Gå til innhold

30 år gammel fjortis trenger råd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en fyr på konferanse/kurs med jobben i vår. Jeg hadde lagt merke til han på et tidligere treff med jobben (vi jobber i ulike deler av landet, samme firma), og denne gangen gikk jeg bort til ham på ett sosialt arrangement på kveldstid. Vi pratet sammen hele kvelden og følte vi hadde en veldig god kjemi (riktignok godt beruset) + mye til felles.

Etter dette har jeg ikke sett ham mer før nå ifm med en ny konferanse. Bortsett fra et lite hei, har jeg ikke pratet med ham i det hele tatt under hele konferansen:/ Klarer ikke å gå bort til ham, og prøver bevisst/ubemerket å unngå ham fordi jeg ikke vet hva jeg skal si og hvordan jeg skal oppføre meg.

Helt idiotisk, og jeg kommer ingen vei med dette - det vet jeg!

Ok, så nå lurer jeg på å sende en melding for å beklage oppførselen min på en måte. Møter han ikke før om ett år, så bør skrive smsen nå slik at det ikke går så lang tid etter jeg (over)så han sist.

Hva kan jeg skrive, noen som har noen forslag?

Hadde du blitt skremt av en slik sms?

Virker jo ganske psyko og overse en fyr i flere dager for å sende en sms etterpå..men dersom du i utgangspunkt likte denne personen ville du vel blitt glad?

Tenker bare en helt enkel sms, ikke noe "jeg liker deg"-greier, og se hvordan han responderer.

Noe taler mot å skrive denne smsen:

Vi bor som sagt i forskjellige byer, så det er kanskje ikke så lett å komme videre med noe uansett..Vi ender bare opp med en enda pinligere konferanse neste år.

Jeg er 30 år (selv om jeg oppfører meg som en fjortis), og han 32 år om det spiller noen rolle. Er ikke mange single flotte menn igjen nå, så jeg klarer ikke å gi slipp på ham liksom. :rodmer: Kan også legge til at han selv er noe sjenert når det kommer til damer tror jeg.

Anonymous poster hash: ac3de...229

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke sendt en sms og beklaget. Det er ikke sikkert han har bemerket seg med det i det hele tatt, eller glemt det om han registrerte noe.

Har han telefonnummeret ditt? Har han noen gang tatt kontakt?

Anonymous poster hash: 1447d...2d5
  • Liker 5
Skrevet

Når dere ikke snakket sammen på konferansen, så virker en sms merkelig uansett hva du skriver. La det være og snakk heller med ham ansikt til ansikt neste gang du møter ham

• Liker 4
Skrevet

Ser ut som jeg må glemme ham fra disse svarene ja...ser han neste gang om ett år, og det er bare kanskje også. Mulig det går lenger tid :(

Huff, det gjør virkelig vondt.. om en bare kunne spole tiden tilbake :sur:

TS

Skrevet

Kan du ikke legge han til på FB da? Lettere å begynne å prate da.

• Liker 3
Skrevet

Klarer ikke å glemme han helt nei...

Kan jeg evt. skrive noe annet? Ikke beklage meg, men skrive noe annet?

TS

Skrevet

Som nesten fjortis så synes jeg du SKAL sende en melding. Hvis du virkelig er forelska i ham , har du ingenting å tape. Bare finn et påskudd. Siden han bor et annet sted , kan du jo spørre han om noe som har med stedet han bor på å gjøre. Jeg som liker fisking ville spurt om han visste om noen fine fiskeplasser der han bor, siden jeg først er på de kanter.

Om du ikke liker fisking får du finne på noe annet. Og finner du et påskudd til å reise dit han bor, så kan det jo hende han vil treffe deg når du er på de kanter...:)

Skrevet

Klarer ikke å glemme han helt nei...

Kan jeg evt. skrive noe annet? Ikke beklage meg, men skrive noe annet?

TS

Du svarte ikke på spm. Har han kontaktdetaljene dine, og har han noen gang tatt kontakt? (Utenfor konferansene).

Skrevet

Du svarte ikke på spm. Har han kontaktdetaljene dine, og har han noen gang tatt kontakt? (Utenfor konferansene).

Han har ikke spurt etter de nei..men det er enkelt å finne i jobbsystemet, om han hadde hatt lyst til det...

Det er selvsagt mulig at han ikke er interessert i det hele tatt, men blir gal av å ikke vite sikkert. Mulig ha bare er sjenert han også? Han virket i hvert fall veldig interessert da vi pratet sammen sist. Kjemien var veldig god og vi hadde nesten skummelt mye til felles.

-TS

Skrevet

Han har ikke spurt etter de nei..men det er enkelt å finne i jobbsystemet, om han hadde hatt lyst til det...

Det er selvsagt mulig at han ikke er interessert i det hele tatt, men blir gal av å ikke vite sikkert. Mulig ha bare er sjenert han også? Han virket i hvert fall veldig interessert da vi pratet sammen sist. Kjemien var veldig god og vi hadde nesten skummelt mye til felles.

-TS

Kan spekulere frem og tilbake og prøve å tenke hva han måtte tenke og føle osv, men det jeg tenker er viktigere å fokusere på er fakta. Fakta er at dere hadde en kveld sammen hvor dere snakka mye og fikk god kontakt, og etter dette så har du unngått han når du har sett han.

Jeg tenker at du fint kan sende han en sms hvis du vil vite om dette kan føre til noe, men da må det ikke være en beklagelse sms.

Send heller noe ala:

Heisann, vet ikke om du husker meg, men vi hadde en veldig hyggelig samtale på ..... for bla bla bla. Hadde sett frem til å snakke mer med deg på ......... med det ble en travel helg/uke/det som passer. Så da lurte jeg på om du kanskje hadde lyst til å treffes en gang hvis vi var i samme by? Tatt et glass vin eller en øl og fortsatt samtalen vi hadde på...... ? Hilsen ......

Og så ser du hva han svarer.

• Liker 1
Skrevet

Kan spekulere frem og tilbake og prøve å tenke hva han måtte tenke og føle osv, men det jeg tenker er viktigere å fokusere på er fakta. Fakta er at dere hadde en kveld sammen hvor dere snakka mye og fikk god kontakt, og etter dette så har du unngått han når du har sett han.

Jeg tenker at du fint kan sende han en sms hvis du vil vite om dette kan føre til noe, men da må det ikke være en beklagelse sms.

Send heller noe ala:

Heisann, vet ikke om du husker meg, men vi hadde en veldig hyggelig samtale på ..... for bla bla bla. Hadde sett frem til å snakke mer med deg på ......... med det ble en travel helg/uke/det som passer. Så da lurte jeg på om du kanskje hadde lyst til å treffes en gang hvis vi var i samme by? Tatt et glass vin eller en øl og fortsatt samtalen vi hadde på...... ? Hilsen ......

Og så ser du hva han svarer.

Tusen takk for veldig bra svar. Jeg har nå bestemt meg for å sende en melding som ligner på denne. Må jo ta litt sjangser. Sjelden jeg møter en fyr som virker så bra som dette. Kan jeg sende deg en PM med et utkast til meldingen eller? Du er jo kjærlighetsguruen her ;)

- TS

Skrevet

Tusen takk for veldig bra svar. Jeg har nå bestemt meg for å sende en melding som ligner på denne. Må jo ta litt sjangser. Sjelden jeg møter en fyr som virker så bra som dette. Kan jeg sende deg en PM med et utkast til meldingen eller? Du er jo kjærlighetsguruen her ;)

- TS

Men altså: Du vet ikke med sikkerhet at han er singel?

Merket meg også at du vurderte å beklage at du ikke snakket mer med ham på sist konferanse. Men han tok da heller ikke kontakt med deg?

Jeg synes du skal droppe det hele. Er redd du dummer deg ut.

Anonymous poster hash: a9c09...5d8

Skrevet

- TS

Ja bare gjør det :)

Skrevet

- TS

Kjærlighetsguruen? Hun er da singel hun også, så noen guru er hun vel neppe, selv om hun liker å tro det.

Jeg ville ikke sendt en sånn melding. Det virker jo bare snodig etter å ha tilbrakt tid sammen på en konferanse uten å ta kontakt.

Anonymous poster hash: 5067e...69f

• Liker 1
Skrevet

Litt vanskelig situasjon ts. Om du venter til neste gang dere møtes med å ta kontakt, kan det jo hende han ikke er singel lenger osv..

Men slik jeg ser det har du ingen grunn til å beklage noe,og det blir litt rart å gjøre det.Han kunne jo på sin side tatt kontakt med deg om han ville også. Her kjenner jo du ham best, så om han er sjenert er det jo mulig han ventet på at du skulle gjøre det.

Uansett tror jeg det beste ville vært å legge ham til på fbook. Det virker mer "tilfeldig" og mindre anstrengt enn en forklarende sms på hvorfor du ikke tok kontakt. Det kan du heller nevne senere,når du har fått lagt opp til en samtale med ham på fb.

• Liker 1
Skrevet

Kjærlighetsguruen? Hun er da singel hun også, så noen guru er hun vel neppe, selv om hun liker å tro det.

Jeg ville ikke sendt en sånn melding. Det virker jo bare snodig etter å ha tilbrakt tid sammen på en konferanse uten å ta kontakt.

Jepp, sivilstatusen min er nok en hindring i jobben min, fordi det finnes så mange som tenker som deg. Men så lenge jeg fortsetter å ha gode resultater å vise til, så tror jeg nok det at jeg er singel ikke blir hovedfokuset etterhvert. Det har jo egentlig null betydning hvordan jeg lever, så lenge de som ønsker seg kjæreste, får seg kjæreste! :)

Skrevet

Jeg ville nok ikke gjort noe her TS. Fallgruven handler jo ikke bare om å dumme seg ut, en evt. konsekvens (som forekommer ganske ofte) er jo at denne fyren oppfatter at du er veldig keen (og litt desperat) og kan utnytte det. Din interesse er sterkere enn hans, og gir rom for at han kan date deg uten noe behov for en fremtid, litt sex på siden, holde deg på gress sov. Det er det som ofte er resultatet når en kvinne liker en mann mye mer enn han liker henne. Og det har ikke noe å si om han "ikke virker som typen til det", du setter deg selv i en lite gunstig situasjon ved å jakte ham ned på denne måten.

Det at han ikke bor der du bor setter umiddelbare begrensninger. I tillegg vet du ikke om han er singel. I tillegg har han diverse muligheter til å ta kontakt dersom samtalen dere hadde inspirerte til noe mer, hvilket han har valgt å droppe.

Du ser ham igjen og kan evt. prate med ham da. I mellomtiden ville jeg lagt fokuset andre steder og holdt deg selv opptatt, og se etter andre arenaer å treffe menn.

• Liker 2
Skrevet

Jepp, sivilstatusen min er nok en hindring i jobben min, fordi det finnes så mange som tenker som deg. Men så lenge jeg fortsetter å ha gode resultater å vise til, så tror jeg nok det at jeg er singel ikke blir hovedfokuset etterhvert. Det har jo egentlig null betydning hvordan jeg lever, så lenge de som ønsker seg kjæreste, får seg kjæreste! :)

Hvor stor suksessrate har du i kjærlighetscoachingen din?

Skrevet

Syns virkelig du skal kontakte han jeg:) ikke noe beklagelse akkurat men bare sånn Hei rakk ikke prate med deg hvordan går det blabla lignende. Du vet jo ikke hvilken sjans som går fra deg? Noen menn er bare ikke så interesserte i starten. Kusina mi er lykkelig gift i 3 år nå med en fyr hu virkelig måtte jakte på dvs han var veldig lite interessert men hun gav seg ikke og nå er de fortsatt forelska begge to etter 3 år så MÅ ikke være at han utnytter deg pga dette kanskje han er sjenert, dårlig selvtillit , syns du er langt over hans nivå osv.

Du nevner jo at han er sjenert kanskje han blir kjempe glad. Og OM det er bom javel? Da vet du det. Høres jo ut som du ikke vil la dette gå deg forbi så GJØR noe med det, ta initiativ :) menn liker jo det! Lykke til og fortell gjerne hva du bestemmer deg for :D

Skrevet

Hvor stor suksessrate har du i kjærlighetscoachingen din?

Du kan sende meg en PM hvis du vil diskutere jobben min, for det kan bli sett på som markedsføring av egne tjenester og det er ikke lov. Men jeg svarer deg gjerne privat. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...