AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #1 Skrevet 29. august 2014 Jeg slutter etter lunch på fredager og tar alltidvhandlerunden den dagen. Samboeren min starta i ny jobb nå i høst og og går derfor samme handlerute jeg bruker hjem fra jobb. Hun mener jeg tar den ruta fordi den går forbi en videregående skole med innsyn til skoleegårdenr der jentene ligger og soler seg og driver med volleyball og har slått seg helt vrang. Hun har sagt hun vil være med på handlerunden fremover så jeg må vente til hun kommer hjem også spør hun meg bare hvorfor det er så viktig at jeg handler uten henne og midt i skoletiden hvis jeg ikke har noe å skjule. Greit, det er kanskje en 5 minutters omvei hvis vi finregner på det, men jeg liker seriøst bare å få det unnagjort tidlig, pluss at den veien er veldig koselig. Det er så jævlig ydmykende at hun skal legge seg borti det og hun er ikke vanligvis så bitch, men jeg er trådløs her. Hvordan får jeg henne til å stole på meg?Anonymous poster hash: 2bf5c...b83 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #2 Skrevet 29. august 2014 Du er trådløs? Hehehe :-) Sorry... Men... Det er vel ingen VGS jenter som soler seg NÅ? Det er jo dritkaldt/regner? Jeg skjønner ikke hvordan det er et problem?Anonymous poster hash: e1e65...e30 7
Gjest Bettys Skrevet 29. august 2014 #3 Skrevet 29. august 2014 Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men hvis min samboer hadde gått en omvei til butikken for å kikke på tenåringsjenter hadde jeg syntes det var utrolig ekkelt.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #4 Skrevet 29. august 2014 Du er trådløs? Hehehe :-) Sorry... Men... Det er vel ingen VGS jenter som soler seg NÅ? Det er jo dritkaldt/regner? Jeg skjønner ikke hvordan det er et problem?Anonymous poster hash: e1e65...e3 0
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #5 Skrevet 29. august 2014 Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men hvis min samboer hadde gått en omvei til butikken for å kikke på tenåringsjenter hadde jeg syntes det var utrolig ekkelt.
anybody Skrevet 29. august 2014 #6 Skrevet 29. august 2014 Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men hvis min samboer hadde gått en omvei til butikken for å kikke på tenåringsjenter hadde jeg syntes det var utrolig ekkelt. 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #8 Skrevet 29. august 2014 La det ikke være en hemmelighet at en hver mann ser på en pen jente. Uansett. Så kan dere få tenke hva dere vil om deres "perfekte" kjæreste, sannheten kan være stygg.. Hva er egentlig problemet? Det ligger i vår natur. Anonymous poster hash: edd9a...d15 5
Egutt Skrevet 29. august 2014 #9 Skrevet 29. august 2014 La det ikke være en hemmelighet at en hver mann ser på en pen jente. Uansett. Så kan dere få tenke hva dere vil om deres "perfekte" kjæreste, sannheten kan være stygg.. Hva er egentlig problemet? Det ligger i vår natur. Anonymous poster hash: edd9a...d15 1
Gjest Allergikeren Skrevet 29. august 2014 #10 Skrevet 29. august 2014 Hvis du ikke fins interessert i disse jentene som hun snakker om, er det vel ikke noe problem å la henne være med? Evt kan hun ta seg av handlingen, hvis du ikke får velge selv hvor du vil handle. Hun går jo den veien likevel ...
Gjest Bettys Skrevet 29. august 2014 #11 Skrevet 29. august 2014 La det ikke være en hemmelighet at en hver mann ser på en pen jente. Uansett. Så kan dere få tenke hva dere vil om deres "perfekte" kjæreste, sannheten kan være stygg.. Hva er egentlig problemet? Det ligger i vår natur. Anonymous poster hash: edd9a...d15
Gjest brutal_mann Skrevet 29. august 2014 #12 Skrevet 29. august 2014 Neste gang hun syter og klager over dette viser du henne fingeren og går den vante ruta. Dette er bitching på usaklig nivå. 11
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #13 Skrevet 29. august 2014 Be henne handle selv når hun er vrang. Anonymous poster hash: 46230...04f 2
Anal Fabet Skrevet 29. august 2014 #14 Skrevet 29. august 2014 Hvis hun ikke føler hun ser bra nok ut selv, så er det antagelig "din feil". Bare spør om det ikke er slik, så skal du se. Jeg hadde antagelig overlatt handlingen til henne, og i mens hun var i butikken stått og kikket på jentene på den videregående skolen når de solte seg. Hadde kanskje til og med tatt noen bilder eller snakket med noen av dem. Neida, jeg bare kødda angående bildene. Men de som har et problem med å stole på andre har som regel noe de holder skjult selv. De er usikre og skal til enhver tid "teste" sitt eget bekreftelsesbehov. Slikt er ganske eksplosivt. Finn deg en ny samboer hvis hun ikke forstår alvoret!
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #15 Skrevet 29. august 2014 Ingen av dere menn som skjønner at det er alderen på småripsen som TS spionerer på er hovedproblemet? Ikke sjalusi, usikkerhet etc blant oss kvinner, men alderen. De er tenåringer for guds skyld, mange kan ennå defineres som barn. Anonymous poster hash: f18c1...168 Anonymous poster hash: f18c1...168 3
Gjest Heartbeat Skrevet 29. august 2014 #16 Skrevet 29. august 2014 Hvorfor ta en omvei, om en annen vei er kortere? Da har hun jo rett, i at du glaner på småripsa 3
Ylva Virvla Skrevet 29. august 2014 #17 Skrevet 29. august 2014 Virker i alle fall som hun har følelser for deg når hun blir så lett sjalu.
Gjest Lille-pus Skrevet 29. august 2014 #18 Skrevet 29. august 2014 Virker i alle fall som hun har følelser for deg når hun blir så lett sjalu. Det spørs om det er de føelsene man ønsker at noen skal ha overfor en. Sjalusi er ikke en følelse skapt av kjærlighet, det er ikke 'kjærlighetens bror'. - det hverken en unnskyldning eller en tilstrekkelig forklaring på sjalusi at 'Jeg elsker deg så mye så jeg må få lov til å være sjalu, styre din omgangskrets, dine vaner og ditt liv slik at jeg ikke føler meg sjalu pga noe du gjør.' 4
Bbc_tromvik Skrevet 29. august 2014 #19 Skrevet 29. august 2014 Hahaha kommer du inn hit ts og forventer forståelse fra kvinnfolk? 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #20 Skrevet 29. august 2014 Skjønner ikke helt... Går du en omvei for å kunne gå forbi skolen, eller ligger den på vei til butikken?Anonymous poster hash: 7d0d1...bda 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå