Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2004 #1 Del Skrevet 5. juli 2004 har ikke brydd meg om å sette meg inn i diverse funksjoner. Nå skulle jeg vise noe fra en annen side. Artikkel fra en avis, men hvordan gjør man det? Finner ikke forklaring på Kg. Noen som kan lære meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 5. juli 2004 #2 Del Skrevet 5. juli 2004 Du bare skriver inn adressen til den siden artikkelen er på og poster. Som f.eks: www.sol.no/barn Prøv deg frem og så får du det nok til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 5. juli 2004 #3 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg pleier å kopiere adressen fra adressefeltet, og så lime inn i innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 5. juli 2004 #4 Del Skrevet 5. juli 2004 Eller høyreklikk > egenskaper og kopier. Deretter markerer du ordet (i innlegget) med URL og lim inn stringen etter at du har laget = tegn. Uhm, comprende? (vet det var muligens litt sløkket forklart) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 5. juli 2004 #5 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg pleier å skrive ordet jeg vil folk skal klikke på, f.eks. Kvinneguiden. Så markerer jeg Kvinneguiden og trykker på knappen over skrivefeltet der det står URL på. Da får jeg opp noen rare html-tegn. I den første html-klammen setter jeg markøren og skriver = og så limer jeg inn url. Da får man en sånn fin klikkelenke uten å få hele lenken. Noen som skjønte deg jeg forklarte nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2004 #6 Del Skrevet 5. juli 2004 Nå klarte jeg det! JIPPi, men en hake, jeg blir ikke kvitt det på musa etter jeg har limt inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå