tsnr1 Skrevet 30. august 2014 #1 Skrevet 30. august 2014 Heiiaa! Jeg har bare så lyst på type om dagen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg som ellers er litt kresen begynner å syns at hver og en gutt er potensiell. Men jeg kjenner meg selv og ser alltid for meg den utpekte som senere kjæreste og da blir det som regel nei. Men nå har ei venninne av meg funnet en superkjekk fyr til meg som begynte å snakke til meg og sa jeg var pen. Skal jeg be han ut på date eller? Savner bare virkeeeelig litt fysisk kontakt med en gutt. Oh my.......trenger han. Hvordan skal jeg gå fram? Har aldri hatt type..klarer det bare aldri. Nå er det sannelig på tide. Foreldra begynner jo å bli bekymra. Sier bare alltid så sykt mye teit som høres helt wierd ut. Pluss at jeg begynner å bable som en foss om ting som ikke gir mening i det hele tatt..også er jeg alt for opptatt av hvordan jeg ser ut. Hvordan skal jeg gå frem? For å fange han. Det er det jeg vil
Gjest extra Skrevet 30. august 2014 #2 Skrevet 30. august 2014 Jeg som ellers er litt kresen begynner å syns at hver og en gutt er potensiell. Men jeg kjenner meg selv og ser alltid for meg den utpekte som senere kjæreste og da blir det som regel nei. Men nå har ei venninne av meg funnet en superkjekk fyr til meg som begynte å snakke til meg og sa jeg var pen. Kjære TS: det lukter desperasjon lang vei og slikt er aldri fruktbart i det lange løp. 2
tsnr1 Skrevet 30. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2014 Kjære TS: det lukter desperasjon lang vei og slikt er aldri fruktbart i det lange løp. Iknow var litt når jeg skreiv. Orket ikke fikse på det. Men tenkt så koselig å ha en gutt nå som vi går mot kalde, mørke tider )) <33
Gjest extra Skrevet 30. august 2014 #4 Skrevet 30. august 2014 Iknow var litt når jeg skreiv. Orket ikke fikse på det. Men tenkt så koselig å ha en gutt nå som vi går mot kalde, mørke tider )) <33 Kunne det ha vært en idè å bli mer klar over hva du ønsker i en partner? Man må først lære seg å bli selvstendig før man går inn i en relasjon med en annen. For ellers blir den andre bare en erstatning for noe en selv mangler. 1
tsnr1 Skrevet 30. august 2014 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2014 Kunne det ha vært en idè å bli mer klar over hva du ønsker i en partner? Man må først lære seg å bli selvstendig før man går inn i en relasjon med en annen. For ellers blir den andre bare en erstatning for noe en selv mangler. Jeg vet akkurat hva jeg vil ha egentlig. Men er ikke så mange som passer inn under de kravene dessverre..... hva skal jeg gjøre for å slutte å se etter feil?
Gjest extra Skrevet 30. august 2014 #6 Skrevet 30. august 2014 Jeg vet akkurat hva jeg vil ha egentlig. Men er ikke så mange som passer inn under de kravene dessverre..... hva skal jeg gjøre for å slutte å se etter feil? Hvor gammel er du? Du vil etter hvert innse at lista med krav kommer til å passe en person som kanskje bare oppfyller 2-4 krav (eller noe i den duren). Det første man kan begynne å se nærmere på er jo en selv. Alle har vi våre positive og negative sider.
tsnr1 Skrevet 30. august 2014 Forfatter #7 Skrevet 30. august 2014 Hvor gammel er du? Du vil etter hvert innse at lista med krav kommer til å passe en person som kanskje bare oppfyller 2-4 krav (eller noe i den duren). Det første man kan begynne å se nærmere på er jo en selv. Alle har vi våre positive og negative sider. Er 18. Ja, skal prøve. Er sant det. SÅ snill du er som hjelper meg
99699 Skrevet 30. august 2014 #8 Skrevet 30. august 2014 Heiiaa! Jeg har bare så lyst på type om dagen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg som ellers er litt kresen begynner å syns at hver og en gutt er potensiell. Men jeg kjenner meg selv og ser alltid for meg den utpekte som senere kjæreste og da blir det som regel nei. Men nå har ei venninne av meg funnet en superkjekk fyr til meg som begynte å snakke til meg og sa jeg var pen. Skal jeg be han ut på date eller? Savner bare virkeeeelig litt fysisk kontakt med en gutt. Oh my.......trenger han. Hvordan skal jeg gå fram? Har aldri hatt type..klarer det bare aldri. Nå er det sannelig på tide. Foreldra begynner jo å bli bekymra. Sier bare alltid så sykt mye teit som høres helt wierd ut. Pluss at jeg begynner å bable som en foss om ting som ikke gir mening i det hele tatt..også er jeg alt for opptatt av hvordan jeg ser ut. Hvordan skal jeg gå frem? For å fange han. Det er det jeg vil Ikke vær helt desperat da, ta deg en "kosetime" nå og så ber du han ut på en kopp kaffe eller en tur i Vigelandsparken(hvis Oslo). Snakke litt løst og lett, lar et par dager gå og så kan du be han hjem på middag(med litt vin til) og så kan dere hoppe rett i høyet ;-) Lykke til, hørtes deilig ut å få "den følelsen" for en person
Gjest extra Skrevet 30. august 2014 #9 Skrevet 30. august 2014 Er 18. Ja, skal prøve. Er sant det. SÅ snill du er som hjelper meg Bare hyggelig
Xcase33 Skrevet 31. august 2014 #10 Skrevet 31. august 2014 Heiiaa! Jeg har bare så lyst på type om dagen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg som ellers er litt kresen begynner å syns at hver og en gutt er potensiell. Men jeg kjenner meg selv og ser alltid for meg den utpekte som senere kjæreste og da blir det som regel nei. Men nå har ei venninne av meg funnet en superkjekk fyr til meg som begynte å snakke til meg og sa jeg var pen. Skal jeg be han ut på date eller? Savner bare virkeeeelig litt fysisk kontakt med en gutt. Oh my.......trenger han. Hvordan skal jeg gå fram? Har aldri hatt type..klarer det bare aldri. Nå er det sannelig på tide. Foreldra begynner jo å bli bekymra. Sier bare alltid så sykt mye teit som høres helt wierd ut. Pluss at jeg begynner å bable som en foss om ting som ikke gir mening i det hele tatt..også er jeg alt for opptatt av hvordan jeg ser ut. Hvordan skal jeg gå frem? For å fange han. Det er det jeg vil Spørs litt hvor kresen du faktisk er men du som jente\kvinnfolk har det jo veldig lett når det gjelder dette. Rundt hvert kvinnfolk jeg vet om nesten så er det rundt 3-5 mannfolk som alle *prøver* seg på den måten. Du trenger jo ikke gjøre så mye...bare sitte der å *velge* den du føler kjemien er der mest med. 1
Nettinettet Skrevet 31. august 2014 #11 Skrevet 31. august 2014 Når du er 18 år kan du bare hive deg rundt å kose deg og ta ting som de kommer. Ikke tenk for mye på fremtiden før du finner en som du begynner å bli seriøs med. DA er det viktig at du setter deg ned å tenker over om han virkelig passer sammen med deg, med tanke på det livet du ønsker deg fremover, eller om du bare er sammen med han fordi han er kjekk! Så gå ut, flørt, klin og kos deg! og så kommer du heller tilbake hit og spør om råd FØR du flytter inn med noen bare fordi det føles digg der og da!
Gjest HarryDotter Skrevet 31. august 2014 #12 Skrevet 31. august 2014 Iknow var litt når jeg skreiv. Orket ikke fikse på det. Men tenkt så koselig å ha en gutt nå som vi går mot kalde, mørke tider )) <33 Det kan hende han typen du sikler på føler det akkurat samme vetu Det er enkelt for dere å få det dere vil ha....om kjemien stemmer og praten sitter løst er det vel bare å gyve på da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå