AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #1 Skrevet 29. august 2014 Hei! Jeg får noen ganger munnsår (herpes) og det syns jeg utrolig flaut, for det er stygt og sjenerende. Vet noen om restylane/botox kan hjelpe mot det? Jeg har ikke turt å si det til min kjæreste gjennom 6 år engang.. Hver gang jeg får utbrudd blir jeg hjemme fra skole, og drar gjerne på hytta eller en annen plass så kjæresten ikke kan se meg. Kysser han såklart ikke heller før det er heeeeelt borte med god margin, for jeg syns det er egoistisk å smitte han når han ikke vet noe. Jeg syns det er så utrolig flaut at jeg har fått dårlig selvtillit. Jeg er egentlig ikke så glad i kosmetisk kirurgi, og har alltid tenkt at jeg ikke skal gjøre noe sånt fordi jeg syns jeg er pen fra før. Men jeg orker virkelig ikke å gå rundt å skamme meg, lage sykemeldinger fra jobben osv 5-7 ganger i året for munnsår lenger.... Anonymous poster hash: 6758e...225
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #2 Skrevet 29. august 2014 Kan jeg overhode ikke tenke meg! Det kommer jo av et virus, og fillers eller nervegift som lammer muskler kan vel neppe ha noe innvirkning på det. Anonymous poster hash: 8593d...83e
Sjokoladenøtt Skrevet 29. august 2014 #3 Skrevet 29. august 2014 Det hjelper ikke mot munnsår nei. Hjalp veldig på mine lepper som var konstant tørre da, da det blir mer fuktighet i leppene.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #4 Skrevet 30. august 2014 Nei det hjelper ikke mot herpesvirus ;-) Men hvorfor iallverden skammer du deg så over det? Du er jo ikke alkuratt alene om å ha munnsår...Anonymous poster hash: 455dc...937
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #5 Skrevet 30. august 2014 Det hjelper ikke mot munnsår nei. Hjalp veldig på mine lepper som var konstant tørre da, da det blir mer fuktighet i leppene. Jeg har fått tørrere lepper etter å ha forstørret leppene! :S Anonymous poster hash: 204f5...bbe
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #6 Skrevet 30. august 2014 Få zovirax tabl av legen hvis du er sterkt plaget av munnsår. Når jeg kjenner at det begynner å klø og svi, altså starten på munnsår, så tar jeg de tablettene. Funker hver gang, får ikke utbrudd Anonymous poster hash: bb462...cf9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå