Gjest Coolaid Skrevet 5. juli 2004 #1 Skrevet 5. juli 2004 Den har fått masse spilletid på MTV for en god stund siden..... Teksten gjentaes gjennom hele sange og det er noe sånt : Whenever i`m down, I call on you my friend...... Noen som vet hva den heter og hvem som har laget den. Tror de fikk en pris for den også på MTV video music awards........ Musikkvideoen viser en jente som jobber på et kontor og tenker tilbake på en sydentur med veninnene......
bluebird Skrevet 5. juli 2004 #2 Skrevet 5. juli 2004 Kan det være Brandy med "Best friend"? Tok vekk linken til teksten. Den var ikke helt god. Linken altså.
Gjest Coolaid Skrevet 5. juli 2004 #3 Skrevet 5. juli 2004 Tror ikke det hadde noe med Brandy å gjøre, men refrenget har kanskje vært "lånt" derfra?......... Tror de som har laget sangen heter et eller annet med DeLux????? Nå ble jeg bare forvirra.
Gjest Coolaid Skrevet 5. juli 2004 #5 Skrevet 5. juli 2004 Hm... :klø: Vi får søke videre da. :-) Kan det være Tim Delux?......eller er jeg helt ute å kjøre?
bluebird Skrevet 5. juli 2004 #6 Skrevet 5. juli 2004 Er det denne da? :klø: http://www.getyourlyrics.com/3/311/it-just...st-wont-do.html
Gjest Coolaid Skrevet 5. juli 2004 #7 Skrevet 5. juli 2004 Lasten den nettopp ned, men det var ikke den.....men i samme musikksjanger........ Typis sånn MTV Ibiza musikk ting........hvis du skjønner...... Det må jo være noen her inne som følger litt med på MTV?
Malou Skrevet 5. juli 2004 #8 Skrevet 5. juli 2004 Jeg er rimelig sikker på at det er 'My Friend' med Groove Armada du mener. Typisk chill-out musikk og det stemmer med teksten. Jennifer
Gjest Coolaid Skrevet 5. juli 2004 #9 Skrevet 5. juli 2004 Jeg er rimelig sikker på at det er 'My Friend' med Groove Armada du mener. Typisk chill-out musikk og det stemmer med teksten. JenniferJepp, da ringer det mange bjeller i hodet mitt..........tusen takk til deg og alle andre som var så super å hjelpe meg! Det bare må være den, er 99% sikker.......
bluebird Skrevet 5. juli 2004 #10 Skrevet 5. juli 2004 tusen takk til deg og alle andre som var så super å hjelpe meg! Ja, det må vel være meg det. Og meg. Bra at Jennifer kunne hjelpe deg. :-)
Malou Skrevet 5. juli 2004 #12 Skrevet 5. juli 2004 Alltid hyggelig å kunne hjelpe! :-) Vet også så alt for godt hvor irriterende det er å ikke finne ut av sånn ting. Kan bli sinnsyk av mindre.. Jennifer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå