Gjest princess123 Skrevet 29. august 2014 #1 Skrevet 29. august 2014 Hei! Det er litt vanskelig å forklare, men jeg har masse brusete hår som ikke når fram til hestehalen, som bare er der og ser teite ut. Disse er gjerne også krusete og ligger i store tynne dotter. Har også et hårfeste jeg selv syns ser litt rart ut, men ingen jeg spør syntes det. Vet noen om noe som kan funke, slik at jeg får en stram, glatt hestehale? Har prøvd trikset med å ta hårskum på en børste og greiene håret inn med resten, og det funker- i 40 min. Så har jeg stive samlinger med hår utenfor igjen... ser latterlig ut, jeg kan virkelig ikke ha hestehale, eller håret opp.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #3 Skrevet 29. august 2014 Spar til lenger hår. Lavere hestehale. Voks. Hårgele. Anonymous poster hash: 64d41...b81
Gjest princess123 Skrevet 29. august 2014 #6 Skrevet 29. august 2014 Ja Det blir litt bedre av det, men langt ifra bra nok, og det holder heller ikke så altfor lenge. Men jeg skal til frisøren neste uke og skal høre om tips da. Kan dele de her om noen fler har samme utfordringen? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå