AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #1 Skrevet 30. august 2014 Etter 6 år sammen og 2 år gift er jeg ikke sikker på om jeg orker mer. Det er ikke noe dramatisk som har skjedd i forholdet vårt, jeg vet bare ikke om jeg ønsker å tilbringe mitt liv med en person som har slik personlighet som han. Jeg vet rett og slett ikke om vi passer sammen. Føler jeg ikke elsker han på den måten jeg burde. Jeg er klar over at dette er noe som jeg burde ha visst før vi gifta oss, men nå ble det ikke slik. Det er selvfølgelig ekstremt tung, hjerteskjærende og trist. Derfor lurer jeg på hvordan man vet at man virkelig ikke vil mer? Hvordan kan jeg være sikker på at det ikke bare er en periode? Hvordan finner man ut av det? Og hvordan gjør man det slutt etter så mange år? Takk for svar. Anonymous poster hash: 93bb1...9d6
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #2 Skrevet 30. august 2014 Hvordan skal jeg gå frem med dette? Skal jeg snakke med han om det? eller holde det til meg selv til jeg har et svar? Anonymous poster hash: 93bb1...9d6 1
Gjest earthquake Skrevet 30. august 2014 #4 Skrevet 30. august 2014 Det verste er i hvert fall å gå rundt å forvente "å føle noe" hele tiden. Hvis du ikke gjør det, tror du kanskje at det betyr at du ikke er glad i han. Du trenger ikke fyverkeri eller klisjeer, så lenge du har lyst til å tilbringe livet ditt med han. Det er det egentlige spørsmålet.
Livet er godt Skrevet 31. august 2014 #5 Skrevet 31. august 2014 Jeg har vært i samme situasjon som deg. Jeg løste det veldig greit ved å begynne å vise masse godhet og kjærlighet. Jeg bestemte meg for å gi ham minst fem komplimenter hver dag. Jeg gjorde praktiske ting bare for å glede ham. Jeg kjøpte små gaver. Jeg sørget for at vi fikk tid sammen, bare vi to, minst en gang i uken. Og jeg gav ham massasje, tok initiativ til sex osv. Etter noen uker merket jeg at følelsene mine endret seg. Jeg merket at jeg var veldig glad i ham. Og at jeg likte store deler av mannen. Ingen er perfekte. Det vil alltid være egenskaper som du skulle ønske ikke var der. Sånn har alle det. Og følelser svinger. I perioder er det helt normalt å synes at den andre har veldig mange dårlige sider. Jobber du deg igjennom det, vil det gå over og dere vil få det veldig fint sammen igjen. De tingene jeg gjorde er hentet ifra boken "kjærlighetens fem språk" av Gary Chapman. Jeg anbefaler den på det sterkeste. Les den og be ham gjerne om å gi deg mye kjærlighet på "ditt språk" Leser du boken vil du se at vi alle har våre favorittmåter å vise og få kjærlighet på. Gjør dere dette mot hverandre en periode tror jeg at du vil huske hvorfor du giftet deg med ham, igjen. Her er en tråd om boken: http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=527824 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #6 Skrevet 1. september 2014 Hvor mange ganger må man være skilt for å regnes som erfaren? Anonymous poster hash: 6d23d...e4f 1
Livet er godt Skrevet 1. september 2014 #7 Skrevet 1. september 2014 Hvor mange ganger må man være skilt for å regnes som erfaren? Anonymous poster hash: 6d23d...e4f Minst åtte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå