Gå til innhold

Les dette innlegget og vurder om det er deg det skrives om

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er enig jeg også. At folk ikke har allmenn folkeskikk på treningssenteret sjokkerer meg egentlig.

• Liker 2
Skrevet

Jeg lo da jeg leste det, og kjente igjen det meste. :)

Anonymous poster hash: 1bfdf...334

Skrevet

Njæ, jeg kjente meg igjen i fortfatteren. Men etter x-antall år på treningssenteret har jeg sluttet å bry meg om de andre, folk er folk -ikke noe farligere enn det. Ikke det at jeg ville lagt meg ned og spredt bena i badstua.

Skrevet

Hahaha, sjekk alle i kommentarfeltet som går i forsvar. Tips: slutt med irriterende oppførsel, så slipper dere å føle dere truffet lenger.

Anonymous poster hash: 289e8...0bc

• Liker 1
Skrevet

Hahaha digger det :) Det er ganske mange av disse tilfellene rundt omkring. Jeg har rett og slett blitt så bitchy at jeg gir klar beskjed jeg når de okuperer apparetene eller bare sitter på rævva og ikke løfter en dritt. Veldig bra skrevet alt. Synes forøvrig det er litt vemmelig av de som ikke har håndklær med seg og som ikke tørker bort svetta si heller......urk.

• Liker 1
Skrevet

Har visst valgt riktig treningssenter. For jeg har ikke opplevd det meste av det det skrives om her. Her på "landet" må man oppføre seg, for alle vet jo hvem du er.

Anonymous poster hash: 20b97...7c0

• Liker 3
Skrevet

Nå går ikke jeg på treningssenter lenger, og da jeg gjorde det dusjet jeg aldri der, byttet bare sko, dro på meg ytterjakke og syklet hjem. Naken med for mye valker sammen med andre folk er rett og slett no no i min verden.

Anonymous poster hash: 103f1...e14

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes dette var litt tullete og barnslig innlegg, egentlig. Jeg skjønner at det er karikert og et forsøk på humor, men det hadde jo vært greit med en viss gjenkjennelsesfaktor likevel. Eller kanskje jeg bare har vært heldig med senteret mitt? Jeg har aldri opplevd noen av punktene i særlig grad, kanskje bortsett fra det siste, men for min del trenger ikke folk skynde seg med å ha på seg trusa. Det bryr jeg meg ikke noe om.

Anonymous poster hash: fb192...a2f
  • Liker 4
Skrevet

Syntes det første punktet med at noen slipper vektene i gulvet var en smule tåpelig i allefall. Det er jo forståelig at vekter smeller i gulvet støtt og stadig, særlig i styrkeavdelingen, selv om det ikke er særlig behagelig å høre på. Man må jo være litt tolererende også

• Liker 3
Skrevet

Tren tidlig på morgenen så slipper du det problemet.

• Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

Syns innlegget var litt morsomt, men hun virker i overkant redd for andres underliv? Hvis hun ikke tåler å se andre mennesker nakne så burde hun vel strengt talt ikke oppholde seg i en felles garderobe.

• Liker 4
Skrevet

Hun har noen gode poenger, men jeg synes samtidig hun er ganske hysterisk når det kommer til kropp og nakenhet. Kanskje det er hun som heller burde holde seg hjemme om hun som voksen kvinne blir "kleina ut" ut garderoben.

Anonymous poster hash: 90245...cc6
  • Liker 2
Skrevet

Syns innlegget var litt morsomt, men hun virker i overkant redd for andres underliv? Hvis hun ikke tåler å se andre mennesker nakne så burde hun vel strengt talt ikke oppholde seg i en felles garderobe.

Slik jeg leste det, så er nakenhet ok, men ikke å spre underlivet ditt opp i ansiktet på andre. Er faktisk helt enig med henne, dusjer ikke på treningssenteret, men har vært andre plasser der damer føler stort behov for å vise underlivet sitt til andre. Jeg klarer ikke forstå hvorfor.

Gjest New_Girl
Skrevet

Slik jeg leste det, så er nakenhet ok, men ikke å spre underlivet ditt opp i ansiktet på andre. Er faktisk helt enig med henne, dusjer ikke på treningssenteret, men har vært andre plasser der damer føler stort behov for å vise underlivet sitt til andre. Jeg klarer ikke forstå hvorfor.

Har jeg aldri opplevd selv. Tvert i mot, de gangene jeg er i fellesgatderobe virker det som folk er livredde for å være nakne. Sist vi var i svømmehallen var det knapt en naken kvinne å oppdrive. De dusjer med badetøy og står gjemt i håndklær etterpå. Følte meg nesten rar som faktisk var naken i dusjen.

En mellomting mellom å dytte underlivet sitt i ansiktet på folk og det å gjemme seg helt bort hadde vært fint :)

Skrevet

Har jeg aldri opplevd selv. Tvert i mot, de gangene jeg er i fellesgatderobe virker det som folk er livredde for å være nakne. Sist vi var i svømmehallen var det knapt en naken kvinne å oppdrive. De dusjer med badetøy og står gjemt i håndklær etterpå. Følte meg nesten rar som faktisk var naken i dusjen.

En mellomting mellom å dytte underlivet sitt i ansiktet på folk og det å gjemme seg helt bort hadde vært fint :)

Helt enig, og ja, de fleste er jo livredde. Kanskje derfor man reagerer så på dem som "blotter" seg. Er jo ikke ofte man møter slike da. Heldigvis, har liten interesse av å studere "glufsa" til andre damer.

Skrevet

Bryr meg nix om nakenhet. Snakker like gjerne med fremmede både påkledd og naken. Venter gjerne med trusa for å tørke naturlig og å unngå underlivsproblemer. Har en likegyldig holdning til nakenhet og har ikke noe behov for å skjule meg eller vise meg frem. Merkelig at noen mener at man vil vise seg frem bare fordi man har et avslappet forhold.

Anonymous poster hash: aec9f...ae3

Skrevet

Må bare få skrive noe til akkurat denne:
"Det er bare en av styrkeløfterne som, i triumf etter å ha fått stanga helt opp (hi hi hi), slenger den rett i bakken når han er ferdig."

1. Når man driver med styrkeløft får man underkjent hvis man slipper vektene, så for å unngå å venne seg til det og derfor få underkjent på stevne er det nok ikke så mange STYRKELØFTERE som gjør dette.

2. Har de som er enig i dette makset i markløft noen gang? Da vil jeg anta at dere også har merket hvor mye greiere det går for ryggen å løfte OPP stangen, enn NED - pga man kanskje ikke er godt nok trent til en "rolig slipp" og derfor vil unngå ryggskader? Det er en del tyngre og la vektene gli sakte ned enn raskt opp.

3. Jeg har hevet stangen ned EN gang. Det var når jeg hadde løftet en riiimelig tung knebøy og fikk prolaps. Jeg hev den rett og slett av for å ikke dø av smerte eller besvime. Er det virkelig så fælt?
Nå har jeg en kronisk skade i ryggen, og min behandler har vært ganske klar på at den hadde vært verre om jeg hadde fullført løftet.

Anonymous poster hash: ea87b...327
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...