Gå til innhold

45 år: Sukker, Møteplassen eller Match? Trenger anbefaling!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal prøve nettdating, men trenger hjelp! Er redd for at det blir mislykket, og ønsker råd for hvordan godt voksne kvinner kan få best mulig erfaring med nettdating.

:blomst:

Anonymous poster hash: 06e5d...36f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er "bare" 35, men har hatt størst hell på Møteplassen og kan anbefale den.

Det er mange menn på din alder der, og ganske lett å få kontakt med folk. Match er mye dyrere, men ikke mer seriøs etter min mening. Dessuten har mange folk profiler på både Møteplassen og Match.,og evt. Sukker.

Skrevet

Henger meg på denne. :)

Anonymous poster hash: 63472...a8e
Skrevet

For ditt marked ville jeg droppet nettdating og meldt meg inn i en tennisklubb, skiforening, vinsmaking for single, sykkeltur i Italia eller noe slikt. Ting folk finner på når de er nyskilte.

Ditt alderssegment innen nettdating er ikke veldig lukrativt. Veldig mange som er single av en grunn, og noen bachelors som aldri vil slå seg til ro. Om det finnes en og annen, blir det såpass mye filtrering at du antakeligvis blir demotivert.

Anonymous poster hash: 04d79...8cd
  • Liker 1
Skrevet

For ditt marked ville jeg droppet nettdating og meldt meg inn i en tennisklubb, skiforening, vinsmaking for single, sykkeltur i Italia eller noe slikt. Ting folk finner på når de er nyskilte.

Ditt alderssegment innen nettdating er ikke veldig lukrativt. Veldig mange som er single av en grunn, og noen bachelors som aldri vil slå seg til ro. Om det finnes en og annen, blir det såpass mye filtrering at du antakeligvis blir demotivert.

Takk for gode råd! Jeg har tenkt tanken selv, at nettdating fort blir skuffende. Men det er liksom det alle anbefaler med en gang de hører du er singel...

TS

Skrevet

Takk for gode råd! Jeg har tenkt tanken selv, at nettdating fort blir skuffende. Men det er liksom det alle anbefaler med en gang de hører du er singel...

TS

Er de som anbefaler det lykkelig gift?

Skrevet

Hvis du liker formfulle damer, så er frodig.no verdt et forsøk. Mange nydelige og grepa kvinnfolk.

Anonymous poster hash: f6647...b6d
Skrevet

Er de som anbefaler det lykkelig gift?

Ja, det er nok fra de som er i faste forhold (gift/samboer) som er mest opptatt av hvor vanlig og hvor vellykket nettdating er...

Like irriterende er det at alle forventer at jeg bare er på utkikk etter en ny mann! Mens jeg derimot har nytt singellivet i noen år, siden jeg har barn har jeg ikke stresset med å finne noen ny.

ts

Skrevet

Det er jo ingenting i veien for å både lage en profil og samtidig følge rådet om å melde seg inn i en forening eller lign. og treffe folk irl.

• Liker 1
Skrevet

Det er jo ingenting i veien for å både lage en profil og samtidig følge rådet om å melde seg inn i en forening eller lign. og treffe folk irl.

Enig i dette. Nettdating skal fungere som en backup, ikke eneste kilde til dating. Problemet er at mange ikke tar grepene de burde i det virkelige liv og lener seg på nettdating.

Skrevet

Ja, det er nok fra de som er i faste forhold (gift/samboer) som er mest opptatt av hvor vanlig og hvor vellykket nettdating er...

Og de selv fant selvsagt ikke hverandre på nettet. Men de "kjenner noen".

Som nevnt er det greit å starte en profil og se om noe interessant ruller inn men bruke mesteparten av din energi på utvide din sosiale sirkel og treffe nye mennesker.

Match som oppstår via en felles venn eller referanse/interesse har langt bedre sjanser enn de som er helt "random".

• Liker 2
Skrevet

Nå er jeg 37 men en teori ramler ned i hodet mitt - kanskje 45 egentlig er helt ideelt for nettdatting? Nettopp fordi at disse førtiårskrisene som er überkresne rundt førti da endelig har skjønt at de ikke var så lukrative likevel og faktisk begynner å date seriøst når de runder 45?

Anonymous poster hash: af08c...89b
  • Liker 6
Skrevet

Nå er jeg 37 men en teori ramler ned i hodet mitt - kanskje 45 egentlig er helt ideelt for nettdatting? Nettopp fordi at disse førtiårskrisene som er überkresne rundt førti da endelig har skjønt at de ikke var så lukrative likevel og faktisk begynner å date seriøst når de runder 45?

Du har faktsk mye rett i tankene dine.

TS: Det er faktisk de på 45 + som raskest treffer noen. Jeg anbefaler Tinder.

Skrevet

Du har faktsk mye rett i tankene dine.

TS: Det er faktisk de på 45 + som raskest treffer noen. Jeg anbefaler Tinder.

Synes Tinder er skummelt! Har en følelse av at *alle* unge single er der og redd for å bli en gamling....

Men kanskje jeg bare skal tørre å prøve!

ts

Skrevet

Sjansen for at en mann over 40 vil slå seg til ro dersom han ikke har det er marginal. Statistikken er ekstremt negativ der. Så det spiller liten rolle om han er 40 eller 45.

Derfor er det mest skilte menn man burde se etter. Han har kanskje barn fra tidligere, men det er prisen å betale i den alderen.

Det ligger også en viss sannhet i det at menn ikke forlater et ekteskap med mindre de har noe å gå til. Da mener jeg selvsagt ikke at man skal date gifte menn, men at en mann skal vite ganske sikkert at han har bedre muligheter på markedet for å faktisk forlate kone og barn. Da snakker vi som regel om en fyr som treffer kvinner gjennom jobb og sosialt ganske jevnlig, ikke en som forlater et stabilt liv for så å melde seg på en nettside.

Det er velkent at utvalget godt voksne menn på nett er lite lukrativt. De attraktive bruker det bare som en backup for kvinne de kan hooke up med - og dette bekreftes via KG utfira hvor mange som blir dumpet etter sex med en attraktiv mann de har truffet på nett.

Skrevet

Sjansen for at en mann over 40 vil slå seg til ro dersom han ikke har det er marginal. Statistikken er ekstremt negativ der. Så det spiller liten rolle om han er 40 eller 45.

Derfor er det mest skilte menn man burde se etter. Han har kanskje barn fra tidligere, men det er prisen å betale i den alderen.

Det ligger også en viss sannhet i det at menn ikke forlater et ekteskap med mindre de har noe å gå til. Da mener jeg selvsagt ikke at man skal date gifte menn, men at en mann skal vite ganske sikkert at han har bedre muligheter på markedet for å faktisk forlate kone og barn. Da snakker vi som regel om en fyr som treffer kvinner gjennom jobb og sosialt ganske jevnlig, ikke en som forlater et stabilt liv for så å melde seg på en nettside.

Det er velkent at utvalget godt voksne menn på nett er lite lukrativt. De attraktive bruker det bare som en backup for kvinne de kan hooke up med - og dette bekreftes via KG utfira hvor mange som blir dumpet etter sex med en attraktiv mann de har truffet på nett.

Har truffet noen hyggelige menn gjennom jobb, både single og gifte. Samtidig anbefales man å ikke date noen fra jobb fordi det kan bli kleint hvis det blir slutt.

Og man anbefales ikke å forelske seg i en som er gift, for hvis han forlater kona blir man den store stygge ulven som alle har lov til å hate og snakke stygt om.

Det er jo ikke så lett dette her!

ts

Skrevet (endret)

Støtter denne! Dette er det helt riktige å gjøre.

Forening/gruppe/lag for å utvide vennekretsen i nærmiljøet - ikke tenk at du skal treffe noen der. Om det skulle dukke opp en hunk så er det en bonus ... og dere slipper å diskutere hvilket område det er best å bo i :-). Menn liker damer med nettverk. Om du nettopp har blitt singel, så er det ekstra godt å komme seg ut og treffe andre med en lik interesse.

Datingside for å treffe en type.

Endret av HandymanOslo
Skrevet

Synes Tinder er skummelt! Har en følelse av at *alle* unge single er der og redd for å bli en gamling....

Men kanskje jeg bare skal tørre å prøve!

ts

Du regulerer selv hvilken alder du vil få opp. Det skader uansett ikke å prøve, men bare tenk litt over hvilket bilde du velger som hovedbilde. Det er mange som ikke gidder se videre og "dømmer" ut i fra det første bilde.

Prøv å se deg selv litt utenfra og ta et bilde som representerer deg slik du ønsker at damen for deg skal oppfatte deg.

Skrevet

Har truffet noen hyggelige menn gjennom jobb, både single og gifte. Samtidig anbefales man å ikke date noen fra jobb fordi det kan bli kleint hvis det blir slutt.

Og man anbefales ikke å forelske seg i en som er gift, for hvis han forlater kona blir man den store stygge ulven som alle har lov til å hate og snakke stygt om.

Det er jo ikke så lett dette her!

ts

Du skal ikke involvere deg med noen som er gift. Jeg skrev jo dette, men kanskje ikke tydelig nok.

Det å ikke involvere seg med en man jobber med er som regel lurt, men når man er over 40 brukes mye tid på jobb og det er lite utskifting i det sosiale. Dersom man ekskluderer kolleger blir det veldig begrensende. Så jeg ville heller tatt sjansen om du traff noen, og satset på at dere begge er voksne nok til å kunne relatere dere til hverandre platonisk om det ikke skulle fungere.

Skrevet

Du regulerer selv hvilken alder du vil få opp. Det skader uansett ikke å prøve, men bare tenk litt over hvilket bilde du velger som hovedbilde. Det er mange som ikke gidder se videre og "dømmer" ut i fra det første bilde.

Prøv å se deg selv litt utenfra og ta et bilde som representerer deg slik du ønsker at damen for deg skal oppfatte deg.

Jeg er dame :fnise:

Ser at mange tror jeg er en mann..

ts

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...