millabs Skrevet 30. august 2014 #1 Skrevet 30. august 2014 Om dere møter en jente og kjemien er god og dere har god kontakt.. Det ser lovende ut.. Ville dere fått avsmak om hun forteller at hun er separert? Og grunnen til at hun er separasjon er fordi (eks)mannen hennes behandlet henne stygt og drakk alkohol hele tiden?
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #2 Skrevet 30. august 2014 Nei. De fleste har en fortid med andre mennesker uansett om det har vært ring på fingeren eller ikke. Og noen ganger er ikke fortiden alltid like hyggelig. Hadde hun derimot vært en av disse som likevel ikke blir ferdig med exen, skal sende smser, "true" med HA og annet fjoll, hadde hun vært uaktuelt. Foretrekker å date litt mer oppegående mennesker.Anonymous poster hash: 75faf...214 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #3 Skrevet 30. august 2014 Noen menn vil foretrekke at du er ferdig skilt, noen vil synes det er ok at du "bare" er separert. Det viktigste er at det ikke er noe drama eller mye kontakt der. Grunnen til at du er separert er irrelevant, ikke snakk om eksen. Anonymous poster hash: 0b87d...1ca 2
Gjest brutal_mann Skrevet 30. august 2014 #4 Skrevet 30. august 2014 Ville automatisk holdt igjen til separasjonen gikk over i skilsmisse.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #5 Skrevet 30. august 2014 Om dere møter en jente og kjemien er god og dere har god kontakt.. Det ser lovende ut.. Ville dere fått avsmak om hun forteller at hun er separert? Og grunnen til at hun er separasjon er fordi (eks)mannen hennes behandlet henne stygt og drakk alkohol hele tiden? Jeg har av bitter erfaring lært meg å ta det rolig med damer som er separert. Og det er uavhengig av om ex-mannen har vært snill eller slem. De jeg har møtt har dessverre ikke vært klar for noe nytt forhold så tidlig....Anonymous poster hash: 6ac3a...643
HandymanOslo Skrevet 30. august 2014 #6 Skrevet 30. august 2014 Nei - det synes jeg ikke hadde gjort noe, men om du er seriøs med ham er det viktig å vise at han ikke bare skal være en trøst/trygghet for deg i en overgangsfase. Du må vise at du fint hadde klart flere år som singel - men at det tilfeldigvis var akkurat nå at du traff drømmemannen din! Du må vise at du er klar for et forhold Liker ikke uselvstendige jenter som desperat trenger et forhold. Har du barn er alt dette enda mer viktig.
millabs Skrevet 30. august 2014 Forfatter #7 Skrevet 30. august 2014 Nei - det synes jeg ikke hadde gjort noe, men om du er seriøs med ham er det viktig å vise at han ikke bare skal være en trøst/trygghet for deg i en overgangsfase. Du må vise at du fint hadde klart flere år som singel - men at det tilfeldigvis var akkurat nå at du traff drømmemannen din! Du må vise at du er klar for et forhold Liker ikke uselvstendige jenter som desperat trenger et forhold. Har du barn er alt dette enda mer viktig. Takk for svar! Og er enig, viktig å være ferdig med tidligere forhold. Er selvfølgelig det. Er på ingen måte ute etter å finne en trøst. Det var ikke helt planen å møte en nå, men kjemien er der og han er så fantastisk. :-)
millabs Skrevet 30. august 2014 Forfatter #8 Skrevet 30. august 2014 Noen menn vil foretrekke at du er ferdig skilt, noen vil synes det er ok at du "bare" er separert. Det viktigste er at det ikke er noe drama eller mye kontakt der. Grunnen til at du er separert er irrelevant, ikke snakk om eksen. Anonymous poster hash: 0b87d...1ca Takk for svar. Er veldig enig. Viktig å være ferdig med det. Og snakker selvfølgelig ikke om eksen.
HandymanOslo Skrevet 30. august 2014 #9 Skrevet 30. august 2014 Lykke til. Og siden jeg antar at "caset" du henviser til ikke er helt hypotetisk: UTROLIG bra at du var tøff nok til å droppe ex'en. Du (og alle andre) fortjener bedre enn menn som ham. Eller for å si det på en annen måte: Kvinner fortjener menn. Ekte menn.
millabs Skrevet 30. august 2014 Forfatter #10 Skrevet 30. august 2014 Lykke til. Og siden jeg antar at "caset" du henviser til ikke er helt hypotetisk: UTROLIG bra at du var tøff nok til å droppe ex'en. Du (og alle andre) fortjener bedre enn menn som ham. Eller for å si det på en annen måte: Kvinner fortjener menn. Ekte menn. Takk! Har ikke angret et sekund! Føler meg på topp! :D
HandymanOslo Skrevet 30. august 2014 #11 Skrevet 30. august 2014 (endret) Takk for svar. Er veldig enig. Viktig å være ferdig med det. Og snakker selvfølgelig ikke om eksen. Men du må selvfølgelig fortelle din nye kjæreste om hvorfor du og eksen er separert. Hvordan han var og hvordan han behandlet deg. Om du ikke har "traumer" om det fortsatt - så holder det å fortelle typen din det en gang. Om du har det - så må du kunne snakke om det med ham flere ganger. Det du har opplevd har også blitt en del av deg og din bakgrunn. Endret 30. august 2014 av HandymanOslo
millabs Skrevet 30. august 2014 Forfatter #12 Skrevet 30. august 2014 Men du må selvfølgelig fortelle din nye kjæreste om hvorfor du og eksen er separert. Hvordan han var og hvordan han behandlet deg. Om du ikke har "traumer" om det fortsatt - så holder det å fortelle typen din det en gang. Om du har det - så må du kunne snakke om det med ham flere ganger. Det du har opplevd har også blitt en del av deg og din bakgrunn. Ja såklart. Vi er ikke kjærester (enda) men ser at det er mulighet for at vi kan bli det. Derfor jeg opprettet "caset". Har ingen traumer, er utrolig glad for å ha kommet meg vekk og er der jeg er idag. Det har jo gjort noe med meg, og mine valg fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå