Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi funderer litt på å dra på øyloffing i Hellas. Vil derfor gjerne ha tips og info fra dere som har vært på en sånn tur. på reiseoperatør, priser, fine steder (gjerne romantiske steder) å dra innom, og generelle tips. Bestem selv om dere vil legge det ut her eller sende meg en personlig melding.

Videoannonse
Annonse
Gjest Engel, ikke pålogget
Skrevet

Flytter denne litt opp jeg. ingen som har erfaringer her altså?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har aldri vært på øyloffing - men to øyer som jeg kan anbefale å loffe mellom er Skiathos og Skopelos. Flyet lander på Skiathos og man kan ta en "flying dolphin" over til Skopelos. Det er også gode muligheter å ta seg til fastlandet fra disse øyene :briller:

Skrevet

Joda, jeg har loffet i Hellas - fire ganger! Og det kan anbefales på det varmeste!!

Vi har stort sett holdt oss i Kykladene. 3 ganger har vi flydd tur/retur Santorini, og nå sist var vi innom Athen før og etter loffingen.

Vet nesten ikke hvor jeg skal begynne - det er så mye flott og fortelle om!! :)

Flybilletter skaffer man enkelt! Vi har brukt Ving og Apollo - prisene sjekker du enkelt via nett.

Kan si mye og mangt om øyene! Den mest romantiske er nok Santorini - men her er ikke strendene så fine. Starter dere i Athen, er Agistri og Sifnos flotte små øyer, med romantisk stemning og flotte strender. De fineste strendene fant vi på en bitteliten øy som heter Koufonissia. Den ligger utenfor Naxos. Her er det imidlertid ikke så mye annet enn nettopp det, så her kan dere få noen virkelig rolige dager :)

Det var de romantiske :). Ellers har hver øy sin egen sjarm, og det vil ta lang tid å beskrive hver enkelt. Skikkelig party finner dere på Ios, barnefamilier reiser gjerne til Antiparos. Naxos og Paros er knutepunkter for fergene osvosv...

Og igjen..dette kan virkelig anbefales!!!

Bare spør hvis det er mer du lurer på!!

Klem fra Carine

Skrevet

Hei Carine!

Har du vært på Ios også,kanskje??? Jeg skal dit sammen med noen venniner i slutten av denne måneden. Vi har hørt at det er ganske bra trykk på diskoteker og barer der om sommeren.

God tur Engel 8)

Skrevet

Hei choop!

Joda, vi var innom Ios den første gangen vi reiste. Øya ligger så greit til imellom Santorini og Paros - og for to unge venninner på tur, lokket nok partystemningen, ja :wink: . Og party var det!! Vi festet hele natten, og dro videre tidlig dagen etter. Egentlig litt synd at vi dro derifra så fort - for jeg har hørt mange fortelle at øya også har mye annet enn fest å by på! Strendene er visst flotte, og det skal være en fin atmosfære utenfor partystedene også.

Skrevet

Søk etter resiebrev, jeg fant en knallbra nettside med reisebrev og bilder, virkelig informerende! Vi hadde også tenkt oss dit i sommer, og ut fra den siden kunne vi kommet langt! (Det endte med Mallorca da... :D )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...