Gå til innhold

Klær til oss som er lave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips til hvit jeg kan finne det?

Er 160

Anonymous poster hash: 05aaa...4be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 160 cm, men kan ikke si at jeg har problemer med å finne klær som passer. S/M passer som regel både oppe og nede. Lange kjoler skjørt styrer jeg unna for det ser penest ut på de som er høyere.

Anonymous poster hash: 4dc68...04e
Gjest _LilleMy
Skrevet

Gina Tricot og Zara har bukser som er kortere i lengden :)

Skrevet

Weightless har Freddybukser i petite :danse:

Anonymous poster hash: 5a344...213
Skrevet

jeg er 159 cm og favorittbuksene mine er Kristen jeans fra Gina Tricot. ellers handler jeg en del på Bik Bok. de har noen svarte bukser (finnes også i mange andre farger) som pleier å koste 199-299 kr som passer meg perfekt i lengden. synes ikke det er noe problem å finne klær som passer egentlig, men de populære plaggene blir ofte fort utsolgt i str XS. men jo, er litt vanskelig å finne ytterjakker, jumpsuit og enkelte kjoler som passer...

Skrevet

jeg er også 160 men aldri harr problemer med å finne klær som passer, eneste som kan være er bukser som blir lange i beina kanskje, men ellers er jo dette en vanlig høyde vil jeg si.

Skrevet

Flere nettsider har kolleksjoner i petite :) Bare søk etter det så finner du masse.

Skrevet

new-look.co.uk har flere bukser som er 30 i lengden

Er nærmere 150 enn 160 cm her :/

Vanskelig å finne klær som passer. Samme med overdeler, der er ofte innsvingen på helt feil plass for den er laget for lengre jenter/damer/kvinner

Anonymous poster hash: b7f88...083

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...