AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #21 Del Skrevet 31. august 2014 En gang i gymen. Det var litt gøy. Ellers er jeg byjente, og har ikke ett invitasjonsfjes og kan sette grenser med blikket.Anonymous poster hash: 45e86...f7a Anonymous poster hash: 45e86...f7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #22 Del Skrevet 31. august 2014 Ja, jeg har blitt antastet av fremmede. Stod en gang og tok ut penger i minibank da en fyr kom bakfra og grep meg skikkelig, ikke bare i rumpa men sånn at hånden han var helt under, mellom bena. Jeg skvatt skikkelig og skrek, han bare lo og gikk videre. Jeg var i en maxikjole, bare i tilfelle noen skal spekulere i bekledning. Antasting skjer ikke veldig ofte, det mest plagsomme generelt er trakassering. Menn som roper fra biler når de ser blondt hår og treningstights, ser skummelt på deg og slikker seg om munnen eller puster deg i nakken når de går forbi. Slikt forekommer langt oftere, spesielt om du er så uheldig å bevege deg igjennom et område som er...tja, skal vi si "multikulturelt". Jeg er 100% enig i at dette ikke er noe menn flest holder på med, det er nok en viss gruppe som driver på med slikt ganske jevnlig. Anonymous poster hash: 1f210...468 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyGirl Skrevet 31. august 2014 #23 Del Skrevet 31. august 2014 har aldri blitt antastet før men kommer vel av at jeg aldri er på barer eller sånne steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #24 Del Skrevet 31. august 2014 En gang i gymen. Det var litt gøy. Anonymous poster hash: 45e86...f7a Anonymous poster hash: 45e86...f7a Dersom det oppleves som moro eller spennende er det ikke antastelse. 2 antaste, øve vold mot, legge hånd på (særlig seksuelt) Anonymous poster hash: 1f210...468 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #25 Del Skrevet 31. august 2014 har aldri blitt antastet før men kommer vel av at jeg aldri er på barer eller sånne steder. Det er sannelig ikke bare i "barer eller sånne steder" det skjer. Vi har en lang tråd her om uønsket tafsing etc. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=830837&st=0 Anonymous poster hash: c969a...37f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #26 Del Skrevet 31. august 2014 Leste litt i tråden og tenkte "Huff, herregud, glad jeg ikke har opplevd det", men så kom jeg på, jeg HAR faktisk det, men det er så lite reaksjoner rundt det, det er så "normalt" at jeg ikke tenker over det engang. Men det var på et dansegulv, jeg danset ikke engang, jeg presset meg gjennom folkemengden, for å komme meg ut, og noen bare grep hardt tak i rumpa mi. Sykt ekkelt, jeg ble helt på gråten, men (eks)kjæresten reagerte omtrent ikke... Anonymous poster hash: fca64...268 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #27 Del Skrevet 31. august 2014 En gang i gymen. Det var litt gøy. Ellers er jeg byjente, og har ikke ett invitasjonsfjes og kan sette grenser med blikket.Anonymous poster hash: 45e86...f7a Anonymous poster hash: 45e86...f7a ' Invitasjonsfjes' faktisk?! Så vi som har opplevd dette har ett uttrykk i ansiktet vårt som inviterer til kontakt? Jeg skal love deg på tro og ære at jeg er rimelig brysk mot alle som prøver å oppnå kontakt med meg på en nattbuss. Jeg skuler faktisk strengt rundt meg ( som et resultat av at jeg har opplevd dette flere ganger) TSAnonymous poster hash: 549fc...6a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 1. september 2014 #28 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) ' Invitasjonsfjes' faktisk?! Så vi som har opplevd dette har ett uttrykk i ansiktet vårt som inviterer til kontakt? Jeg skal love deg på tro og ære at jeg er rimelig brysk mot alle som prøver å oppnå kontakt med meg på en nattbuss. Jeg skuler faktisk strengt rundt meg ( som et resultat av at jeg har opplevd dette flere ganger) TSAnonymous poster hash: 549fc...6a2 Hehe - ja, jeg var bare et barn de første gangene jeg opplevde dette, men jeg hadde sikkert duck-face og et kom og pul meg-blikk.... Endret 1. september 2014 av Petra75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 1. september 2014 #29 Del Skrevet 1. september 2014 har aldri blitt antastet før men kommer vel av at jeg aldri er på barer eller sånne steder. Man blir antastet andre steder også. Jeg opplevde å bli befølt i en folkemengde på gata i Tokyo. Det var en japaner som angrep baken min. Jeg ble så paff at jeg ikke sa noe, bare flyttet meg unna. I etterkant angrer jeg på at jeg ikke fiket til ham. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 1. september 2014 #30 Del Skrevet 1. september 2014 En gang i gymen. Det var litt gøy. Ellers er jeg byjente, og har ikke ett invitasjonsfjes og kan sette grenser med blikket.Anonymous poster hash: 45e86...f7a Anonymous poster hash: 45e86...f7a Så du setter grenser med blikket? Hvordan stopper du menn med blikket når de angriper bakfra? Å påstå at folk som blir antastet har et "invitasjonsfjes" er temmelig drøyt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprettballen Skrevet 1. september 2014 #31 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) En gang i gymen. Det var litt gøy. Ellers er jeg byjente, og har ikke ett invitasjonsfjes og kan sette grenser med blikket.Anonymous poster hash: 45e86...f7a Anonymous poster hash: 45e86...f7a Interessant! Jeg har visst et åpent ansikt, og mange fremmede tar kontakt med meg bare for å snakke, uansett om det er på bussen/toget, på butikken, eller i/på byen. Jeg har mange ganger lurt på om det står stemplet "snakk med meg" i pannen. Likevel har jeg aldri blitt antastet. Ansiktsuttrykk har ingenting med saken å gjøre! Det er de som antaster som har ansvaret, ingen andre. Endret 1. september 2014 av Sprettballen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå