Gå til innhold

Hva er du mest og minst fornøyd med på utseende ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det hadde vært litt interesant å hørt hva dere er mest og minst fornøyd med på utseende deres icon_lol.gif

Minst fornøyd: At det tar lang tid før jeg blir brun.

Mest fornøyd: Øynene (grønne)

12

Videoannonse
Annonse
Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg er mest fornøyd m mitt hår :kul:

Skrevet

Mest fornøyd med øynene, minst fornøyd med formen på bena, men generelt ganske fornøyd med helheten icon_smile.gif 12

Skrevet

Trivest godt med vingene og glorien.....*sss*12

Skrevet

Mest fornøgd med formen (ganske høg og passelig slank) og bryst-størrelsen (akkurat passelig!!), augene, og smilet, minst fornøgd med huda mi (kvit og full av føflekker)12

Gjest Anonymous
Skrevet

Minst fornøyd med mine tenner, lysgule og ugjevne.(kan jo fixes..men dyrt)

Ellers er jeg ikke plaget så mye med komplekser icon_razz.gif

/Ane icon_wink.gif

Skrevet

jeg er mest fornøyd med de lange,

"faste" bena mine icon_biggrin.gif

minst fornøyd er jeg med

de flisete, uordna og svake neglene mine

(som gjerne kunne trengt en behandling)

icon_frown.gif

men jeg må inrømme at

jeg er ganske fornøyd med helheten!

Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd med øynene mine og puppene.

Men er ikke fornøyd med kiloene..

Klem fra Susi Q1212[ Dette Innlegg er endret av: Susi Q den 2002-03-02 17:11 ]

Skrevet

Er vi i barnehagen eller....

..ille streng dette.12

Skrevet

det er et par ting som godt kunne vært annerledes: smalere knær og færre føflekker hadde ikke gjort noe. er ikke så glad for hengepuppene heller. og så skulle jeg ønske at jeg ikke trengte å bruke såpass mye tid og penger for å unngå uren hud.

det jeg liker best: håret mitt er fint. jeg har alltid hatt det kort, men nå har jeg grodd det ut for første gang. øynene mine (lyse grønne). jeg synes det er gøy når noen spør om det er fargede linser. kinnbeina. de 'gjør' hele ansiktet. armene mine. og så er jeg fornøyd med kroppen min. synes den har akkurat passe fasong.

Skrevet

Er storfornøyd med håret mitt,og vet at det er sjeldent pent(det sier alle frisørene jeg har vært hos).Langt,tykt,mørkt og glansfullt.

Jeg er IKKE fornøyd med magen,pga strekkmerker.

Skrevet

hva jeg er mest fornøyd med?? jeg er faktisk helt fornøyd med hele meg jeg ..Kjempefornøyd med å være lang , passe slank , knall blå øyne , laaangt lyst tykt krøllete hår, blir fort brun , laange bein osv..jeg er rett og slett fornøyd med hele meg icon_smile.gif

klem12

Skrevet

Er mest fornøyd med smilet mitt, og øynene (grønn,brun). Er minst fornøyd med håret (stritt og tynt)...12

Gjest Anonymous
Skrevet

MINST fornøyd med: håret (tynt og yeeki).

maven / rompa/lårene.

kunne værn noen kilo lettere.Neglene er sprø å vil ikke bli lange og lekre.Lei av kunstnegler,av og til kviser.

FORNØYD med : De knallblå øynene,rette lille nesa mi,leggene,dvs,fra knærne å ned.

Men humør har jeg fordet og kan le av meg selv (å andre)

Skrevet

Minst fornøyd med midjen - men, det er min egen feil. + dobbelthaka da - som også er min egen feil.

Mest fornøyd med selvironien jeg er i besittelse av.rosaengel.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Mest fornøyd med hode mitt, det som er på innsiden, det som gjør meg til den personen som jeg er og som har kommet dit jeg er i dag. Fysiske utseende er noe en kan forandre på( bare en har penger nok) men jeg er meg fordi jeg har de tanker og meneiger som jeg står for....

Skrevet

Mest fornøyd med: hele kroppen

Minst fornøyd med: ansiktet + at jeg ikke blir brun12

Skrevet

Jeg er mest 1000% fornøyd når jeg er i godt humør og livet er topp. Er jeg litt deppa så er det vel mest humøret mitt jeg vil ha lyst og icon_razz.gif igjen. Kroppen min den er bare som den er den. og den er veldig glad i å bli brukt og å få sunn og god mat.12

Gjest Cruella
Skrevet

Mest fornøyd med at jeg har en kropp som uten problemer har satt 3 barn til verden, og at den ikke er preget av det. Fornøyd med at jeg kan spise det jeg vil uten å legge på meg. Fornøyd med håret og puppene. Ikke fornøyd med at jeg har fått pigmentflekker på lårene, som kun går bort om sommeren når jeg er brun...

Ikke fornøyd med kroppens avhengighet til nikotin. Kunne ønske jeg var litt høyere, er 164cm. Er takknemlig for at jeg er frisk.12

Skrevet

Jeg er fornøyd med at jeg er høy m lange ben (177) og at jeg ikke har så lett for å legge på meg.

Minst fornøyd er jeg med rumpa som står ut som en hoppbakke, altfor store pupper og flisete negler.12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...