Gjest Erfaren gjest Skrevet 5. juli 2004 #1 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg er nå i innspurten av første runde med Pergo. Ingen nevneverige bivirkninger underveis i kuren. Venter mensen om et par dager og det jeg nå opplever for første gang, er at jeg har så fryktelig såre brystvorter. Pleier kun å ha vondt i selve brystet før mensen. Er det noen med erfaring fra Pergo som kan fortelle meg om såre brsytvorter har sammmenheng med Pergo, evt. graviditet. Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinzia Skrevet 5. juli 2004 #2 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg har det på akkurat samme måte. Avsluttet min første Pergokur for et par uker siden, og har veldig såre brystvorter akkurat som deg....tror dessverre ikke det har så mye med graviditet å gjøre for min del, men håper det kan være det for deg allikevel!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 6. juli 2004 #3 Del Skrevet 6. juli 2004 Brystvortene mine ble sårere og sårere, helt frem til mensen kom. Idag, på CD 3, er det endelig bote igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå