AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #1 Del Skrevet 30. august 2014 Hei! Til jul i år vil jeg gi kjæresten min en julestrømpe med navn på, og lurte på om dere hadde noe erfaring med en forhandler som ikke er altfor dyr? Kanskje en fra ebay, etsy, eller lignende? Anonymous poster hash: d720d...c9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #2 Del Skrevet 30. august 2014 Hei! Til jul i år vil jeg gi kjæresten min en julestrømpe med navn på, og lurte på om dere hadde noe erfaring med en forhandler som ikke er altfor dyr? Kanskje en fra ebay, etsy, eller lignende? Anonymous poster hash: d720d...c9d Kan du ikke brodere navnet på en strømpe? Anonymous poster hash: 02b64...e25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #3 Del Skrevet 30. august 2014 Kan du ikke brodere navnet på en strømpe? Anonymous poster hash: 02b64...e25 Det kunne jeg sikkert gjort, men har aldri gjort noe lignende før, så vet ikke hvordan det gjøres, så da er det greit å bestille noe jeg vet blir fint Anonymous poster hash: d720d...c9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. august 2014 #4 Del Skrevet 30. august 2014 Why, oh why tenker noen på jul - i AUGUST??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #5 Del Skrevet 30. august 2014 Why, oh why tenker noen på jul - i AUGUST??? Fordi de kan ha lang leveringstid Anonymous poster hash: d720d...c9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 30. august 2014 #6 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Her har de julestrømper du kan få brodert valgfritt navn på, til 199 kr. http://www.nameon.no/til-hjemmet/julepynt-1 Jeg har bestilt derifra noen ganger uten problemer og fått pent broderte ting. Endret 30. august 2014 av Sandie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #7 Del Skrevet 30. august 2014 Her har de julestrømper du kan få brodert valgfritt navn på, til 199 kr. http://www.nameon.no/til-hjemmet/julepynt-1 Jeg har bestilt derifra noen ganger uten problemer og fått pent broderte ting. Takk! De var veldig pene også Anonymous poster hash: d720d...c9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 30. august 2014 #8 Del Skrevet 30. august 2014 Takk! De var veldig pene også Anonymous poster hash: d720d...c9d Ja, vurderer å kjøpe dem selv også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå