engleving Skrevet 29. august 2014 #1 Skrevet 29. august 2014 Jeg elsker små gleder i hverdagen. En skikkelig skrubb til ansiktet, lakkede negler, nynappede øyenbryn. Hva gjør du når du føler for å "fiffe" deg litt ekstra opp ?
Lille Rosa Skrevet 29. august 2014 #2 Skrevet 29. august 2014 (endret) Hårkur x 2 (først protein og så fukt), selvbruning, ny neglelakk. Full shavings. Dagene etter er de beste, for da føler jeg meg alltid litt freshere, særlig pga fargen. Gjør stort sett dette et par dager i uken, negler noen ganger oftere Edit: Skrivefeil og mer på hjertet Edit 2: Og daglig dusjer jeg jo, sminker meg, ordner håret, kler meg fint. Men det er ikke noe "ekstra" for meg i den forstand Endret 30. august 2014 av Lille Rosa 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #3 Skrevet 29. august 2014 Dusjer og skrubber huden på kropp og ansikt Shaver meg Føner og retter håret Bruker god tid på sminke Deodorant, parfyme og rene klær Eneste jeg gjør jevnlig av de tingene er å rette håret i skoledager og prøver å kline inn litt sminke i trynet. Ja også dusjer jeg selvsagt og bruker deodorant og rene klær. Skal bli flinkere på hår, negler og smykker/øredobber. Anonymous poster hash: 280f9...f75 2
iilers Skrevet 30. august 2014 #4 Skrevet 30. august 2014 Barberer meg, bruker klær med god kvalitet, selvbruning, bruker ekstra tid på sminke, lakker neglene eller bruker løsnegler og hvis jeg føler meg søvnig tar jeg f.eks 20 stjernehopp (jumping jacks). Hjelper veldig for å føle seg fresh! Hvis jeg ikke bruker sminke er det også utrolig deilig å vaske ansiktet 1
Gjest Runforit Skrevet 31. august 2014 #5 Skrevet 31. august 2014 Jogger hver morgen før jeg går i dusjen❤️ Smører meg så godt inn med jojobaolje i ansiktet og bodylotion. Føler meg veldig fresh og energisk og klar for dagen Med litt mineralfoundation, blush og leppomade og en kult antrekk så er jeg klar for dagen 1
Gjest Gemini7 Skrevet 31. august 2014 #6 Skrevet 31. august 2014 Mye er alt blitt nevnt; skrubb, ansiktsmaske, hårkur, barbere meg, selvbruner, nøayktig lagt sminke og negllakk- men en ting er nesten viktigere enn noe for at jeg skal føle meg fresh: håret!! Det er nesten ingenting som er viktigere for et komplett flott utseende enn vakkert hår. Så jeg bruker en del tid på det; føner, ruller opp på store ruller for volum og sprayer og fikser. Et flatt, ufikst hår kan virkelig ødelegge selvfølelsen min på en dårlig dag, mens et glamorøst, blankt hår gjør det motsatte... Også spiser jeg jo sunt da og drikker mye vann, hjelper også på freshetsfølelsen Samt en god natts søvn
engleving Skrevet 31. august 2014 Forfatter #7 Skrevet 31. august 2014 Moro! Trening, kosthold og hår er jeg ikke flink til selv. Kanskje det er noe jeg burde prøve ut? Når det kommer til trening VET jeg at jeg føler meg bedre etterpå, men motivasjonen før er null. Beundrer dere som klarer å holde treningen i livet deres!!
Gjest BabyBlue Skrevet 31. august 2014 #8 Skrevet 31. august 2014 Fuktspray til ansiktet! Har en i veska, og ser sikkert ut som den tosken når jeg sprayer meg midt ute i offentligheten, men når det booster huden og setter sminken kunne jeg ikke brydd meg mindre xD
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #9 Skrevet 31. august 2014 Hva slags selvbruner bruker dere som ikke lukter djevelens verk? De gangene jeg har brukt selvbruning har jeg følt meg SKIKKELIG ufresh, for det lukter selvbruning av sengetøyet og klærne jeg bruker. Ugh. Anonymous poster hash: 7c8a2...8c4
Gjest Gemini7 Skrevet 31. august 2014 #10 Skrevet 31. august 2014 Hva slags selvbruner bruker dere som ikke lukter djevelens verk? De gangene jeg har brukt selvbruning har jeg følt meg SKIKKELIG ufresh, for det lukter selvbruning av sengetøyet og klærne jeg bruker. Ugh. Anonymous poster hash: 7c8a2...8c4 ST.Tropez! Lukter nokså parfymert men absolutt ikke sånn klam bruner-lukt!
Vinni Skrevet 1. september 2014 #11 Skrevet 1. september 2014 Først trener jeg, og så går i dusjen... etterp[ sitter jeg i lenestolen eller ligger på sengen, og slapper av og drikker grønn te med sitron... + surfe på nett/lese ei bok + god musikk = idyll. Dessverre har jeg ikke tid til det (bortsett fra i helgene )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå