Gå til innhold

ønsker barn men han ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har vært sammens med min kjæreste i snart 5 år.

Jeg har hatt lyst på unge lenge, men han er ikke klar.

Vi prøver snakke om det å få barn men han har ingenting positivt å si, det blir alltid krangling om det og dårlig steming.

Han sier at han kanskje ikke blir klar før han er 30-40 år men han vet at han vil ha to barn.

Han vil reise og slikt før han får barn å det synes jeg er greit.

Men jeg ønsker ikke bli gammel mamma og hvertfall ikke om vi skal ha flere barn.

mitt største ønske er å få bli mor, men sammens med han jeg er nå så vet jeg jo ikke om jeg får oppleve det..

jeg vil ikke gå i fra han heller da jeg er så gla i han, men er så redd for at han aldri vil ha også går jeg å venter på noe som ikke kommer til å skje, mens jeg istedenfor kan være heldig å finne en som vil ha.... skulle egentlig ønske jeg ikke ville ha unge nettopp fordi jeg er så glad i han og vil være med han..

vi har alt på plass så er vell derfor jeg ønsker det enda mer, eneste vi ikke har er leilighet.. altså kjøpt. Men jeg sier ikke jeg ønsker det nå men om et par år, men han vil jo ikke ha før 10 år så vi er så forskjellige.

Egentlig så er han vell fornuftig da han ønsker få gjort alt det før, men vi har ikke de samme ønskene i livet. Framtiden vet han ingenting om, så jeg får ingenting ut av han.

jeg spurte også om han ville gifte seg med meg men da sa han nei han er ikke klar.

Måtte bare lufte tankene mine.. å setter veldig stor pris på om dere har noe så si både positivt og negagivt.

Anonymous poster hash: 35940...acf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

positivt er jo at dere begge ønsker barn, det negative er at du ønsker det nå og han vil vente

Skrevet

Kan jeg spørre om hvor gammel han er? Det virker ikke som han er så veldig moden, han er jo ikke klar for noen ting. Dette er ikke en enkel situasjon gitt. Har egentlig ikke noen gode råd å gi deg, desverre. Klem :)

Anonymous poster hash: 82682...fc2

Skrevet

Kan jeg spørre om hvor gammel han er? Det virker ikke som han er så veldig moden, han er jo ikke klar for noen ting. Dette er ikke en enkel situasjon gitt. Har egentlig ikke noen gode råd å gi deg, desverre. Klem :)Anonymous poster hash: 82682...fc2

Han er 24 år gammel så er ikke så gammel. Men tanken på å vente til jeg blir 30-40 år å får mitt første skremmer meg. Grunn til at jeg skriver 40 er fordi han sa det. Om jeg må vente til jeg blir 40 å lykkelig så gjør jeg det.

men jeg vil aldeles ikke være så gammel å få mitt første.. ;s

ikke vondt ment mot dere som gjør det da.

men vi har forskjellige ønsker og mål i livet.. så om jeg skal vente og vente på noe som aldri kommer vet jeg ikke helt.. leste en artikkel at man burde bare gå..

Skrevet

Ser ut til at du må velge mann eller barn.

Vi har jo hatt tråder her tidligere der mannen ikke var klar for barn enda, og når de gikk fra hverandre, har mannen fått barn med ny partner ganske fort...

Anonymous poster hash: 39b9f...db9
Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Kan jeg spørre om hvor gammel han er? Det virker ikke som han er så veldig moden, han er jo ikke klar for noen ting. Dette er ikke en enkel situasjon gitt. Har egentlig ikke noen gode råd å gi deg, desverre. Klem :)

Anonymous poster hash: 82682...fc2

Å si en person er umoden kun fordi de ikke er klare for noen ting synes jeg blir feil. Jeg er verken "klar" for giftemål eller barn, da det ikke er noe jeg ønsker så tidlig i livet. Å kalle meg umoden av den grunn seg

TS, partneren din sier jo at han ønsker seg barn, men han ønsker det ikke nå. Om dette ikke er "nok" for deg, og du ønsker å bli ung mamma så er det beste å avslutte forholdet. Man kan fint elske et menneske, men om man ikke har de samme ønskene for hvordan fremtiden skal se ut, så kan et forhold bli vanskelig.

• Liker 2
Skrevet

Ja ikke sant..

et tøft valg, men virker som om han står på sitt. :/

Skrevet

24 år er ikke så gammelt i dag. Det kan forandre seg raskt, har han venner som har fått barn? Tviler på at han trenger å vente til han blir 40, man blir fort påvirket av dem rundt seg og han har jo allerede sagt han ønsker barn en gang (ganske mange menn på 24 har ikke en gang tenkt tanken)

Anonymous poster hash: ceab6...d34

Skrevet

Ja jeg er enig med deg. Noen er bare ikke klare og trenger mer tid.

Å ja han sier at han ønsker en gang, men når jeg spurte hvorfor han ville ha så fikk jeg til svar fordi jeg vil oppdra et barn.

Men som du sier om jeg ønsker være ung mamma så har jeg bare et valg.

Men hadde jeg kunne fått noe mer fra han, noe om hvorfor han vil ha og når i livet han ser det for seg.. 30-40 år

Kan jo bety mye.

Han sier jo bare at han ikke vet noe så det er så vanskelig for meg. Vil gjerne ha med han, men ønsker ikke være 40 år å få mitt første! Så man må jo bare tenke seg godt om og ta et valg.

Skrevet

24 år er ikke så gammelt i dag. Det kan forandre seg raskt, har han venner som har fått barn? Tviler på at han trenger å vente til han blir 40, man blir fort påvirket av dem rundt seg og han har jo allerede sagt han ønsker barn en gang (ganske mange menn på 24 har ikke en gang tenkt tanken)Anonymous poster hash: ceab6...d34

jo allr våre venner har barn. Har et par igjenn som ikke har. Ellers har resten fått seg barn.

det har ikke hjulpet, haha..

ja jeg må vell bare vente å se i håp om at han endrer seg om et par år.. :)

Skrevet

Er nok få gutter på 24 år som ønsker seg barn selv om det er noen på den alderen som har barn, så han er nok ganske normal der.

Anonymous poster hash: 4e224...890
Skrevet

Han er 24 år gammel så er ikke så gammel. Men tanken på å vente til jeg blir 30-40 år å får mitt første skremmer meg. Grunn til at jeg skriver 40 er fordi han sa det. Om jeg må vente til jeg blir 40 å lykkelig så gjør jeg det.

men jeg vil aldeles ikke være så gammel å få mitt første.. ;s

ikke vondt ment mot dere som gjør det da.

men vi har forskjellige ønsker og mål i livet.. så om jeg skal vente og vente på noe som aldri kommer vet jeg ikke helt.. leste en artikkel at man burde bare gå..

Det er du som er ts? Å Vente til du er 40 kan være en dårlig idé

Skrevet

Det er du som er ts? Å Vente til du er 40 kan være en dårlig idé

Ja.. har vist trykt på anonym så jeg i innlegget. Men ja det blir jeg ikke gjøre, leste at når du nærmer deg 35 år så kan det redusere sjansene til å bli gravid og det kan ta dobbel så lang tid.

Skrevet

dere kan inngå et komprimiss... si til han at du ønsker deg ditt første barn før du er 32 feks. 24 år er uansett veldig ungt så jeg forstår han godt

Skrevet

Enig med den personen som mener at det kan være en dårlig ide å vente til du er 40. Over 30 kan også være lenge hvis det viser seg om du har problemer med å bli gravid. Jo lenger du venter, jo mindre blir sjangsene for å bli gravid.

For hans del spiller det ingen rolle, han kan fint være 40 uten at det minker sjangsene hans for å reprodusere seg selv.

Skrevet

Din kropp, ditt valg. Storken.

Anonymous poster hash: 4979a...7f7
Skrevet

Din kropp, ditt valg. Storken.

Anonymous poster hash: 4979a...7f7

Mener du at ts skal bli gravid uten mannens samtykke og ønske :sjokkert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...