AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #1 Skrevet 29. august 2014 Jeg sliter med tanken på å skulle ha sex etter et overgrep for noen år siden. Jeg hadde da aldri vært seksuelt aktiv og det har gjort at jeg heller ikke i etterkant har vært aktiv seksuelt. Jeg er 23 år og føler at det er på tide. Jeg føler meg på mange måter klar, men samtidig sitter usikkerheten veldig sterkt. Anonymous poster hash: 8f152...797
Livet er godt Skrevet 1. september 2014 #2 Skrevet 1. september 2014 Du bør ha en kjæreste som du er glad i og stoler på, og som kjenner situasjonen din. Avtal at du bestemmer tempoet, og at du når som helst kan trekke deg uten at det blir sure miner. Begynn forsiktig med å kose og stryke hverandre. Du kan få flasback og bli redd. Skjer det, ta en pause til du er klar igjen. Kanskje vil du trenge å gjøre det på denne måten flere ganger før det blir bra igjen. Lykke til.
Askmeagain89 Skrevet 1. september 2014 #3 Skrevet 1. september 2014 Vent til du har funnet deg en du føler deg helt trygg på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå