Julievk Skrevet 30. august 2014 #1 Skrevet 30. august 2014 Spilte håndballkamp for et halvt år tilbake. Under kampen falt jeg på leggen og fikk en kraftig hevelse med blod utredelse. Slet med å gå de to første ukene. Problemet er at det fortsatt er vont å trykke på leggen, og det derfor er vanskelig å spille håndball i tilfelle jeg skulle ramle på beinet igjen, er det vanlig at det kan gå så lang tid før det blir bra igjen?
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #2 Skrevet 30. august 2014 Sikker på du ikke har fått en brist i leggbeinet? Ville gått til legen og fått sjekket det ut.Anonymous poster hash: c99c6...f2a
Wiggins Skrevet 30. august 2014 #3 Skrevet 30. august 2014 Har du vært hos lege og fått dette undersøkt? Har du tatt røntgenbilde? Når de fortsatt gjør vondt bør du absolutt få sjekka det før du spiller mer håndball. Min generelle mening er at ingen burde spille håndball eller fotball. Sett i forhold til hvor mange som driver med det er det så vidt jeg vet ingen idretter som har så mange skader som håndball og fotball, mange flere enn f. eks. kampsporter. Endring av løpsretning i full sprint, dueller og sammenstøt er som skapt for å skape kne- og ankelskader.
Julievk Skrevet 31. august 2014 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2014 Takk for svar Nei har ikke tatt røntgen eller vært hos lege, men det er kanskje lurt å få sjekket det opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå