Gjest eminel Skrevet 23. juni 2002 #1 Del Skrevet 23. juni 2002 Jeg er sammen med verdens nydligste gutt (har vært sammen 4 mnd), men jeg flyttet til en annen by i går (savner han allerede.... :cry: ) og det er to uker før vi kan møtes igjen! Grunnen til at jeg flyttet er fordi jeg sluttet på skolen og bodde på hybel, og uten jobb kan jeg ikke bo på for meg selv. Får jo ikke stipend om sommeren. Nå bor jeg hos foreldrene mine ca. tre timer fra han.... Jeg er så redd for at han skal glemme meg når vi møtes så sjeldent. Vi pleide jo å være sammen nesten hver dag. Og han er mye ute på by'n med kompisene. Kunne selv aldri tenke meg å finne en ny i sommer, men jeg vet jo aldri med han (selv om han sier han elsker meg). Er det noen som har vært i samme situasjon? Kan dere gi meg et tips om hva jeg skal gjøre for at forholdet skal vare?? Håper jeg kan flytte tilbake dit i august!! takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 24. juni 2002 #2 Del Skrevet 24. juni 2002 Fram til august er jo småtterier, jenta mi! Prøv en fem-seks år utenlands heller, og se om han "glemmer" deg da... Glemmer ikke du han, glemmer ikke han det. Går ting allikevel ikke - så er ikke dette forholdet verdt å satse på i utgangspunktet likevel. Hva du kan gjøre for å "holde han varm": Besøk Telefon Brev, e-post, postkort Men ikke glem at dette ikke bare skal være opp til deg; han må også være innstilt på at ting skal funke - og han må også yte sin del av innsatsen. Nyt sommeren, jente! Gå ut med venninner og venner og kos deg, du også! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 24. juni 2002 #3 Del Skrevet 24. juni 2002 umulig å gi deg noe fasitsvar, selvfølgelig. helt avhengig av ham, det her. men hallo: han sier at han elsker deg, og stemmer det, burde han vel klare å huske deg til august. (og stemmer det ikke, er han en løgnaktig tulling du burde være glad for å bli kvitt). gjør ditt for å minne ham på at du eksisterer - er det 'ment' å vare tåler forholdet ditt en sommerferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 25. juni 2002 #4 Del Skrevet 25. juni 2002 Dere har vel rett, hvis det ikke varer til etter ferien er det ikke noe å satse på... Det blir ikke tid til så mye besøk (skal jobbe), men vi snakker jo sammen nesten hver dag så jeg tror det funker fint! Og joda, skal nyte sommeren jeg Reiser på Quart med noen venner og etterpå blir jeg 18!! Party Party 8) God sommer da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå