Tøytigern Skrevet 1. september 2014 #41 Skrevet 1. september 2014 Jeg bruker crocs på jobb(men skal kjøpe bedre snart, da de ikke er de beste for bena mine), og kjøpte et par Uggs idag. Jeg må nok være den styggeste dama i hele verden i dine øyne! Du trenger ikke være en stygg dame, selv om du har bælschtøgge sko, vettu 1
Version 2.0 Skrevet 1. september 2014 #42 Skrevet 1. september 2014 Du trenger ikke være en stygg dame, selv om du har bælschtøgge sko, vettu Nei, men siden du mente det var det styggeste i verden. Ville kanskje vært en dealbreaker?
Tøytigern Skrevet 1. september 2014 #43 Skrevet 1. september 2014 Nei, men siden du mente det var det styggeste i verden. Ville kanskje vært en dealbreaker? Nei. Men en dag ville du plutselig ikke greid å finne skoa dine noe som helst sted i leiligheten...
Version 2.0 Skrevet 1. september 2014 #44 Skrevet 1. september 2014 Nei. Men en dag ville du plutselig ikke greid å finne skoa dine noe som helst sted i leiligheten... Og en dag hadde ikke du funnet kredittkortet ditt.. 2
Tøytigern Skrevet 1. september 2014 #45 Skrevet 1. september 2014 Og en dag hadde ikke du funnet kredittkortet ditt.. Det hadde vært en dealbreaker.
Gjest Runforit Skrevet 2. september 2014 #46 Skrevet 2. september 2014 Er 32 år og elsker Ugg'sene mine ❤️Bruker dem kun på en daffesøndag eller om jeg ikke skal noe spesielt. Gjerne med skinny jeans og en stor deilig cardigan eller oversized genser. Tar dem ikke på om jeg skal i byen, på jobb eller ut, men til kosedager så er de helt himmelsk
Gjest Leintle Skrevet 2. september 2014 #47 Skrevet 2. september 2014 Alle er for gamle til UGGS. Selv babyen min på 9 mnd.
Sails Skrevet 2. september 2014 #48 Skrevet 2. september 2014 Jeg bruker crocs på jobb(men skal kjøpe bedre snart, da de ikke er de beste for bena mine), og kjøpte et par Uggs idag. Jeg må nok være den styggeste dama i hele verden i dine øyne! Håper inderlig at du er helsearbeider eller noe lignende?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #49 Skrevet 3. september 2014 Husker jeg hadde et par før det ble populært i vennegjengen, og alle lurte på å jeg skulle gå ut i tøfler Synes de er digge til litt late dager, f.eks om jeg skal ut og hente avisen, ta en liten gåtur i nærområdet etc.Anonymous poster hash: d1e24...914
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #50 Skrevet 3. september 2014 Uggs er ikke pent, og selv mener jeg at de heller ikke har noe aldersgrense. Jeg har en svigermor som nærmer seg 80 år som elsker Uggs, hun prøvde mine en gang, og forelsket seg tvert i dem, sa de var de mest behagelige skoene hun noen gang hadde brukt. Selv bruker jeg de fordi de er varme og komfortable, og jeg har vonde ben. Men pene er de ikke. Jeg er forresten strax i 40 årene, så nei, hvis jeg kan bruke dem, kan du også Anonymous poster hash: cf8d8...ffc
Infinite Skrevet 3. september 2014 #51 Skrevet 3. september 2014 Har man gått ut av ungdomsskolen, er man for gammel for Uggs. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå