AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #1 Skrevet 30. august 2014 Jeg brukte 5 år av livet på av idiot rett og slett. Jeg var dessverre for ung til å vite det det og da men heldigvis vet jeg bedre nå. Jeg var sammen med største idioten som finnes på denne jord. Han slengte dritt om alt og alle , hatet dagens samfunn og ville sykemelde seg for å slippe å betale skatt. Han drakk ofte, spilte poker på nettet og eneste han kunne var å kjøre bil så han ble yrkessjåfør. Men hva i alle dager? En mann på 30 år må vel ha noe han er stand til å tilby en kvinne dersom han ønsker å ha hun i livet sitt? Unnskyld meg men jeg kan ikke være sammen med en som prater dritt, drikker øl og har gjeld opp etter ørene. Sorry altså men når denne såkalte mannen med stor M begynner å oppføre seg dårlig i et forhold da kan ikke han forvente noe annet enn å bli alene i sin lille leilighet. Min nåværende mann er verdens snilleste, han kan noe. Ikke bare slenge dritt og være sur hele dagen. Eller dra på byn og drikke seg full, gå på strippe klubber og bare lage kvalme ! Han kan mye mer og kan tilby mye mer. Han flykter ikke fra ansvar og har bedre vaner enn deg. Mannfolk som ikke er noe i dagens samfunn ser jeg veldig ned på. Hvem tror dere at dere er? Å drikke øl og preike dritt er det eneste dere kan? Er så mangen sånne i bygda vårt, jeg blir kvalm. Og det værste av alt, dere tror dere eier verden fordi dere kan drikke øl. Vel dere forjener ikke en vakker kvinne ved deres side. Dere vet ikke engang hva dere skal gjøre med henne bortsett fra å ta rumpe og pupper. Tapere. Fuck off! Anonymous poster hash: d1ba5...748 1
Gjest Lille-pus Skrevet 30. august 2014 #2 Skrevet 30. august 2014 Er det lenge siden det ble slutt med ham? Siden du har en ny og mye bedre mann nå så tenker jeg det er sløsning med energi å fremdeles være sint på ham du kastet bort 5 år av livet ditt på. Den tiden du brukte får du jo aldri igjen, men du kan unngå å også bruke tiden i dag på ham. 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #3 Skrevet 30. august 2014 Jeg har holdt det inne i meg i 3 år nå. Fikk aldri ut frustrasjonen. Dessuten så ser jeg så mange sånne rundt om. Jeg jobber i butikk og de kommer innom hver dag. Men ja, helt sant. Jeg bør ikke kaste bort tiden min på å være sint nå. Har bare en dårlig dag idag:) Hehe TsAnonymous poster hash: d1ba5...748 2
Gjest EnFyr Skrevet 30. august 2014 #4 Skrevet 30. august 2014 Si det til dem da. Mange har større tiltrekningskraft enn slike som meg, som er pliktoppfyllende og prøver å være en grei fyr. Spør heller dere selv hvorfor de er så tilrekkende.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #5 Skrevet 30. august 2014 Hvor gammel er du? Det er et tilbakelagt kapittel og ikke noe som kan hjelpes nå. Det eneste du kan er å unngå liknende menn i fremtiden. Hvorfor så mange er tapere? Vel hvis de ikke trenger å anstrenge seg mer for å få seg en dame, hvorfor skulle de? Du, og mange andre, var villige til å bli i et forhold med ham. Anonymous poster hash: 8b550...583
Gjest extra Skrevet 30. august 2014 #6 Skrevet 30. august 2014 Jeg brukte 5 år av livet på av idiot rett og slett. Jeg var dessverre for ung til å vite det det og da men heldigvis vet jeg bedre nå. Jeg var sammen med største idioten som finnes på denne jord. Han slengte dritt om alt og alle , hatet dagens samfunn og ville sykemelde seg for å slippe å betale skatt. Han drakk ofte, spilte poker på nettet og eneste han kunne var å kjøre bil så han ble yrkessjåfør. Men hva i alle dager? En mann på 30 år må vel ha noe han er stand til å tilby en kvinne dersom han ønsker å ha hun i livet sitt? Unnskyld meg men jeg kan ikke være sammen med en som prater dritt, drikker øl og har gjeld opp etter ørene. Sorry altså men når denne såkalte mannen med stor M begynner å oppføre seg dårlig i et forhold da kan ikke han forvente noe annet enn å bli alene i sin lille leilighet. Min nåværende mann er verdens snilleste, han kan noe. Ikke bare slenge dritt og være sur hele dagen. Eller dra på byn og drikke seg full, gå på strippe klubber og bare lage kvalme ! Han kan mye mer og kan tilby mye mer. Han flykter ikke fra ansvar og har bedre vaner enn deg. Mannfolk som ikke er noe i dagens samfunn ser jeg veldig ned på. Hvem tror dere at dere er? Å drikke øl og preike dritt er det eneste dere kan? Er så mangen sånne i bygda vårt, jeg blir kvalm. Og det værste av alt, dere tror dere eier verden fordi dere kan drikke øl. Vel dere forjener ikke en vakker kvinne ved deres side. Dere vet ikke engang hva dere skal gjøre med henne bortsett fra å ta rumpe og pupper. Tapere. Fuck off!Anonymous poster hash: d1ba5...748 Du får dessverre ikke gjort noe med slike personer. De modnes sent og er kanskje ikke så begavede når det kommer til evnenivå. Noen kan også ha psykiske vansker som skaper problemer i hverdagen.
Gjest Lille-pus Skrevet 30. august 2014 #7 Skrevet 30. august 2014 (endret) Jeg har holdt det inne i meg i 3 år nå. Fikk aldri ut frustrasjonen. Dessuten så ser jeg så mange sånne rundt om. Jeg jobber i butikk og de kommer innom hver dag. Men ja, helt sant. Jeg bør ikke kaste bort tiden min på å være sint nå. Har bare en dårlig dag idag:) Hehe TsAnonymous poster hash: d1ba5...748 Alle tar feil avgjørlser, gjør feil, en eller annen gang gjennom livet. Litt av kunsten med å overleve og å gå videre etter en feilaktig avgjørelse er evnen til å behandle det som fant sted, og så å tilgi både seg selv og den andre/andre mennesker. - og basert på det kunne gå videre i lvet uten å dra meg seg nissen på lasset som en stadig tilbakevendende faktor som styrer resten av livet. Endret 30. august 2014 av Lille-pus
Collan Skrevet 30. august 2014 #8 Skrevet 30. august 2014 Det som forbauser meg mest er at det tok hele fem år før du gikk. At han var en dust/drittsekk burde du ha sett før du ble sammen med ham, eller i det minste etter noen uker. Vi er alle ansvarlige for vår egen livssituasjon. At han var en drittsekk fritar ikke deg for å være hovedansvarlig for din egen livslykke, med andre ord burde du ha gått lenge før.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #9 Skrevet 31. august 2014 Mannfolk som ikke er noe i dagens samfunn ser jeg veldig ned på. Hvem tror dere at dere er? Å drikke øl og preike dritt er det eneste dere kan? Er så mangen sånne i bygda vårt, jeg blir kvalm. Og det værste av alt, dere tror dere eier verden fordi dere kan drikke øl. Vel dere forjener ikke en vakker kvinne ved deres side. Dere vet ikke engang hva dere skal gjøre med henne bortsett fra å ta rumpe og pupper. Tapere. Fuck off!Anonymous poster hash: d1ba5...748 Det er skummelt så mange bittre mannehatere det er her på forumet. Anonymous poster hash: 8c79c...aa2 1
OPIgirl Skrevet 31. august 2014 #10 Skrevet 31. august 2014 Det er skummelt så mange bittre mannehatere det er her på forumet. Anonymous poster hash: 8c79c...aa2 Det er enda flere bitre kvinnehatere her. 1
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2014 #11 Skrevet 31. august 2014 Det som forbauser meg mest er at det tok hele fem år før du gikk. At han var en dust/drittsekk burde du ha sett før du ble sammen med ham, eller i det minste etter noen uker. Vi er alle ansvarlige for vår egen livssituasjon. At han var en drittsekk fritar ikke deg for å være hovedansvarlig for din egen livslykke, med andre ord burde du ha gått lenge før. Tenkte det samme.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #12 Skrevet 31. august 2014 Vel, han var tydeligvis bra nok til at du var sammen med ham i fem år. Så hva sier det om deg? Det var vel han som dumpa deg siden du er så bitter. Anonymous poster hash: 24309...687
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå