Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde min første ONS i går (ikke første samleie, hadde flere kjærester før) og det gikk ganske greit egentlig. Så kom tiden hvor man skal våkne da...

Jeg ante ikke hva jeg skulle gjøre, jeg turte heller ikke å si noe først i starten. Det endte med at hun bare dro sånn 20 minutter etter å ha våknet (hun var på badet en stund). Men herregud hvor uutholdelig den situasjonen var!

Hva i huleste gjør man morgenen etter en ONS? Lage frokost til de eller noe??

Anonymous poster hash: 78816...b17

Videoannonse
Annonse
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Den som bor der tilbyr frokost, men med enkel mulighet for at den andre kan dra.

Skrevet

Den som bor der tilbyr frokost, men med enkel mulighet for at den andre kan dra.

Hva mener du med det siste?

TS

Skrevet

Har hatt en del ONS i min ungdom. Jeg pleide å stikke før han våknet. Sa fra i tilfelle han var våken.

De mennene jeg hadde med hjem til meg selv var det ikke alltid lett å bli kvitt. ikke alle som kjente sin besøkelsestid...

Gjest brutal_mann
Skrevet

TSAnonymous poster hash: 78816...b17

Du kan få frokost før du går hjem.

• Liker 2
Skrevet

TS

Først en runde til på morningen. Så ^, eller; "skal du ha mat". Ikke noe hokuspokus.

Ellers da, digg å beise når ting går i 300km/t?

Skrevet

Jeg hadde min første ONS i går (ikke første samleie, hadde flere kjærester før) og det gikk ganske greit egentlig. Så kom tiden hvor man skal våkne da...

Jeg ante ikke hva jeg skulle gjøre, jeg turte heller ikke å si noe først i starten. Det endte med at hun bare dro sånn 20 minutter etter å ha våknet (hun var på badet en stund). Men herregud hvor uutholdelig den situasjonen var!

Hva i huleste gjør man morgenen etter en ONS? Lage frokost til de eller noe??

pleier å pule en runde om mogenen om det ikke var noe galt med jenta.

Anonymous poster hash: 1f600...d81

Skrevet

så lett folk tar på dette, skikkelig lavmål og holde på slik

Anonymous poster hash: eb68d...072
  • Liker 4
Skrevet

Ja. Enig. Sex er forbeholdt par/ekteskap

• Liker 2
Gjest krokodillen
Skrevet

Ja. Enig. Sex er forbeholdt par/ekteskap

Det er din mening. Ikke allesom tenker som deg

Skrevet

Vel, hvis det var vellykket kvelden før så er det veldig fint med en runde på morgenen, etterfulgt av en koselig dusj og jeg spør om de vil ha frokost. Har også våknet av frokost som blir laget (hos meg selv!).

Var det lite vellykket så pleier jeg å si at jeg har en avtale og at de må hjem...

• Liker 1
Gjest Kaffelattn
Skrevet

Det høres jo trykkende ut. Hvis det er en kafe i nærheten kan den som bor i hjemmet tilby at de tar en kaffe etc sammen der. Er vel ikke så ålreit uansett...! :-/ Dum situasjon.

Gjest incognita
Skrevet

Den som er hjemme hos seg selv burde by på en dusj og en kopp kaffe i det minste. Egentlig også frokost, eventuelt foreslå å gå ut og spise frokost sammen. Forutsatt at natten har vært vellykket.

• Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Det høres jo trykkende ut. Hvis det er en kafe i nærheten kan den som bor i hjemmet tilby at de tar en kaffe etc sammen der. Er vel ikke så ålreit uansett...! :-/ Dum situasjon.

"Vil du ha frokost? Eller må du av gårde?"

Skrevet

Skjønner ikke at det skal være så kleint. Jeg er til daglig en ganske inneslutta og sjenert person, men jeg klarer å ta meg sammen etter en ONS, sånn at det ikke skal være kleint. Okey, vi hadde sex, so what? Vi er da ikke 16 år heller, så vi må da klare å være like hyggelige nå som igår lveld.

Når det er sagt, har jeg vært med menn som ikke er fullt så "voksne", som unngår det hele ved å late som de sover i evigheter, og da har jeg så klart bare gått. Men som regel har det blitt en runde til på morgenen, og noen ganger har han også fulgt meg/kjørt meg hjem. Har derimot aldri spist frokost sammen med de..

Skrevet

Amatører.... Kast dem ut på natta, så er problemet løst. Begge ville ha sex. Begge fikk sex. Sove sammen er ikke obligarorisk....

Anonymous poster hash: df4a9...4bb

Gjest Kaffelattn
Skrevet

"Vil du ha frokost? Eller må du av gårde?"

Absolutt, kan løses bra ved å bare si det og ha det bra.

Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg ville jo absolutt tilbudt henne frokost. Jada..ONS er ONS...men det er jo en person man har med seg hjem vel?

Jeg har riktignok ingen erfaring med ONS selv, men om jeg skulle ha det måtte det uansett vært med en person jeg hadde svært god kjemi med.....da bør det jo være greit og lite kleint å snakke littegran sammen dagen etterpå....Jeg ville også bare sagt det rett ut....."Nå må du bare gjøre som du vil frøken.....vil du ha noe å spise eller om du vil hjem, så er det selvsagt helt i orden"

Det ville vel være en grei måte å gjøre det på? Noen som har erfaring med den måten?

Skrevet

Amatører.... Kast dem ut på natta, så er problemet løst. Begge ville ha sex. Begge fikk sex. Sove sammen er ikke obligarorisk....

Det er det hos meg. Nærhet og kontakt er en av hovedgrunnene til ONS for meg.

Anonymous poster hash: 4f558...c40

Skrevet

Er faktisk litt enig her, det er og vil bli kleint dagen etter fordi ihvertfall en av partene ikke vet hva man skal gjøre. Bedre å pule, bli ferdig med det og slippe walk of shame hjem dagen etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...