Gå til innhold

For gammel til Uggs?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

UGGS er delicious! Elsker de. Er selv 26 og gir en lang faen i at trendmafiaen synes de er stygge. Er en sånn der in-ting å synes at enkelte plagg er stygge. Teit.

De er ikke stygge. De er tøfler. De har ingenting ute om vinteren å gjøre.

Hvis det er "en in-ting" å syns UGGs er stygge, har jeg vært in siden jeg så dem første gang og ikke visste hva de het...

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så et bilde av Dorthe Skappel her på KG, med uggs. Og hun er vel over 40, så da kan ei på 23 fint gå med det ;)

Liker du skoene skal du ikke bry deg om at det er noen som er yngre eller eldre som også går med det.

Anonymous poster hash: 445ee...d35

Skrevet (endret)

Hun er 53 faktisk, skulle jeg skrive.

Og den som vil kan vel gå i Uggs samme hvilken alder man har vel!! For gammel til sko? Tull og tøys.

(Haha skriver på tlf, var visst vanskelig. Så det er jeg som ble ufrivillig anonym over her. ;) )

Endret av loffen
  • Liker 1
Skrevet

Uggs er stygt som juling. :P

Jeg er 26 og kommer kanskje til å kjøpe meg et par senere. Husker en vinter med 20 minus, og da var Uggs det eneste som var varmt og behagelig å gå i. Jeg lånte dem av min lillesøster.

Vinteren som var i år var bare regn, regn og regn, men blir det veldig kaldt en vinter så vurderer jeg Uggsa!

Anonymous poster hash: 5361b...def
  • Liker 1
Skrevet

Uggs er min guilty pleasure, og jeg syntes du skal kjøre på å bruke dem :) men de passer absolutt ikke inn i alle situasjoner, så man må bruke dem til "riktig" tid og sted. Fantastiske å bruke for eksempel på butikken, men ikke på jobb.

Anonymous poster hash: 55b4e...a49
Skrevet

De er ikke stygge. De er tøfler. De har ingenting ute om vinteren å gjøre.

Hvis det er "en in-ting" å syns UGGs er stygge, har jeg vært in siden jeg så dem første gang og ikke visste hva de het...

De er varme på vinteren, iallefall her i sør. Og hva som skal være ute om vinteren er det heldigvis ikke du som bestemmer :)

Skrevet

Jeg er 23 selv og kommer til å fortsette å bruke uggs i år også! Men jeg bruker kun ekte og når de blir slitte, så bytter jeg de ut. :) Uggs er min guilty pleasure, og jeg føler at jeg kun kommer meg igjennom vinteren med de på føttene. Bruker såklart støvletter, skoletter ect når jeg skal noe annet enn å gå på matbutikken, kosekveld med venner/kjæresten eller kjøre til jobb (bruker ikke vanlige sko på jobb).

Skrevet

Du ser ut som en drittunge når du går med sånne sko uansett alder

Anonymous poster hash: c713f...c9c
Skrevet

Jeg har en del hypermobile ledd og føttene mine er sånn at de helst vil ha sko med tykke, myke flate såler. UGGs er også varmere enn svært mange andre sko- jeg har brukt masse forskjellig men får som regel vondt i føttene mine etter én dag og sånt gidder jeg ikke, så da velger jeg klart det som passer best for meg.

For øyeblikket brukes UGG-tøfler.

Skrevet

De er varme på vinteren, iallefall her i sør. Og hva som skal være ute om vinteren er det heldigvis ikke du som bestemmer :)

Jeg ser at de er klissvåte- og at ulltøflene garantert er det tvers igjennom -"her sør" så... Ja.

Jeg ser også at jentene tråkker beina helt flate og at skoa skjener innover.

Så det kan umulig være bra for anklene deres.

Skrevet

uggs-uggs-demotivational-posters-1365423

Anonymous poster hash: e30e0...957
  • Liker 2
Skrevet

Jeg ser at de er klissvåte- og at ulltøflene garantert er det tvers igjennom -"her sør" så... Ja.

Jeg ser også at jentene tråkker beina helt flate og at skoa skjener innover.

Så det kan umulig være bra for anklene deres.

Jeg har mine UGGs nå på 5 året og de skjener ikke innover- ei blir de klissvåte. Jeg impregnerer dem ganske ofte og når de skal settes bort så vasker jeg dem med spesialshampoo og slikt- holder seg jo i åresvis. :3

Skrevet (endret)

Ser ingen problemer med sånne sko. Har et par som ligner fra bianco (sorte med frynser), har eid dem i 5-6 år nå. Ikke har de blitt tråkket innover og ser like fine ut :)

Har lyst på et par som er ekte uggs når jeg får råd!

Endret av Jolene
Skrevet

For gammel blir man aldri. Men dum nok til å kjøpe dem, må man jo være.

Selv vil jeg bedre for føttene mine :) Og har utrolig nok også en viss stilsans ;)

Anonymous poster hash: dfd03...e5b
  • Liker 1
Skrevet
For gammel blir man aldri. Men dum nok til å kjøpe dem, må man jo være. Selv vil jeg bedre for føttene mine :) Og har utrolig nok også en viss stilsans ;)
Har sett nok av kvinner som knapt kan gå når de når en viss alder fordi de har ødelagt føttene sine ved å gå i stilige sko. Det er også mange som ikke innser at skoene de går i ikke er bra for føttene og fortsetter å gå med dem. UGGs er bra å gå i hvis man får vondt i føttene av andre sko.
  • Liker 2
Skrevet

UGGs er bra å gå i hvis man får vondt i føttene av andre sko.

Nei, uggs er ikke bra for føttene. Sko med skikkelig sole og som gir føttene støtte, er bra for føttene.

At det finnes sko som er enda værre for føttene, er ikke akkurat et godt argument for stygge dårlige sko.

• Liker 3
Skrevet

Nei, uggs er ikke bra for føttene. Sko med skikkelig sole og som gir føttene støtte, er bra for føttene.

At det finnes sko som er enda værre for føttene, er ikke akkurat et godt argument for stygge dårlige sko.

Word.

Det eneste som er verre enn UGGs i denne verden er Crocs...

Skrevet

Jeg har prøvd det meste innen sko, også sånne som liksom skal gi føttene støtte- men jeg har fått vondt etter et par ganger. For min del er UGGs det beste. ^^,

Skrevet

Jeg har prøvd det meste innen sko, også sånne som liksom skal gi føttene støtte- men jeg har fått vondt etter et par ganger. For min del er UGGs det beste. ^^,

Man så har jo heller ikke hele befolkningen hypermobile ledd...

Godt du har funnet noe som hjelper mot vondt. Når man har spesielle behov må jo de gå foran andre ting.

Men jeg står ved at UGGs ikke er noe å rusle runt med utenfor huset hele vinteren, hver dag.

Folk ødelegger ganglaget.

Skrevet

Word.

Det eneste som er verre enn UGGs i denne verden er Crocs...

Jeg bruker crocs på jobb(men skal kjøpe bedre snart, da de ikke er de beste for bena mine), og kjøpte et par Uggs idag. Jeg må nok være den styggeste dama i hele verden i dine øyne! :laugh:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...