AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #1 Skrevet 31. august 2014 Hei! Vi bor i en liten leilighet, hvor kjøkken og stue er i samme rom. For øyeblikket har vi på den ene siden av rommet høyglans hvitt kjøkken med gråsorte fliser og litt ved siden av har vi et høyglans hvitt tvbord med sort (selvsagt) TV. Veggen bak er mørk gråbrun (mest brun). "Rommet" mellom kjøkkenet og stua blir delt av en kjøkkebenk på denne siden. På andre siden av rommet har vi en lyys beige sofa, og mørkebrunt pallebord. Det vi mangler i dette arealet er noe å ha ved siden av TV, det er f. eks plass til en skjenk eller en form for hyller/kubehyller på veggen. Men hvilke hyller og i hvilken farge? Og hvis vi velger f. eks sorte hyller, hvilken farge skal vi ha på lysene etc som vi setter oppå hylla? Ved siden av TV kan vi også ha en lampe som må matche resten, eller vi kan ha en lampe oppå TV-bordet. I sofaen trenger vi masse puter, og vi trenger noe å ha på pallebordet. Men som sagt, problemet mitt er hvilke fargekombinasjoner man skal velge til de fargene jeg har nevnt at vi har fra før. Det det står mellom er egentlig brun, sort og hvit. Skulle ikke tro det var så vanskelig, men jeg tror det er det hvite TV-bordet som ødelegger det meste Anonymous poster hash: 68a26...943
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå