Pling23 Skrevet 31. august 2014 #1 Skrevet 31. august 2014 Hei, litt vanskelig sak, 15års nært vennskap opp mellom hele ungdomstiden, jeg nå 30 år. Førte til et 7 måneders romanse, vi var vel bokstavlig talt ikke sammen, men jeg flyttet til henne meste parten av perioden. For å forklare litt, jeg driver et byggmesterfirma, så jeg har bygd meg noen hus på privaten opp mellom, det siste solgte jeg til denna nære venninna mi mellom mange år, hu hadde da en kjæreste på sitt 3 år. Så tar det slutt etter 6 månder, han flytter. Så sakte men sikkert begynner vi å henge mere å mere sammen, så etter Ca 6 måneder til så er vi skikkelig på styrern, da syntes jeg det er passe med tid til å gjøre alvor ut av det, så tar opp den tråen, hu vil ha litt mere tid i forhold til sitt tiligere forhold, men ser veldig positivt på et forhold ettehvert, å hu hadde selfølgelig ikke gått så langt uten å mene noe med det. Ok for meg det, så vi fortsetter å styre på, men vi lever jo som kjærester, jeg sover å bor hos henne nesten hver eneste natt etter samtalen. Men så 4 måneder til ut i det endrer det seg, det blir noen uker med dårlig stevning mellom oss, ikke noe krangling, bare dårlig stevning, jeg gjør mitt, å hu sitt. Lite prat å litt gretten tone fra begge hold. Så hu tar det opp å vil være litt alene fremover, hu blir veldig lei seg for at det ble slik... Så jeg flytter hjem. Hvor gikk det galt? Hu er veldig glad i meg, jeg veldig i henne, hu var ikke vant med å ha folk oppe på seg hele tiden, da hennes tiliger kjæreste jobbet på sjøen, fort vekk 4 uker på å 4 hjemme. Jeg har aldri hatt noe forhold, da livet mitt har stort sett dreid seg om jobb. Passer veldig på så ikke vi på noen måte raker ut, da vi har et langt vennskap bak oss, men jeg vil ha en ny sjanse? Eller en sjanse, har tatt opp den tråden, å vi er begge veldig enig om at når det var bra så var det veldig bra, men hu er redd vi skal havne der igjen, og da blir det enda værre hvis det ikke skulle gå, så hu føler det ikke helt riktig nå, må ha litt plass, litt tid sier hu! Jeg tror vi kunne kommet sterkere ut av dette men vet ikke, noen tips?
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #2 Skrevet 31. august 2014 Snakk med henne. Si at du har veldig lyst til å jobbe for å få dette til å fungere :-) Kvinner liker menn som er villige til å gjøre en innsats.Anonymous poster hash: 9a28c...a50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå