Gå til innhold

Har du sett film om Elling?  

18 stemmer

1. 1. Har du sett film om Elling?

• Har sett begge filmene
      18
    • Har sett film nr. 1
      11
    • Har sett film nr. 2
      0
    • Har ikke sett noen av filmene
      1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Elenath
Skrevet

Gleder meg veldig. Elsker filmene (og bøkene)

Skrevet

Jeg har sett begge to og gleder meg til nr.3. likte ikke 2'eren så godt, den manglet den gode humoren som var i den første filmen.

Gjest Elenath
Skrevet

Har dere lest bøkene? For for meg er bøkene på en måte mer tragiske en filmene. Man får et mye bedre bilde av hvor psyk Elling egentlig er der. Litt mer tragisk på en måte.

Skrevet

Sjeldent jeg leser bøker og filmer som bygger oppom det samme, har en tendens til å bli skuffet av en av delene. men vil tro at boken er som du sier, mer tragisk. i en bok har du som regel mer tid og plass til å utbrodere enn i en film.

Skrevet

Gleder meg til nr 3 og håper den er bedre enn den forrige (som jeg ble skikkelig skuffa over). Den første filmen har jeg sett utallige ganger, helt herlig film! Elsker bøkene også.

• 1 år senere...
Skrevet

Film 1, gikk på tv2 igår. den er jo så utrolig fin da! og de er så morsomme og så sørgelige på samme tid. Jeg lo mye av de to knottene når de skulle på restaurant og på middag til Reidun...hihihihi!

Skrevet

Lest alle bøkene og sett begge filmene. De er utrolig gode. Synes filmene gir et godt bilde av sykdomsituasjonene deres.

Skrevet

Jeg har sett begge filmene, og gleder meg til den tredje kommer. Fikk lyst til å lese bøkene også :sjenert:

Skrevet

Jeg så film 1 på tv her om dagen og syns den var helt herlig !

Må få sett de to andre også.

Skrevet

Likte IKKE film nr 1 så jeg kommer ikke til å se de andre heller. Blir bare irritert og synes ikke det er morsomt i det hele tatt, bare flaut.

Men jeg er nok ikke så medmenneskelig som dere over her ;) , klarte heller ikke å like Rain man eller Forrest Gump. Foretrekker rasjonelle og fornuftige vesener! Og liker historier med handling som dreier seg om andre ting enn å bli ekstra godt kjent med hovedpersonens indre tanker og følelser... (Takk og lov for sci-fi-sjangeren... :) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...