Evy Skrevet 23. juni 2002 #1 Skrevet 23. juni 2002 Skriver litt om vår flotte dag: Pulsen min var kjempe høy fra kl 10-15. Vær veldig nervøs og sjelven. vet ikke akkuratt hvorfor, men var litt redd for å gråte hele tiden ( tar lett til tårer) og håpet at alt gikk som det skulle. Dagen startet med frisøren kl 10. Min forlover, Gunn Helen, var med og der koste me oss med jordbær. Hadde en mannlige frisør som var kjempe hyggelig og flink. Kl 1345 var me ferdig og da gikk ferden videre til Stavanger Tinghus, hadde time kl 1430. Vielsen tok 7 minutt .Tårene mine rant hele tiden av glede og det at Kjetil var blitt min mann. Dagen var så flott med sol og lite vind, og da kunne me ha taket av på Ford Lincoln 65 modell, var pyntet med hvit bånd og 2 flagg. Var hos Fotografen Kallen i Stvg, der me tok inne og ute bilder. Utebildene tok me ved kongeboligen på Ledål. Festen hadde me på Vaulen badeplass, og der tok me masse strandbilder med bare oss 2 og med familien. Me hadde 47 gjester, åpen bar og masse dans. Når vi skulle ta farvel med gjestene, fikk de hver sin rose til musikken "the rose". rørende. Klokka 02 slutta festen og bryllupsnatten hadde vi på Rica Forum Hotell i junior suite. Våknet med gullarmbånd på handa og han dvd spiller. Det å være nygift er så herlig følelse. Følte meg som en prinsesse. Herligt å dele vår store dag med familie og venner. Imponerte meg selv med en tale hvor jeg takkte for det flotte bryllupet som de spanderte og for min vakre mann. Her er noen bilder, men ikke så bra kvalitet, for eg har bare tatt bilde av noen bilder www.avgiften.com/bryllup.htm
August Skrevet 24. juni 2002 #2 Skrevet 24. juni 2002 Gratulerer med vel overstått. Hørtes ut som en fin dag.
Anki1971 Skrevet 24. juni 2002 #3 Skrevet 24. juni 2002 Gratulerer så mye som herr og fru Er det ikke en herlig følelse? Endelig er målet nådd! Lykke til med livet sammen som ektepar. Må lykkens sol på dere to skinne i all tid :D Gratulasjonsklemmer fra fru Anki og herr Neo
scorpion73 Skrevet 24. juni 2002 #4 Skrevet 24. juni 2002 Gratulerer så mye, og lykke til videre i det hærlige livet.
Carine Skrevet 24. juni 2002 #5 Skrevet 24. juni 2002 Gratulerer så mye!! Synes bildene var ordentlig fine, og det høres ut som dere har hatt en flott dag Nyt tiden som nygift!! Klem fra Carine
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2002 #6 Skrevet 24. juni 2002 Hva betalte dere for de bordoppsatsene Evy?
Gjest *Perser* Skrevet 24. juni 2002 #7 Skrevet 24. juni 2002 GRATULERER SÅ MYE OG SÅÅÅÅ NYYYYDELIGE DERE VAR BEGGE TO
Evy Skrevet 30. juni 2002 Forfatter #8 Skrevet 30. juni 2002 Beklager sent svar, oppsatsene betalte me 300 kr pr stk. Var kjempe fornöyd med dei.
jbkaarud Skrevet 30. juni 2002 #9 Skrevet 30. juni 2002 Gratulerer så mye! Dette var da kjempefine bilder - dere var så flotte begge to. :D PS! Hvor på Vaulen hadde dere bryllupet? Jeg var ikke klar over at det var noen selskapslokaler der, men det kan jo være kjekt å vite til en annen anledning.
'Lilly' Skrevet 30. juni 2002 #10 Skrevet 30. juni 2002 Gratulerer så mye som frue!! Synes bildene var flotte, jeg - og dere var så nydelige, atte!!!!! Kos dere videre!
Evy Skrevet 7. juli 2002 Forfatter #11 Skrevet 7. juli 2002 Det er på Vaulen badeplass lokalet ligger på.
Cr@sh Skrevet 7. juli 2002 #12 Skrevet 7. juli 2002 Åh... hørtes ut som en flott dag... Nå gleder jeg meg enda mer til vår store dag... Bare 1 mnd og tre dager igjen i dag.. :D
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2002 #13 Skrevet 8. juli 2002 Gratulerer såååå mye Evy - vi brukte også Kallen som fotograf og vi ble så fornøyde med bildene. Var skikkelig gira når vi tok dem som alle er tror jeg når dem kommer rett fra Kjerka :-) Lykke til som frue. Dere var knallflotte begge to.
june2002 Skrevet 9. juli 2002 #14 Skrevet 9. juli 2002 Gratulerer som frue og mann! :D Det hørtes kjempefint ut den avslutningen dere hadde! Den var romantisk.. Håper all lykke for fremtiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå