AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #1 Skrevet 29. august 2014 Hei. Jeg skal leie ut boligen min, men jeg er helt fersk på dette. Hva skal jeg spørre om når jeg ringer referansene til de potensielle leietakerne? Anonymous poster hash: 49cda...ed9
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #2 Skrevet 29. august 2014 Du skal spørre om blant annet følgende: -Kom husleien alltid inn til tett tid? -Var det noe bråk? -Så leiligheten/hybelen bra ut etter avsluttet leieforhold? -Er det kjent om personen har noe med NAV å gjøre, i så fall på hvilken måte?Anonymous poster hash: 153d4...0c1
Gjest Blomst83 Skrevet 29. august 2014 #3 Skrevet 29. august 2014 Du skal spørre om blant annet følgende: -Kom husleien alltid inn til tett tid? -Var det noe bråk? -Så leiligheten/hybelen bra ut etter avsluttet leieforhold?-Er det kjent om personen har noe med NAV å gjøre, i så fall på hvilken måte?Anonymous poster hash: 153d4...0c1 Seriøst?Jeg tenker at så lenge vedkommende får positive svar på de 3 første sprøsmålene så er vel det det viktigste.Og dessuten er det ikke sikkert at tidligere leietager vet noe om det siste spørsmålet,eller hvis vedkommende vet så er det ikke sikkert at de vet grunnen.De jeg leier hos nå vet jeg er ufør fordi jeg selv nevnte det når jeg søkte på leiligheten,men det er alt de vet.De spurte ikke noe mere rundt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå