AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #1 Skrevet 29. august 2014 Jeg var innom Elkjøp i dag for å kjøpe et produkt. Før jeg gikk sjekket jeg nettsiden deres om butikken hadde produktet på lager. Det hadde den. Når jeg møtte opp og sa hva jeg ville ha, sjekket selgeren lagerstatus på sin pc. Han sier til meg at den dessverre ikke er på lager. Han er da på vei for å tilby meg et annet produkt (dyrere selvsagt). Jeg sier at da vil jeg heller bestille det jeg ba om, dersom det er mulig. Og da sjekker selgeren igjen, og plutselig hadde han det produktet jeg skulle ha likevel. Er dette vanlig hos Elkjøp? Jeg har ikke opplevd dette på andre tilsvarende butikker. Anonymous poster hash: 6684c...83a 1
Gjest Booker Skrevet 29. august 2014 #2 Skrevet 29. august 2014 Har opplevd lignende på Elkjøp selv. Syntes det er gjenerelt dårlig service der, så handler aldri der med mindre jeg MÅ.
Gjest Gjest_KnightOwl Skrevet 29. august 2014 #3 Skrevet 29. august 2014 Jeg var innom Elkjøp i dag for å kjøpe et produkt. Før jeg gikk sjekket jeg nettsiden deres om butikken hadde produktet på lager. Det hadde den. Når jeg møtte opp og sa hva jeg ville ha, sjekket selgeren lagerstatus på sin pc. Han sier til meg at den dessverre ikke er på lager. Han er da på vei for å tilby meg et annet produkt (dyrere selvsagt). Jeg sier at da vil jeg heller bestille det jeg ba om, dersom det er mulig. Og da sjekker selgeren igjen, og plutselig hadde han det produktet jeg skulle ha likevel. Er dette vanlig hos Elkjøp? Jeg har ikke opplevd dette på andre tilsvarende butikker. Anonymous poster hash: 6684c...83a Jeg ville tipset Forbrukerrådet.. 5
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #4 Skrevet 29. august 2014 Jeg har opplev dette flere ganger hos Elkjøp. Vel og merke NÅR de har produktet i en butikk i nærhetne. Normalt ser det ut til at de rimeligste produktene på nettet kun er tilgjengelig i butikkenen i type Narvik, Brønnøysund og Stord... Anonymous poster hash: e8d79...00e 4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #5 Skrevet 29. august 2014 Elkjøp er banditter. Jeg har flere ganger blitt solgt produkter som er hevdet å være nye, og så viser det seg at de er solgt før, returnert pga. feil, og pakket ned og satt i hyllen igjen. Dette innrømmet de til slutt, men ingen gadd å reagere. Elkjøp har ikke fått en krone av meg på mange år.Anonymous poster hash: c1142...834 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #6 Skrevet 29. august 2014 Synd at det er sånn. Det er sjelden jeg handler hos Elkjøp, men denne gangen "måtte" jeg. Jeg angrer på at jeg ikke fortalte selger at jeg selv hadde sjekket lagerstatusen deres. Når jeg tenker meg om så har jeg hørt en del slike historier tidligere om Elkjøp. Anonymous poster hash: 6684c...83a 1
Gjest PTR Skrevet 29. august 2014 #7 Skrevet 29. august 2014 Høres ut som min lokale elkjøp det der ja. Handler ikke der hvis ikke jeg "må". 1
Whisky Skrevet 29. august 2014 #8 Skrevet 29. august 2014 Tviler ikke, google elkjøp lokketilbud så finner du utallige eksempler på lignende. 1
LadyGirl Skrevet 29. august 2014 #9 Skrevet 29. august 2014 Har opplevd det samme, men på den elkjøp butikken var det utrolig bra service! Skulle ha en PC som vi ringte og reserverte men da vi kom dit var det skjedd noe feil så den ble utsolgt. Så vi ble tilbudt en dyrere og bedre PC men for samme prisen på grunn av det som hadde skjedd. men skal nå tilføye at dette var elkjøp i en annen bydel siden elkjøp her jeg bor er utrolig dårlig. Kundeservicen er ordentlig dårlig, og de ansatte ser så trøtte ut at de knapt gidder å svare deg...
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #10 Skrevet 29. august 2014 Det trådstarter forteller om, går de ansatte på kurs for å lære. Anonymous poster hash: 7e1b9...7b3 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #11 Skrevet 29. august 2014 Det trådstarter forteller om, går de ansatte på kurs for å lære.Anonymous poster hash: 7e1b9...7b3 Å? Har du noen kilde på dette? Mersalg, og oppsalg; Ja, men går på kurs for lære å si at de ikke har varer på lager. Nei det tror jeg faktisk ikke noe på. Førstnevnte er vel likt hos absolutt alle butikker vil jeg tro. Anonymous poster hash: e2ea7...76b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå