AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #1 Skrevet 30. august 2014 Hallo. Jeg har en type som jeg har vært sammen med i straks to år. Vi har det veldig fint sammen og trives utrolig godt sammen med ham. For en stund tilbake bestemte vi oss for å flytte til andre enden av landet, siden jeg ikke liker byen vi bodde i overhodet. Pga jeg fikk jobb måtte jeg dra ned tidligere enn ham, og han jobber nå sine siste uker i hjembyen. Vi har vært om lag 200 mil unna hverandre i 1,5 mnd nå. Han har drukket mye med kompiser siden jeg dro, og jeg er ikke glad i at det gjerne blir fre og lør hver eneste helg. I dag skulle han ut igjen, og jeg ble litt oppgitt. Ikke sur, men ønsket han en fin kveld og sa at jeg bare skulle kjede meg hjemme og skulle ønske jeg også kunne dratt ut. Plutselig skriver han at når han kommer skal han kjøpe seg en gitar, lære seg å spille på den og lage en sang om meg og hvor glad han var i meg og hvor fin han synes jeg er. Denne skulle han fremføre på Bryggen i Bergen foran alle, og på slutten skulle han fri - men bare hvis jeg sa ja, så det måtte han få vite først. Det var selvfølgelig mye spøk i dette, men bare det at han skrev det om frieri må jo nesten bety at det er noe han har tenkt på og muligens vurderer??? Ble litt satt ut, så da tenkte jeg bare å høre med dere hva dere tror og om det muligens er noe seriøsitet i dette? Han er veldig flink til å fortelle meg hvor glad han er i meg og at han elsker meg bare mer og mer for hver dag som går. Tror dere han ville sagt noe som dette uten å ha hatt noen planer i bakhodet om frieri? Anonymous poster hash: ebc70...c85
Gjest fotballflue Skrevet 31. august 2014 #3 Skrevet 31. august 2014 Er det ikke bare å vente og se da?
Snøugla Skrevet 31. august 2014 #4 Skrevet 31. august 2014 (...) Tror dere han ville sagt noe som dette uten å ha hatt noen planer i bakhodet om frieri? Anonymous poster hash: ebc70...c85 Nei, det tror jeg ikke
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #5 Skrevet 31. august 2014 Burde dere ikke diskutere om dere ønsker å inngå en juridisk kontrakt? Istedetfor å gruble på det hver for dere. Anonymous poster hash: a8336...2c3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå