Gå til innhold

Trenings t-skjorter - hvilket merke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale trenings t-skjorter?

Anonymous poster hash: 60655...ce1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig glad i Nike sine, syntes Adidas trenings t-skjorter ofte har en litt rar farge til seg, og jeg liker ikke passformen/stoffet de bruker.

Skrevet

Liker noen av H&M sine men ellers så velger jeg Puma :)

Skrevet

Blir du veldig svett? Hvis ikke duger jo en hvilken som helst t-skjorte, du trenger ikke noe dyre saker.

Gjest _LilleMy
Skrevet

Jeg liker Nike sine veldig godt, både stoff og passform :)

• Liker 1
Gjest Vinglasset
Skrevet

Nike T-skjorter i tynt stoff er geniale når det kommer til å transportere svette.

Jeg har brukt mine i årevis og vasket dem etter hver trening - de holder seg like godt ennå.

Skrevet

Liker Nike best til løping! Synes de har de fineste også:) Til styrketrening, der jeg ikke blir like svett bruker jeg hva som helst egentlig:)

Skrevet

Jeg bruker Nike til løping og er kjempefornøyd både med stoff og passform. Har også noen fra H&M som jeg ble positivt overrasket over.

Skrevet

Nike, HM, Reebok, Stormberg.. Jeg kjøper vel egentlig fra der det er fine topper, men også rimelige =)

Gjest Hooty McOwlface
Skrevet

Har noen fra Nike og Adidas som jeg liker godt.

Før trente jeg bare i hvilken som helst t-skjorte, men det blir fort varmt i en standard bomulls t-skjorte om man løper eller driver annen cardio. Nike og Adidas (og sikkert andre sportsmerker) har stoff som puster bedre, se gjerne etter de med områder med "lufting" i mesh.

De jeg har fra HM er litt tykke i stoffet synes jeg, de brukes bare når de andre er i skittentøyet. Men synes de har mye fint design.

Foretrekker å trene i singlet/tanktopp fremfor t-skjorte når jeg trener cardio da, det gir best lufting (jeg blir fort veldig varm og svetter mye). Da kan jeg også gå i helt vanlige tanktops kjøpt andre steder enn i sportsbutikker og.

Hvilken stil man har er jo et element, jeg liker ikke store flashy merker og rosa fartsstriper og alt annet som hører med den sporty stilen, det er ikke meg. Det viktigste er jo at det er funksjonelt, men det er også motiverende om man har noe treningstøy man liker godt og føler seg vel i =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...