delen. Det ble festet en lapp på ryggen som sa "Ballongen sprekker - jeg drekker." Ikke nok med det jeg fikk en bok med 4 sanger, og skulle synge de for 8 menn mot penger... Innholdet var noe slikt som: "jeg er opptatt, du får ikke meg, men for en peng kan du få et kyss". :oops: Jeg ble ganske ille til mote, men prøvde meg i hvert fall. Det viste seg å være vanskelig siden hele Karl Johan er gravd opp foran Fridays, jeg lagde kjempekø... Så etter to halvvellykkede forsøk fikk jeg lov til å gi meg.

Vi spiste på Fridays, før ferden gikk videre til Oslo Gladiators. Der kjempet vi med kjempeboksehansker, i sumodrakter og i hoppeslott med strikk. Kjempegøy! :sjarmor: Etter det fikk jeg heldigvis sivile klær (som jeg hadde oppdaget at forloveren hadde stukket av med, dårlig sniking!) og sminke.

Så spiste vi middag på min yndlingsrestaurant før vi dro på byen. Siden jeg ikke hadde gjort hele sangoppgaven fikk jeg en bunke sugerør og skulle smake på drinker. Jeg slapp billig unna den også, flesteparten av guttene drakk øl, hehe. :tunge1: Det var en lang dag, minnerik, og bortsett fra de 15-20 minuttene med sangboka veldig moro! Og nå har de lagt lista for sine egne utdrikkingslag :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he,hørtes da artig ut :sjarmor:

*gruer til mitt eget*

Skrevet

Huff.. motorsykkel kjører jeg gjerne, men den sang og ballonggreia håper jeg jeg slipper.

Resten av dagen hørtes jo koselig/artig ut :)

Skrevet

Hørtes morsomt ut, men håper at forloveren min ikke leser dette, så hun får ideen ang. de sangene og ballongene :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...