Gjest princess123 Skrevet 29. august 2014 #1 Skrevet 29. august 2014 Jaddaa, det finnes sikkert utallige tråder om dette fra før. Men de gidder ikke jeg å bla timesvis i arkivet etter. Så, dine beste skjønnhetstips?
Gjest earthquake Skrevet 29. august 2014 #2 Skrevet 29. august 2014 Drikke MYE vann, spise sunt, vitamintilskudd, solfaktor. Helt standard greier. Ellers elsker jeg Dior Skinflash som er noe à la YSL Touchè Eclat, men jeg mener Dior sin er bedre. Lysner opp under øynene umiddelbart så man ser opplagt og fresh ut. Ellers påfører jeg den på kinnbena, litt i panna, på neseryggen og haka.
vimsefrøken Skrevet 30. august 2014 #3 Skrevet 30. august 2014 Ta godt vare på huden i form av å rense den morgen/kveld, tilføre fukt, bruke høy solfaktor og ikke overdrive soling. Spise sunt. Og ikke overdrive sminkebruk, all hud har godt av sminkefrie dager slik at den får puste.
Djungelvrål Skrevet 30. august 2014 #4 Skrevet 30. august 2014 (endret) Å finne en god maskara, fine vipper gjør mye for ansiktet. Å ikke bruke maskara på de nedre vippene. God rens hver kveld og gød øyekrem. God nattkrem/maske. Denne er fantastisk, bye bye tørr hud. Fås på Kicks. http://reviews.origins.com/3814/11647/drink-up-intensive-overnight-mask-to-quench-skins-thirst-reviews/reviews.htm Skrubb 1-2 g i uka + maske som gir glød fra f.eks MD eller REN. Bruke riktig tone i foundation og ikke bruke for mye. Riktig concealer i en tone lysere enn huden. Ferskenfarget blush med litt shimmer gir nydelig glød til de fleste ansikter. En soltime i ny og ne for glød. (Ja VET solarium er faaaarlig men snakker om 2-3 timer i løpet av en høst/vinter) Endret 30. august 2014 av KG dama
Gjest princess123 Skrevet 30. august 2014 #5 Skrevet 30. august 2014 Takk for tips! Glemte helt å skrive de jeg har - jeg smører castor oil på øyebryn og vipper hver kveld, og det hjelper virkelig. Hårene blir fler, lengre og tykkere. Jeg begynte med det fordi jeg hadde ihjelnappede bryn og målet var noe ala cara delevigne, og fyfader det har hjulpet bare på 2 mnd!! (ikke ta for mye på vippene, det blir litt kliss. Anbefaler også å vente til etter sex når du legge deg;)) - Skrubb alltid leggene for barbering - Biotherm på huden. Magisk. - Oppbevar brukte teposer på en tallerken i kjøleskap eller fryser. Hver morgen når jeg står opp har jeg en over hvert øye, for poser under øynene, og for å få et mer våkent blikk. - Jeg oppbevarer ansiktskrem og øyekrem i kjøleskapet, slik at ansiktet våkner og kvikner til når jeg påfører den hver morgen og kveld.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #6 Skrevet 30. august 2014 - Rens huden hver kveld og hver morgen; fjern sminke, bruk ansiktsvann og fuktighetskrem. - Fokuser på øynene når du sminker deg. Invester i en god øyesminke, som mascara, vippetang, eyeliner og en litt øyeskygge. Lær deg å forme øyenbryn. - Dersom du er lys og ikke har et eneste svart hår på kroppen: hold deg til mørk brun øyensminke. - Ta vare på håret, hold det gjerne langt. - Spis mye grønnsaker og frukt. - Spis sunt fett, det er godt for huden. - Tren gjerne styrke, men suppler med løping for å ikke blir bulkete eller hard. - Spis lite sukker. - Bruk høye hæler og smykker til hverdags Anonymous poster hash: 11fa8...4ea
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #7 Skrevet 31. august 2014 Loreal nutrigold eterisk olje !! super mot gusten slapp og rynkete hud, og mot trøtte øyne og blå ringer, mine forsvant og jeg ser minst 15 år yngre ut nå og fresh ut.Kur håret hver uke ! rens huden og spis sunt og få nok søvn, ikke røyke og ikke stresse :-) solfaktor høy. Anonymous poster hash: c1f38...333
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå