AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #1 Skrevet 29. august 2014 Jeg orker virkelig ikke å føler meg som en verdiløs dritt mer. Kjæresten min klarer virkelig ikke å vise at han bryr seg om meg. Jeg er drittlei av å ta iniativ til å finne på ting hele tida, gi komplimenter og være en god kjæreste, når jeg aldri får en dritt tilbake. Føler meg så sykt avvist på alle mulige måter. Han sier han er redd for å miste meg, vil virkelig ha meg og all den bullshiten der, men når det kommer til stykket så kommer han ofte opp med unnskyldninger til å ikke se meg når jeg faktisk prøver å få til noe . Det har alltid vært slik at han kommer og går som han vil, at jeg bare lksom skal slippe det jeg har i hendene når han vil finne på ting sammen?? Mens hvis jeg virkelig kan trenge kjæresten min til tider, er alt så stress og styr.... Jeg orker det ikke mer! Han har vært litt småsyk hele uka, og har skyldt på at han ikke orker besøk av meg av den grunn... I dag skal han på fest, og spurte om han kunne komme og sove hos meg etter festen. Nei, var så stress og han er jo syk for guds skyld, så det ble for slitsomt for han.. Jeg som ligger hjemme med 40 i feber og han sa jeg sikkert kunne komme til han imorra derimot, nei meg er det ikke så farlig med.. I tillegg har jeg egentlig andre planer i morra, men forventes at jeg tydeligvis bare dropper alt når HAN gidder?! Hadde bursdag for to uker siden, og jeg fikk absolutt ingenting av han.. Ikke en gang et lite kort eller en koselig gratulasjon! Jeg styra rundt, ordna flere foskjellige gaver til han, stod klar med kake når han kom hjem og alt mulig, fordi jeg bryr meg og vil at han skal føle seg elsket.. Men tilbake er det aldri noe å forvente av han, og det gjør at jeg føler meg som en verdiløs liten dritt... Når jeg sier at jeg er drittlei gir han uttrykk for at han er lei seg osv, men han gidder jo ikke gjøre noe med saken... Jeg er så sinnsykt forrvirra, lei av alt sammen og vurderer utrolig sterkt å bare gå nå, før hodet mitt sprenger. Jeg orker ikke bare bli tråkka ned og føle meg så fæl som jeg gjør nå, lengre.. Jeg er så glad i den fyren der, og synes det er vanskelig å måtte føle meg så lite verdt, og vi har det som regel veldig veldig fint sammen.. Jeg er så rådløs og kunne bare ønske at jeg slapp å føle meg på den måten her Anonymous poster hash: 8343e...66a 1
Gjest Violetta Skrevet 29. august 2014 #2 Skrevet 29. august 2014 Gå videre. Du finner en annen som du kan trives med.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #3 Skrevet 29. august 2014 Velkommen i klubben... jeg er mann og har det slik. Da er det enda mer patetisk. Og det føles grusomt og urettferdig. Jeg er verdig noe mer. Det er du også. Anonymous poster hash: 4cbbe...662
Gjest Coolaid Skrevet 29. august 2014 #4 Skrevet 29. august 2014 Jeg orker virkelig ikke å føler meg som en verdiløs dritt mer. Kjæresten min klarer virkelig ikke å vise at han bryr seg om meg. Jeg er drittlei av å ta iniativ til å finne på ting hele tida, gi komplimenter og være en god kjæreste, når jeg aldri får en dritt tilbake. Føler meg så sykt avvist på alle mulige måter. Han sier han er redd for å miste meg, vil virkelig ha meg og all den bullshiten der, men når det kommer til stykket så kommer han ofte opp med unnskyldninger til å ikke se meg når jeg faktisk prøver å få til noe . Det har alltid vært slik at han kommer og går som han vil, at jeg bare lksom skal slippe det jeg har i hendene når han vil finne på ting sammen?? Mens hvis jeg virkelig kan trenge kjæresten min til tider, er alt så stress og styr.... Jeg orker det ikke mer! Han har vært litt småsyk hele uka, og har skyldt på at han ikke orker besøk av meg av den grunn... I dag skal han på fest, og spurte om han kunne komme og sove hos meg etter festen. Nei, var så stress og han er jo syk for guds skyld, så det ble for slitsomt for han.. Jeg som ligger hjemme med 40 i feber og han sa jeg sikkert kunne komme til han imorra derimot, nei meg er det ikke så farlig med.. I tillegg har jeg egentlig andre planer i morra, men forventes at jeg tydeligvis bare dropper alt når HAN gidder?! Hadde bursdag for to uker siden, og jeg fikk absolutt ingenting av han.. Ikke en gang et lite kort eller en koselig gratulasjon! Jeg styra rundt, ordna flere foskjellige gaver til han, stod klar med kake når han kom hjem og alt mulig, fordi jeg bryr meg og vil at han skal føle seg elsket.. Men tilbake er det aldri noe å forvente av han, og det gjør at jeg føler meg som en verdiløs liten dritt... Når jeg sier at jeg er drittlei gir han uttrykk for at han er lei seg osv, men han gidder jo ikke gjøre noe med saken... Jeg er så sinnsykt forrvirra, lei av alt sammen og vurderer utrolig sterkt å bare gå nå, før hodet mitt sprenger. Jeg orker ikke bare bli tråkka ned og føle meg så fæl som jeg gjør nå, lengre.. Jeg er så glad i den fyren der, og synes det er vanskelig å måtte føle meg så lite verdt, og vi har det som regel veldig veldig fint sammen.. Jeg er så rådløs og kunne bare ønske at jeg slapp å føle meg på den måten her Anonymous poster hash: 8343e...66a
Aerah Skrevet 29. august 2014 #5 Skrevet 29. august 2014 Herlighet, dette der kunne vært jeg som hadde skrevet...!!!! Kan du sende meg en PM?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå