Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente å på 21 år, går på høgskole har 1 år igjen. Til nå nylig hatt samboer og hatt det ganske greit. Han er 24 og jobbet et år etter endt bachelor, kjøpte seg leilighet og jeg har bodd der. Jeg fant ut at jeg var gravid, selv om vi har vært forsiktige og brukt prevensjon. Det er svært tidlig i svangerskapet enda. Det han svarte når jeg sa "shit, jeg er gravid" var "ja jeg kunne tenke meg en unge, men gravide damer er så stygge, jeg gidder ikke dette altså. Du får flytte.." og det måtte jeg, allerede samme kveld. Hadde ingen å dra til, så jeg sov faktisk på høgskolen, og gjort det siden.. Jeg prøvde å si at jeg ikke ville ha den ungen og var bestemt på abort, men han ville ikke høre bare kastet meg ut. jeg tror nesten han har ventet på en bra annledning for å bli kvitt meg... Uanset..t etter 4 dager sendte han meg meldign og sa at jeg ikke kunne ta abort for det var hans barn og, men han ville ikke være sammen med meg. Hvis jeg tok abort kom han til å si det til alle. Men kan jeg da si at det var en falsk positiv test pga ovariecyster? hørt man kan få forhøyet hcg av det.. og så ta abort i smug? Er dette en idiotisk plan? Jeg vil ikke ha han tilbake eller, for dette syntes jeg var lavmål. Men vil ikke bli at han skal spre rykter heller. Helt håpløs situasjon, må bare se om andre synes min beslutning er ok...

Anonymous poster hash: 53b26...aa8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta abort og la ham si hva han vil. Klem.

• Liker 19
Skrevet

Gjør hva du føler er rett for deg. Slenger han med leppa om det til gud og hver mann, så sier det i grunn mer om han.

• Liker 4
Skrevet

Helt enig meg Gjest. For en dust!!!!!! Klem til deg TS.

• Liker 2
Skrevet

For en stygg dritt du har vært sammen med! Dersom abort er riktig for deg så gjør du dette, samme faen hva den idioten sier.

Anonymous poster hash: faec0...f96

• Liker 11
Skrevet

For en idiot! Skjønner det er kjipt, men du burde virkelig være glad for å bli kvitt han. Stor klem :)

• Liker 2
Skrevet

Herregud, for et menneske han er. Blir helt sjokkert jeg! Han er jo utrolig umoden!

Her er det du som må bestemme hva som er rett for deg, siden det er din kropp og det er du som må være alenemor (virker det som). Kutt han helt ut av livet ditt, la han si hva han vil, det kan du ikke styre uansett. Bare snakk med dine nærmeste og forklar situasjonen, i tilfelle de får høre noen stygge rykter. Det er viktig at du har noen å støtte deg på, for dette blir tungt, uansett hva du velger å gjøre.

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke deg de ser dumt på hvis han går derunder og sier at du tonen abort...

Skrevet

Jeg ville ikke bekymret meg for om han "sa til alle" at du tar abort. Det er ikke noe å skamme seg over, og alle oppfatter jo at han er en idiot og vil heller sympatisere med deg.

Anonymous poster hash: ebc38...188

• Liker 3
Skrevet

Hærlighet for en fyr!

Et lite tips kan jo være å si at du mistet, pga stress? Det vil jo virke sannsynlig også i din situasjon at noe sånt kan skje.

• Liker 7
Gjest bustyvel
Skrevet

Ta abort, for å ha barn med den fyren der kan bli en utfordring mtp. krav og samvær etc….!

• Liker 2
Skrevet

jeg hadde tatt abort på rent trass.

Anonymous poster hash: 03e06...497

• Liker 2
Skrevet

Fy faen for en ekkel type!

Du gjør akkurat som du vil, det er din kropp. Hvis han virkelig planlegger å gå rundt å fortelle det til folk så har han absolutt ingen hjerne.. Om det kommer noen til deg å spør så kan du forklare situasjonen, eller slenge et saftig rykte tilbake om han!

Nei, vær glad du er kvitt dritten! :hug:

• Liker 1
Skrevet

Hva så om han sprer til alle at du har tatt abort og var gravid? Er jo han som har skyld i det. Jeg tror heller folk vil se rart på han med en så fæl personlighet

• Liker 1
Skrevet

Er det virkelig så galt dersom folk får vite at du tok abort fordi han kastet deg ut når han fikk vite at du var gravid, og du måtte sove på skolen fordi du ikke hadde noe sted å bo? De aller fleste ville jo vurdert abort i en slik situasjon, og en mann som kaster sin gravide kjæreste ut av huset stiller jo ikke seg selv i særlig godt lys.

"Ja, jeg tok abort fordi XX kastet meg ut samme kveld han fant ut at jeg var gravid. Jeg ønsker ikke barn med en mann som ikke vil stille opp for barnet og meg."

• Liker 9
Skrevet

Er det virkelig så galt dersom folk får vite at du tok abort fordi han kastet deg ut når han fikk vite at du var gravid, og du måtte sove på skolen fordi du ikke hadde noe sted å bo? De aller fleste ville jo vurdert abort i en slik situasjon, og en mann som kaster sin gravide kjæreste ut av huset stiller jo ikke seg selv i særlig godt lys.

"Ja, jeg tok abort fordi XX kastet meg ut samme kveld han fant ut at jeg var gravid. Jeg ønsker ikke barn med en mann som ikke vil stille opp for barnet og meg."

• Liker 1
Skrevet

Da hadde jeg sagt jeg mistet barnet, at du spontanaborterte i uke 8-9 elelr noe sånt.

For en drittsekk.

Skrevet

Gjør det som føles rett for deg! Det er ditt valg, ikke bry deg om hva han sier.

Håper du finner ut av det :) klem

Anonymous poster hash: f8d0f...0ae

Skrevet

Nå er jo sjansen til å ta hevn. Hvem tror du egentlig får sympatien dersom du forteller at du ble kastet ut som gravid, tvunget til å sove på skolen og må ta abort fordi han har satt deg i en helt forferdelig situasjon. Nei, her hadde jeg spredt sannheten og latt han slite med sitt rykte.

• Liker 2
Skrevet

Om du tar abort, så behøver du ikke fortelle han det. Han har avsluttet forholdet, så nå gjør du akkurat som du selv vil.

Regner med du ikke føler for noen videre kontakt med han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...