Gå til innhold

Noen kvinner som aldri har blitt antastet av fremmede menn før?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På nattbussen hjem i går skjedde det igjen, en fremmed mann kom bort til meg og la hånden sitt på låret mitt. Nå har dette skjedd så mange ganger at jeg reagerer hardt og fort og roper til han at dette ikke er greit. Jeg tenkte egentlig jeg kunne starte en tråd og spørre hvor mange andre jenter/kvinner dette har skjedd med, men når jeg tenker meg om så tror jeg ikke jeg kjenner noen som ikke har opplevd lignende.

Si hva du vil om at likestillingen er kommet langt, men dette skjer fremdeles i stor skala!

Anonymous poster hash: 549fc...6a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opplevd at kunder har tatt på rumpa mi. Det skjedde to ganger da jeg jobbet i matbutikk, og en gang når jeg jobbet som servitør.

Har opplevd å stå i kø i baren, og at mannen som stod i kø bak meg greip tak i rumpa mi. Ikke mye kult.

Anonymous poster hash: 8ac17...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann, og har aldri antastet noen! :opplyser:

Men jeg har opplevd kvinner som har gnidd underlivet sitt mot min penis på utesteder!

Anonymous poster hash: 341bc...8ca

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Er også mann og har aldri antastet noen. Blir heller beskyldt for å være feig sånn sett... uansett, har blitt antastet av kvinner ved at de enten gniiiiiir puppene sine mot meg, klyper meg i rumpa, klemmer rundt kuken, kysser meg ut av det blå eller kommer med slibrige invitasjoner. Alt dette fra kvinner jeg aldri har sett før.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprettballen

Jeg tenkte egentlig jeg kunne starte en tråd og spørre hvor mange andre jenter/kvinner dette har skjedd med, men når jeg tenker meg om så tror jeg ikke jeg kjenner noen som ikke har opplevd lignende.

Jeg har aldri blitt antastet av fremmede (eller kjente) menn, så alle har ikke opplevd det.

Men i denne sammenhengen mener jeg det er viktig å få frem at selv om "alle" kvinner har blitt antastet, så er det ikke alle menn som antaster kvinner.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri blitt antastet av fremmede (eller kjente) menn, så alle har ikke opplevd det.

Men i denne sammenhengen mener jeg det er viktig å få frem at selv om "alle" kvinner har blitt antastet, så er det ikke alle menn som antaster kvinner.

Det er jeg enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er noen menn som antaster veldig mange.

Som ei skrev ovenfor her, så ble hun klådd på rumpa da hun sto i en barkø.

Hun var antagelig ikke den eneste som opplevde dette fra den mannen, den kvelden.

En mann som tafser rumpe i barkø, kan tafse mye rumpe i løpet av en kveld, for ikke å snakke om i løpet av ett år....

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært mange tilfeller hos meg, husker tilfeller da jeg var nede i tolv-årsalderen. I bassenget, på gaten, på fester, i syden, på jobb, på skolen, alle av fremmede.

Anonymous poster hash: 438cd...4e8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri blitt antastet av fremmede menn, men jeg har blitt antastet av kjente.

Har du blitt antastet av familien din??

Anonymous poster hash: 289dc...bcb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du blitt antastet av familien din??

Anonymous poster hash: 289dc...bcb

Nei. Hvorfor tror du det? Jeg har da ikke skrevet det.

Edit: Kjente = menn jeg kjenner. Jeg kjenner menn utenom de mennene som er i familien min, og jeg har aldri blitt antastet av noen i familien min.

Forstår fortsatt ikke hvorfor du trodde at "kjente" var det samme som noen i familien. Det er da normalt å kjenne menn utenom de man er i familie med..

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig, det er viktig å presisere at ikke alle menn antaster, det var avsolutt ikke det jeg mente med denne tråden. Ei heller en uthenging av utenlandske menn...

TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri noen sinne blitt antastet av noen som helst.

Anonymous poster hash: 6e430...eac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært mange tilfeller hos meg, husker tilfeller da jeg var nede i tolv-årsalderen. I bassenget, på gaten, på fester, i syden, på jobb, på skolen, alle av fremmede.

Min første opplevelse med dette var jeg også ganske ung. 13-14 år og sto ( igjen) på en full buss ( i Spania) og en mann trykket sin erigerte penis inntil kroppen min, den gangen begynte jeg å gråte, i går ble jeg bare fly forbanna!

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første opplevelse med dette var jeg også ganske ung. 13-14 år og sto ( igjen) på en full buss ( i Spania) og en mann trykket sin erigerte penis inntil kroppen min, den gangen begynte jeg å gråte, i går ble jeg bare fly forbanna!

TS

Det er ille at voksne menn utsetter barn for dette, æsj. Mitt tilfelle var i Trondheim på pirbadet, jeg badet alene mens en mann kom sperret meg i et hjørne og tok hånda nedi bikinitrusa i et par sekunder. Jeg kom i sjokktilstand og visste egentlig ikke hva jeg skulle gjøre. Jeg la merke til at han var sammen med en liten gutt også, og nå i ettertid er jeg bekymret for gutten også..

Sist gang jeg ble antastet klasket jeg til gammern i fjeset og kalte han en drittsekk :pisk: :tommelsmil:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det er noen menn som antaster veldig mange.

Som ei skrev ovenfor her, så ble hun klådd på rumpa da hun sto i en barkø.

Hun var antagelig ikke den eneste som opplevde dette fra den mannen, den kvelden.

En mann som tafser rumpe i barkø, kan tafse mye rumpe i løpet av en kveld, for ikke å snakke om i løpet av ett år....

Rumpetafseren ja. Jeg lukter et norges herligste program på vei.

Anonymous poster hash: 852ba...8a9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri blitt antastet. Er det nesten så jeg skal bli fornærmet? Er jeg sååå stygg liksom....

Anonymous poster hash: bd41b...66d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har da hendt. Selvsagt ikke i så stor skala som vakre, unge kvinner, men joda. Første gang var jeg vel 12. Skjønte ingenting. Men husker hvor poengløst det var at en voksen mann stakk tungen sin inn i øret mitt. Mulig å bli så dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde noe lignende meg meg, som ts. Men jeg ble ikke antastet da. Men det var en ganske ubehagelig situasjon. Satt på nattbussen på vei hjem, og på setet over gangen for meg satt en mann på rundt 60år. Hn snakket litt med meg, og jeg snakket litt med han. Vi snakket kun om normale ting som hvor vi hadde vært på byn, hvor vi bodde (jeg løy) osv. Men han ga med noen ubehagelige blikk. Blikket gled liksom opp og ned på meg og stoppet på litt ubehagelig plasser (ved puppene feks, hadde ikke dyp utringing).

Etterhvert så gikk flere og flere av bussen og det var bare meg og han igjen i fremre del av bussen. Han begynte å spørre om jeg ikke ville ha litt vin hos han, at vi kunne se film sammen, slappe av ol. Haha, som om det var det han tenkte på....Jeg skulle egentlig av på samme busstopp, men sa til han at jeg ble hentet på neste busstopp (ikke sant). Når han gikk ut av bussen maste han igjen, og sa at vi kunne jo hatt det litt "hyggelig" sammen.

Var glad han gikk ut på det busstoppet og ikke ventet/gikk mot det busstoppet jeg skulle av på. For det var bare snakk om en 150m unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...