Gjest hmmmm Skrevet 5. juli 2004 #1 Del Skrevet 5. juli 2004 Heisann. Jeg skal kjøpe meg ny bil, og vurderer Toyota Avensis. Noen her som har den bilen selv, eller vet om noen som har den? Er dere fornøyd? Hva er dere spesielt fornøyd med? Noe som ikke er så bra med den, noen svakheter? Noe som har gått i stykker? Noe som slites raskt? Alle tilbakemeldinger mottas med stor takk! Hmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2004 #2 Del Skrevet 5. juli 2004 Foreløpig er jeg bare veldig, veldig fornøyd! Den er god å kjøre, er pen å se på. Du kan jo velge en del ekstrautstyr etc da... Har ingenting negativt å si,... har bare hatt stasjonsvognn et halvt år da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 6. juli 2004 #3 Del Skrevet 6. juli 2004 Fryktelig kjedelig valg, synes jeg da. Toyota er jo hvermannsen-bil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 6. juli 2004 #4 Del Skrevet 6. juli 2004 Toyota er både driftsikker og kollisjonsikker. Dette er et merke som scorer høyt på listene over hvilke biler eieren ofte kjøper igjen og igjen. Fryktelig kjedelig valg, synes jeg da. Toyota er jo hvermannsen-bil! Jeg symes ikke dette er så vesentlig. Man velger bil etter behov og ikke minst lommebok. Jeg kjører en Mercedes og skulle gjerne kjøpt en ny når jeg skal ha bil neste gang. Men jeg har nok ikke råd til det. Jeg har faktisk selv vurdert Toyota, da jeg vet dette er et bra merke. Om det er kjedelig og hvermansen - javel. Hva slags bil ville du valgt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2004 #5 Del Skrevet 6. juli 2004 Heisann. Jeg skal kjøpe meg ny bil, og vurderer Toyota Avensis. Noen her som har den bilen selv, eller vet om noen som har den? Er dere fornøyd? Hva er dere spesielt fornøyd med? Noe som ikke er så bra med den, noen svakheter? Noe som har gått i stykker? Noe som slites raskt? Alle tilbakemeldinger mottas med stor takk! Hmmmm Har selv prøvd en ei helg, og broren min har en 2.0 diesel stasjonsvogn. Er visst en svakhet med kondens i lykteglass, men slikt går på garantien. Dessuten er lyspærene som står i svake, dvs. de ryker etter ca. 300 timer (krev å få med et ekstra sett f.eks). Vær bevisst på dekkvalg (noen dekk bråker mer enn andre), og prøv den du tenker å kjøpe grundig først. Selv var jeg ikke helt fornøyd med den elektroniske styringen (finnes på 1.6 og 1.8 bensinutgaver), og synes styringen i min 98-modell avensis er bedre. Forøvrig er dette norges mest solgte bil i år, og det er ikke uten grunn. NB: Vurder brukt avensis til 150-200000, veldig mye bil for pengene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 6. juli 2004 #6 Del Skrevet 6. juli 2004 Vi har en Avensis stvogn 2002-modell som vi er kjempefornøyd med. God å kjøre, bruker lite bensin og det er god plass i den, ikke minst til barnevogn og sånn. Kommer til å vurdere en Avensis igjen når tiden er inne for å bytte.......... 3 års service inkl er jo et poeng også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2004 #7 Del Skrevet 7. juli 2004 Toyota er både driftsikker og kollisjonsikker. Dette er et merke som scorer høyt på listene over hvilke biler eieren ofte kjøper igjen og igjen. Jeg symes ikke dette er så vesentlig. Man velger bil etter behov og ikke minst lommebok. Jeg kjører en Mercedes og skulle gjerne kjøpt en ny når jeg skal ha bil neste gang. Men jeg har nok ikke råd til det. Jeg har faktisk selv vurdert Toyota, da jeg vet dette er et bra merke. Om det er kjedelig og hvermansen - javel. Hva slags bil ville du valgt?? Ja, jeg vet at Toyota er et bra merke, og at folk selvfølgelig velger bil etter behov og lommebok. Selv er jeg nok litt farget av at både mannen og jeg er litt bilgale, og derfor heller ikke er helt A4 i "bilveien"....uten at det dermed er noe galt i å være det! Jeg er veldig glad i BMW pga kjøreegenskaper og design, og kjører en nokså ny BMW som er ganske spesiell. Ellers har vi tre andre biler, deriblant to veteraner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 7. juli 2004 #8 Del Skrevet 7. juli 2004 Den over var meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemmera Skrevet 11. august 2004 #9 Del Skrevet 11. august 2004 Hmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemmera Skrevet 11. august 2004 #10 Del Skrevet 11. august 2004 jippi, jeg klarte å surre til den quote greia.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå