Gå til innhold

Hadde du blitt sur hvis kjæresten din ble massert av en mannlig kompis i bare bh-en?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 8a389...4cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg hadde lurt på hvorfor kompisen hadde BH på.

Herregud. Kjæresten er en jente skjønner du da vel

Skrevet

Spørs helt hvilken setting. Var de alene f.eks? (Nå er jeg jente da, så det er ikke sikkert mitt svar telles MEN)

Hvorfor er BH verre enn bikinitopp for eksempel? Hadde du reagert likt om hun ble massert av en kompis på stranda?

• Liker 1
Skrevet

Hvis kjæresten min hadde vært en jente, da hadde jeg blitt forvirra da...;)

• Liker 3
Skrevet

Hadde klikket!

Anonymous poster hash: 778d3...f25
Skrevet

Jeg hadde blitt skikkelig så sint! Ødelegge BH-en min på den måten :bond:

Spøk tilside; Hvis jeg hadde vært mann, og (kvinnelige) kjæreste hadde fått massasje i bare BH-en av en mannlig venn... Jeg hadde ikke tatt det så fint, nei...

• Liker 4
Skrevet

Herregud. Kjæresten er en jente skjønner du da vel

Ja, men i tittelen står det jo da vitterlig massert av en mannlig kompis i bare bhen. Det kan bety to forskjellige ting. :) Den personen du siterte valgte den litt morsomme tolkningen.

Anonymous poster hash: 77c07...e57

• Liker 8
Gjest brutal_mann
Skrevet

I alle tolkninger av det spørsmålet så er det noe som må være snakket om og avtalt i forkant.

Skrevet
Hadde du blitt sur hvis kjæresten din ble massert av en mannlig kompis i bare bh-en?

Den her mannelige kompisen som hadde bh på??

• Liker 1
Skrevet

Kommer jo helt an på settingen.. Om kompisen er fysioterapeut og kjøresten din hadde bestilt time for å fikse opp i noen muskler og ledd hadde jeg ikke blitt sur, men om de låste seg inn på et rom på en hjemmefest kun for å "massere", ja da hadde jeg blitt sur!

Anonymous poster hash: f6451...e0e

• Liker 6
Gjest Runforit
Skrevet

Nei, jeg hadde lurt på hvorfor kompisen hadde BH på.

Lol, samme tenkte jeg.

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville nok ledd og lurt på hvorfor kompisen hadde på seg bh. Kanskje spurt om å få ta et bilde:p

Anonymous poster hash: f3756...7ec
Skrevet

Om jeg var mann og kompisen min masserte min kjæreste, så hadde jeg blitt sur om de bare gjorde det for moro skyld.

Om det var fordi kompisen min var profesjonell, for å hjelpe henne, så hadde det vært greit.

Anonymous poster hash: 21740...259
Skrevet

Om det var en skikkelig massasje med oljer og greier, så skjønner jeg jo at hun måtte ta av seg for å ikke grise til toppen sin. Men om det bare var litt knaing i nakken, så ser jeg ikke poenget med å kle av seg.

Nå pleier ikke kompisene til mannen min å bruke BH, men hadde det skjedd, så hadde det blitt tatt bilder :D

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns ikke det er greit. Hadde heller ikke sagt det var mer greit om det kun var bikini topp. Jeg føler det er for intimt. Hadde det vært profesjonelt så selvsagt, men ikke utenom. Jeg er jente da. Men hvorfor skulle da jeg massert en mann i bar overkropp

Anonymous poster hash: 0676b...b97

Gjest _LilleMy
Skrevet

Nå er jeg kvinne, men kjæresten min ville IKKE syntes det var greit.

Skrevet

Nå har jeg ikke spurt så vet ikke hva han ville ment om det, men jeg synes selv det er upassende og det er svar nok for meg.

Skrevet

Hadde satt meg ned ved siden av og sagt "jeg er neste!". Men jeg foretrekker å gå BH løs da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...